Daily archives for Απρίλιος 20th, 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ1ΕΛΛΗΝΙΚΟ 16/4/15

Από 1 Απριλίου ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε νέες περικοπές βαρδιών μειώσεις λεωφορείων και δρομολογίων.
Στο Α/Σ του Ελληνικού κοπήκαν 38 βάρδιες προσθέτοντας περισσότερα δρομολόγια και μειώνοντας την συχνότητα των δρομολογίων, εντατικοποιώντας περισσότερο την εργασία.
Στη λεωφορειακή γραμμή 140 η αλλαγές των οδηγών που γίνονταν στο Πράκτικερ γίνονται πλέον στο σταθμό Κατεχάκη 15 χιλιόμετρα μακριά από το αμαξοστάσιο.
Στο 237 κόπηκε 1 λεωφορείο με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κάθε 15 με 20 λεπτά όταν κάποιο λεωφορείο χαλάσει και λείψει από τη δρομολόγηση, γίνεται δρομολόγιο κάθε μισή ώρα.
Βραχνάς για τους οδηγούς έχει γίνει η 29Β κατσαρή στο Α3 όπου ο οδηγός γίνεται λάστιχο, ξεκινάει στο αμαξοστάσιο, σχολάει το πρωί στη Δάφνη πηγαίνει το μεσημέρι στη Γλυφάδα και τελειώνει το απόγευμα στο Πανεπιστήμιο, ζητάμε άμεσα την τροποποίηση της.
Οι μείωση του συγκοινωνιακού έργου δεν θα σταματήσει ούτε από την νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Έρχεται και συνεχίζει την συρρίκνωση των οδικών συγκοινωνιών που ξεκίνησαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
Η επιτροπή καλεί τους εργαζόμενους του Α/Σ την Τρίτη 21 Απριλίου στις 9 π.μ. στο χώρο αναμονής του αμαξοστασίου σε συζήτηση των προβλημάτων και τον οργανωμένο τρόπο αντιμετώπισης τους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣ-ΟΣΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ



ΔΑΣ-ΟΣΜΕ

Προς πρόεδρο και γραμματέα Ο.Σ.Μ.Ε.
Καλούμε την διοίκηση της ομοσπονδίας να συγκαλέσει διοικητικό συμβούλιο και να πάρει απόφαση συμμετοχής στην απεργία της 1 Μάη.
Η 1η Μάη είναι μέρα που τιμούμε τους νεκρούς της τάξης μας. Τους πρωτοπόρους εργάτες που βάδισαν τον περήφανο δρόμο του αγώνα και των θυσιών για να απελευθερωθεί ο άνθρωπος από τα δεσμά της εκμετάλλευσης.
Σήμερα, η φτώχεια, η ανεργία, η εξαθλίωση, χτυπά καθημερινά την πόρτα των εργατών. Τα αιτήματα των πρωτοπόρων εργατών πριν ενάμιση αιώνα περίπου για 8ωρο, την Κυριακή αργία και οι εργάτες να αναπαύονται, κατάργηση της ανήλικης εργασίας, σύνταξη, συλλογικές συμβάσεις και αξιοπρεπείς μισθούς, στήριξη των ανέργων, επανήλθαν με τον πιο τραγικό τρόπο. Μέσα στην κρίση, οι εργοδότες με το πολιτικό τους προσωπικό βρήκαν την ευκαιρία να ξηλώσουν ότι καταχτήθηκε με σκληρούς και αιματηρούς αγώνες.
Η κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των χιλιάδων εργαζομένων στις μεταφορές οι Σ.Σ.Ε., η προστασία στο δικαίωμα στην εργασία δεν θα έρθουν με τα δελτία τύπου της Ο.Σ.Μ.Ε. που χαϊδεύουν την κυβέρνηση ως προστάτη των εργαζομένων γιατί η ατζέντα της νέας κυβέρνησης είναι αντιλαϊκή και αντεργατική. Θα έρθουν με οργάνωση της πάλης στους χώρους δουλειάς, μέσα από συνελεύσεις σωματείων, με αποφάσεις που θα συγκρούονται με τα αφεντικά και τις συμβιβασμένες ηγεσίες του κοινωνικού διαλόγου, με αντεπίθεση και ανασύνταξη του εργατικού κινήματος.
Με ΑΓΩΝΑ –ΡΗΞΗ- ΑΝΑΤΡΟΠΗ.

ΜΑΣΤΡΑΓΓΕΛΗΣ Γ.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Θ.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός