Monthly archives for Νοέμβριος, 2014

Μαζική η απεργιακή κινητοποίηση του ΠΑΜΕ στην Αθήνα – Δεκάδες συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα (VIDEO – ΦΩΤΟ)



OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAapergia-27-noembrh-panepisthmioy-14apergia-27-noembrh-mas-5(1)Με πορεία προς τη Βουλή ολοκληρώθηκε η απεργιακή κινητοποίηση δεκάδων χιλιάδων εργαζομένων, επαγγελματοβιοτεχνών, γυναικών, συνταξιούχων, μεταναστών, φοιτητών και μαθητών από την Ομόνοια, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης απεργίας.

«Κλιμακώνουμε την πάλη μας. Διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει. Σπάμε τα δεσμά της σύγχρονης σκλαβιάς» το μήνυμα που έστειλαν χιλιάδες απεργοί. Διαβάστε το άρθρο »

ΠΑΣΚΕ, συνδικαλιστές ΣΥΡΙΖΑ, τσιράκια Μάνεση στο ίδιο ψηφοδέλτιο!



ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

getImage.doΤο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, όπου φιγουράρουν δίπλα – δίπλα τα πρωτοπαλίκαρα του Μάνεση και αυτοί που έκαναν πλάτη σε εφοπλιστές και εργολάβους της Ζώνης

 

Επεσαν οι μάσκες των εργοδοτικών, παρά την προσπάθεια να τα «μαζέψουν» άρον άρον μετά την κατακραυγή

Το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, όπου φιγουράρουν δίπλα – δίπλα τα πρωτοπαλίκαρα του Μάνεση και αυτοί που έκαναν πλάτη σε εφοπλιστές και εργολάβους της Ζώνης
Συναγερμός σήμανε στις τάξεις της εργοδοσίας, μετά τη μαζική Εκλογοαπολογιστική συνέλευση του νεοσύστατου Συνδικάτου Μετάλλου Αττικής και Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας Ελλάδας, την περασμένη Τετάρτη. Η μαζική συμμετοχή εργαζομένων από πολλούς μεγάλους χώρους δουλειάς, ο ενθουσιασμός για το νέο σωματείο, που καταγράφηκε και στη Συνέλευση, έβαλαν «φωτιά στα μπατζάκια» των εργοδοτικών συνδικαλιστών.

Μέχρι τότε, η κοινή τους «γραμμή» ήταν να απομονωθεί το Συνδικάτο, να απαξιωθεί, να μη μαζικοποιηθεί. Αλλωστε, στις γενικές συνελεύσεις των κλαδικών Συνδικάτων, όπου συμμετέχουν οι λιγοστές δυνάμεις τους, ψήφιζαν κατά της προσχώρησης στο ενιαίο κλαδικό της Αττικής και συκοφαντούσαν εδώ και ενάμιση χρόνο κάθε προσπάθεια για το συντονισμό του κλάδου σε επίπεδο Αττικής, για τον οποίο πρωτοστατούν οι ταξικές δυνάμεις.

Τώρα, προσπαθούν να δηλώσουν παρουσία στις εκλογές, μ’ ένα συνονθύλευμα από εργοδοτικούς συνδικαλιστές, απεργοσπάστες, τσιράκια του Μάνεση από το εργοστάσιο της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» στον Ασπρόπυργο και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, που στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη αναμασούν εδώ και χρόνια τα ίδια με τους χρυσαυγίτες για τις κατακτήσεις των εργαζομένων.

Πρωτομάστορες σ’ αυτήν την προσπάθεια, είναι ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΟΕΜ, Γιάννης Στεφανόπουλος, στέλεχος της ΠΑΣΚΕ, ο Βίκτωρας Γεράρδης, συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, πρόεδρος του εργασιακού συμβουλίου στα ΕΑΣ Υμηττού και μέλος του ΔΣ της ΠΟΕΜ και ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος, συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ στη Ζώνη και εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος με τη Ρένα Δούρου στην Περιφέρεια Αττικής.

Είναι γνωστοί στους εργάτες

getImage2.doΟι αιτήσεις, με τις οποίες τα τσιράκια του Μάνεση δήλωναν υποψήφιοι στις εκλογές του Συνδικάτου, για να τις αποσύρουν μετά την κατακραυγή

Ο Αλεβιζόπουλος και ο Γεράρδης είναι υποψήφιοι με τη «Ριζοσπαστική Ενότητα Μεταλλεργατών», που θα συμμετάσχει στις εκλογές του Συνδικάτου Μετάλλου Αττικής το Δεκέμβρη. Να σημειωθεί ότι αυτός είναι ο τίτλος του συνδυασμού με τον οποίο οι δυνάμεις που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ συμμετέχουν στις αρχαιρεσίες στα σωματεία του Μετάλλου.

Οι αιτήσεις, με τις οποίες τα τσιράκια του Μάνεση δήλωναν υποψήφιοι στις εκλογές του Συνδικάτου, για να τις αποσύρουν μετά την κατακραυγή
Ειδικά για τον Αλεβιζόπουλο, οι εργαζόμενοι της Ζώνης έχουν «πολλά ράμματα για τη γούνα του». Είναι αυτός που, σε συνέντευξή του στην «Ελευθεροτυπία» τον Οκτώβρη του 2013, έλεγε με αφορμή τη δολοφονική επίθεση της Χρυσής Αυγής στους κομμουνιστές συνδικαλιστές της Ζώνης: «Μετά το 2005, όταν εμφανίσθηκε η κρίση, το ΠΑΜΕ πίεζε τους εργοδότες, δίνοντας κατάλογο εργαζομένων που έπαιρναν για εργασία. Ετσι δημιουργήθηκε ένα κλίμα για τα μέλη που είχαν ευνοϊκή μεταχείριση».

Ούτε λίγο, ούτε πολύ, το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ισχυριζόνταν ότι η δράση των ταξικών συνδικάτων έφερε στη Ζώνη τη Χρυσή Αυγή και ότι λειτουργούσαν ως «μαφία» που «πίεζε» τους εργοδότες να δίνουν δουλειά σε «ευνοημένους» από το ΠΑΜΕ. Τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποιούσαν για χρόνια οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ και οι εργολάβοι στη Ζώνη. Αυτά έλεγαν όμως και οι χρυσαυγίτες, όπως ο Λαγός, λίγα 24ωρα μετά το δολοφονικό χτύπημα στο Πέραμα.

Επιπλέον, η παράταξη του Αλεβιζόπουλου είχε κεντρικό ρόλο στον «αντισύνδεσμο» που προσπάθησαν να συγκροτήσουν από κοινού με μεγαλοστελέχη της εργοδοσίας πριν από δύο χρόνια, για να χτυπήσουν το Συνδικάτο Μετάλλου Πειραιά «από τα μέσα». Ο πυρήνας των παρεμβάσεών τους ως «αντισύνδεσμος», ήταν ότι «οι απεργίες και τα υψηλά μεροκάματα στη Ζώνη πλήττουν την ανταγωνιστικότητα και δεν φέρνουν τα καράβια οι εφοπλιστές»!

Τα τσιράκια του Μάνεση!

Τη μέρα που κατατέθηκε το ψηφοδέλτιο της «Ριζοσπαστικής Ενότητας Μεταλλεργατών», δύο μόλις μέρες μετά τη μαζική Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου, ως υποψήφιοι εμφανίζονταν επίσης ο Περικλής Πατσιαούρας και ο Γιώργος Ζιοβίρης.getImage3.do

Οι δυο τους είναι εργαζόμενοι στη Χαλυβουργία του Μάνεση στον Ασπρόπυργο, μόνιμοι απεργοσπάστες, πολέμιοι της απεργίας, μηνυτές και μάρτυρες κατηγορίας στη δίκη των ηρωικών χαλυβουργών. Αξιοποιώντας και τις δικές τους μαρτυρίες, τον περασμένο Απρίλη, το δικαστήριο καταδίκασε 24 από τους χαλυβουργούς σε 21 έως 23 μήνες φυλάκιση με αναστολή, για να τους τιμωρήσει και να «παραδειγματίσει» όλους τους εργάτες που αγωνίζονται.

Ο Πατσιαούρας και ο Ζιοβίρης είναι ανάμεσα στους μόλις 29 εργαζόμενους που συνεχίζουν να δουλεύουν στον εργοστάσιο του Μάνεση στον Ασπρόπυργο, ύστερα από τις ομαδικές απολύσεις που έκανε ο βιομήχανος τον περασμένο Ιούνη. Ετσι τους αντάμειψε ο Μάνεσης για τις υπηρεσίες τους όλο το διάστημα της απεργίας και για το γεγονός ότι στις μηνύσεις κατά των ηρωικών χαλυβουργών φιγουράρει φαρδύ πλατύ το όνομά τους.

Αυτούς τους μπιστικούς της εργοδοσίας έβαλαν στο ψηφοδέλτιό τους οι δυνάμεις του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού, με πρώτο βιολί τους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ.

Τους μάζεψαν άρον – άρον

Το πράγμα, όμως, έχει και συνέχεια. Οταν στους εργαζόμενους του κλάδου διέρρευσε το «ποιόν» των υποψηφίων τους, σηκώθηκε κατακραυγή, υποχρεώνοντας τους επικεφαλής του συνδυασμού να αποσύρουν τα δυο τσιράκια του Μάνεση. Μάλιστα, ο Πατσιούρας και ο Σιοβίρης εμφανίστηκαν στην Εφορευτική Επιτροπή, για να καταθέσουν αίτηση ανάκλησης της υποψηφιότητάς τους, συνοδευόμενοι από τον πρόεδρο της ΠΟΕΜ, Γ. Στεφανόπουλο, γεγονός που επιβεβαιώνει την άμεση και πρωταγωνιστική εμπλοκή του στα «μαγειρέματα» και τα αλισβερίσια για τη συγκρότηση του ψηφοδελτίου.

Τελικά, με την απόσυρση των δύο και την προσθήκη ενός άλλου, το εργοδοτικό ψηφοδέλτιο της «Ριζοσπαστικής Ενότητας Μεταλλεργατών» έφτασε να αριθμεί μόλις 12 άτομα, κυρίως στελέχη της ΠΑΣΚΕ και συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ, γνωστά για τους «αγώνες» τους στο πλευρό των μεταλλοβιομηχάνων – μεγαλοεργολάβων!

Ενδεικτικό είναι και το γεγονός ότι δεν κατάφεραν να πείσουν ούτε έναν εργαζόμενο να βάλει το όνομά του δίπλα στα δικά τους, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των εργατών του κλάδου τούς γύρισε την πλάτη. Στον αντίποδα, στο ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας (ΔΑΣ) που στηρίζεται από το ΠΑΜΕ, έχουν δηλώσει ότι θέλουν να συμμετέχουν πάνω από 200 εργαζόμενοι!

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΑΣ-ΗΛΠΑΠ



δασ

24/11/14

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Συνάδελφοι – σσες,

Στις 25 Νοέμβρη 2014 θα διενεργηθούν οι αρχαιρεσίες του Σωματείου Τεχνικών & Υπαλλήλων Ο.ΣΥ (πρώην ΗΛΠΑΠ). Σε μια περίοδο που το σύνολο των εργαζομένων δέχεται την μεγαλύτερη επίθεση σε επίπεδο κατακτήσεων από το πολιτικό προσωπικό του μεγάλου κεφαλαίου.

Η σημερινή αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν αποσπάσει μεγάλο τμήμα των αποδοχών, των παροχών σε υγεία – παιδεία, μας έχουν λεηλατήσει με τη φοροληστία και βάζουν πλώρη το άμεσο διάστημα για περαιτέρω αύξηση των ορίων ηλικίας, συνταξιοδότησης, αύξηση της φορολογίας, αύξηση ως και κατάργηση της δυνατότητας απόφασης για απεργία, εμπόδια για στη λειτουργία των σωματείων.

Για όλα αυτά και όχι μόνο, έχουν βοηθήσει οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές πλειοψηφίες όπως και στο δικό μας σωματείο με την αδρανή στάση τους και με την ηττοπάθεια που καλλιεργούν, όταν έχουν παραδώσει τα όπλα προτού ακόμη η μάχη ξεκινήσει!
Κρύβουν τις ευθύνες τους πίσω από τον μανδύα του ακομμάτιστου και αθωώνουν τη στάση τους το προηγούμενο διάστημα που ουσιαστικά πετάνε το μπαλάκι των ευθυνών τους στα μεγαλύτερα σωματεία του χώρου.

Για όλα που αφορούν τη ζωή μας, συλλογική σύμβαση – συνταξιοδοτικό – ασφαλιστικό – υγεία, εμείς δεν πρέπει να έχουμε λόγο. Είναι απαράδεκτος ο τρόπος που λειτουργούν το σωματείο.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ! Οργάνωση στο σωματείο σημαίνει δράση για διεκδίκηση καλύτερων όρων συνθηκών εργασίας – αμοιβής – ποιότητας της ζωής των εργαζομένων.

Μόνο οι δυνάμεις της Δ.Α.Σ ξεκάθαρα διεκδικούν την συλλογική δράση ενάντια σε κάθε εμπόδιο που βάζουν κυβερνήσεις και εργοδοτικός συνδικαλισμός. Κόντρα στις σειρήνες του δήθεν αχρωμάτιστου ψηφοδελτίου που δείχνει ξεκάθαρα πως όλοι μπορούν να τα βρουν.

Η μόνη ασυμβίβαστη δύναμη του χώρου που μπορεί με αλλαγές στους συσχετισμούς δύναμης να παλέψει για ένα σωματείο όπλο στα χέρια των εργαζομένων, που θα ενώσει την πάλη των εργαζομένων σε επίπεδο Ο.ΣΥ είναι η Δ.Α.Σ η ταξική φωνή του χώρου που στηρίζεται απ΄ το Π.Α.ΜΕ.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ :

 

  • ΕΝΙΑΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
  • ΕΚΤΑΚΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
  • Σ.Σ.Ε ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ 2009 ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
  • ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΔΑΣ-ΟΑΣΑ

 

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΑΣ-ΜΕΤΡΟ



 

δασ

24/11/14

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Συνάδελφοι – σσες,

Στις 25 Νοέμβρη ανοίγουν οι κάλπες για τις αρχαιρεσίες του Σωματείου μας (ΣΕΛΜΑ). Οι εκλογές γίνονται σε μια περίοδο έντονης επιθετικότητας της Κυβέρνησης ενάντια στους εργαζόμενους όλης της χώρας και φυσικά στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών. Το νέο πακέτο μέτρων περιλαμβάνει νέες μειώσεις μισθών, παραπέρα κατάργηση ειδικοτήτων, αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ενώ, αναμένονται νέες απολύσεις όπως εξαγγέλλουν σχεδόν καθημερινά.

Το προηγούμενο διάστημα οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ μπήκαν μπροστά στους αγώνες που έγιναν στην αστική συγκοινωνία.

Ο αγώνας που ξεκίνησε από εμάς τους εργαζόμενους του ΜΕΤΡΟ θα είχε διαφορετική εξέλιξη αν οι πλειοψηφίες των Σωματείων του χώρου στις αστικές συγκοινωνίες δεν τορπίλιζαν, η κάθε μία με τον τρόπο της,  αυτό τον αγώνα.

Η συγκυβέρνηση από την μεριά της έδειξε με την επίταξη την απόφαση της να επιβάλλει το δόγμα «νόμος και τάξη» στο σύστημα της σταθερής τροχιάς.

Τα σωματεία του κλάδου και το δικό μας ταμπουρώθηκαν πίσω από την επίταξη και 19 μήνες περίπου δεν υπήρξε καμία αντίδραση.

Το ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας είναι το ψηφοδέλτιο του ΠΑΜΕ αστικών συγκοινωνιών στο σωματείο μας.

Επιδίωξή μας είναι η ενότητα του κλάδου σε αγωνιστική, ταξική κατεύθυνση.

Προσπάθειά μας ήταν και είναι να σταματήσει ο εκφυλισμός  στις διαδικασίες του Σωματείου. Χωρίς την συμμετοχή των εργαζομένων δεν υπάρχουν πραγματικά σωματεία.

Το σωματείο μας παραμένει καιρό τώρα σε κατάσταση αδράνειας, με άμαζες συνελεύσεις, εκφυλιστικές διαδικασίες που απογοητεύουν τους συναδέλφους μας. Η κατάσταση στους χώρους δουλειάς χειροτερεύει μέρα τη μέρα.

Κυβέρνηση και διοίκηση, τιμωρούν, μετακινούν, αποφασίζουν με το έτσι θέλω και ελέω Γενικού Κανονισμού προσωπικού.

Συνάδελφοι, σσες ψήφος στην ΔΑΣ σημαίνει ψήφο στις δυνάμεις που αντιπαλεύουν πραγματικά την επιθετικότητα της ευρωπαϊκής ένωσης, κεφαλαίου και κυβερνήσεων ενάντια στην εργατική τάξη.

Αντιπαλεύουν στην πράξη την απελευθέρωση των μεταφορών που συνεπάγεται ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, νέες απολύσεις, κατάργηση Σ.Σ.Ε, μισθούς στα 600 ευρώ, χωρίς δικαιώματα, ελαστικό ωράριο, δηλαδή συνθήκες σύγχρονης σκλαβιάς.

Οι δυνάμεις του πάμε αντιπαλεύουν σταθερά τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του συμβιβασμού και της υποταγής του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού, δηλαδή (ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ) όποιο όνομα κι αν χρησιμοποιούν σήμερα.

Αντιπαλεύουν σταθερά επίσης τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του εκφυλισμού και του νέου κυβερνητικού – εργοδοτικού συνδικαλισμού.
Μετά – Ανταρσία που βλέπουν την συνδικαλιστική δράση ως ακτιβισμό  ευκαιρία για τηλεοπτική προβολή.

Προσπάθεια μας είναι ένα σωματείο που να συσπειρώνει τα μέλη του, κύτταρο δημιουργίας, ανάπτυξης της ταξικής πάλης.

Στόχος μας είναι η αλλαγή των συσχετισμών δύναμης στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Η εκλογή μας στο Δ.Σ θα συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων προϋποθέσεων για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των συναδέλφων μας.

Το ΠΑΜΕ έχει την πείρα, έχει την διάθεση, έχει το πλαίσιο πάλης και δημιουργεί τις συνθήκες ανασύνταξης του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος.

Μόνο η ψήφος στη ΔΑΣ πιάνει πραγματικά τόπο που λέει ο λαός μας.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΥΝΑΤΟ !!!

Που να παλεύει για :

  • ΕΝΙΑΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
  • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ.
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.
  • ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ.
  • Σ.Σ.Ε ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ.
  • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.
  • ΔΑΣ-ΟΑΣΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 27/11/14



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ122/11/14

27 ΝΟΕΜΒΡΗ  24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ

Η Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών έγκαιρα ζήτησε από ΟΛΑ τα σωματεία του χώρου να συνεδριάσουν τα Δ.Σ και να συγκληθούν Γενικές Συνελεύσεις για να πάρουν απόφαση συμμετοχής με 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στις 27 ΝΟΕΜΒΡΗ, ημέρα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ – ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ.Ε.Ε – Α.Δ.Ε.Δ.Υ .
Διαβάστε το άρθρο »

Εργαζόμενοι σε ΚΙΝΗΣΗ Τεύχος Νοεμβρίου 2014



Download the PDF file .

Η «Μήδεια» του Μπόστ στο Θέατρο Στοά



Η «Μήδεια» του Μπόστ ανεβαίνει το φετινό θεατρικό χειμώνα στο θέατρο Στοά με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από τον θάνατο του σπουδαίου ζωγράφου και συγγραφέα. Διαβάστε το άρθρο »

Εγκαινιάστηκε η έκθεση «Αντίσταση τώρα» του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών



Έγιναν το απόγευμα της Παρασκευής τα εγκαίνια τηςέκθεσης σύγχρονης εικαστικής δημιουργίας με τίτλο «ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ», που στόχο έχει «να αναδειχθεί ο σημερινός προβληματισμός των εικαστικών για την πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα», όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας (ΕΕΤΕ). Διαβάστε το άρθρο »

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ1

Προς
OΛΑ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ Ο.Α.Σ.Α

Θέμα : ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ

Η επιτυχία του Πανελλαδικού συλλαλητηρίου που διοργάνωσε το Π.Α.Μ.Ε και συμμετείχαν πάνω από 1.000 συνδικάτα, φορείς Και δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι ήταν αποφασιστική απάντηση στην αντιλαϊκή πολιτική. Δείχνει τον δρόμο που πρέπει να βαδίσουν οι εργαζόμενοι για να εμποδίσουν μέτρα και να έχουν κατακτήσεις. Δίνει τη δυνατότητα κλιμάκωσης του αγώνα των εργαζομένων ενάντια στην αντεργατική πολιτική της συγκυβέρνησης.

Η Πανελλαδική Πανεργατική Απεργία στις 27 Νοέμβρη, δίνει την δυνατότητα κλιμάκωσης του αγώνα, είναι απαραίτητο ΑΜΕΣΑ να συνεδριάσουν τα Διοικητικά Συμβούλια των Σωματείων για να αποφασίσουν 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ.

Οι εξελίξεις τόσο στην συγκοινωνία όσο και γενικότερα για ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους είναι αρνητικές.

Η επέκταση του μέτρου της μπάρας και της εισόδου μόνο από την μπροστινή πόρτα των οχημάτων, η μείωση του συγκοινωνιακού έργου, η έλλειψη προσωπικού, ανταλλακτικών, η παραπέρα ανατροπή των ασφαλιστικών δικαιωμάτων, η επερχόμενη νέα αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, η προσπάθεια ποινικοποίησης και ουσιαστικά κατάργησης της συνδικαλιστικής δράσης απαιτούν δυναμική απεργιακή απάντηση από τους εργαζόμενους στην αστική συγκοινωνία.

Ένας επιπλέον λόγος είναι ότι μια 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στα μέσα μεταφοράς θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία της απεργίας σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

Σε ότι αφορά το ζήτημα μεταφοράς των διαδηλωτών στο κέντρο της Αθήνας μπορούμε να το λύσουμε με απεργιακά οχήματα κατά μήκος των αξόνων του λεκανοπεδίου και προς το κέντρο.
Σε αυτή την κατεύθυνση διαθέτουμε όλους τους εργαζόμενους από τις επιτροπές ΠΑΜΕ σε κάθε χώρο δουλειάς.

Γραμματεία Π.ΑΜ.Ε. Αστικών Συγκοινωνιών

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ1

 

Ανθούσα, 5/11/14

Συγκυβέρνηση (Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ), ΟΑΣΑ, ΟΣΥ Α.Ε. θέλουν με ένα σμπάρο πολλά τριγώνια…. προσπαθούν να μετατρέψουν τους οδηγούς σε πορτιέρηδες και χωροφύλακες των λαϊκών στρωμάτων και να μας φέρουν σε αντιπαράθεση με τους επιβάτες δημιουργώντας συνθήκες που μόνο ασφάλεια δεν παρέχουν, αφού οι διαπληκτισμοί επιβατών και οδηγών συμβάλλουν τα μέγιστα ώστε η μετακίνηση να γίνεται επισφαλής, γιατί ο οδηγός δεν θα είναι σε νηφάλια κατάσταση όπως απαιτεί ο ρόλος του. Διαβάστε το άρθρο »

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός