Ο ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ !!!



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

4 ΟΚΤΩΒΡΗ 2018

Ενώ δεν στέγνωσε ακόμα το μελάνι με τις υπογραφές στο νόμο που τσακίζει τη δημόσια συγκοινωνία και παραδίδει το συγκοινωνιακό έργο στο κεφάλαιο, οι πλειοψηφίες των σωματείων για άλλη μια φορά ετοιμάζουν συντονιστικά, συσκέψεις, μελετάνε , σκέφτονται και βέβαια δεν έχουν σκοπό να κάνουν το παραμικρό προκειμένου να οργανώσουν την πάλη των εργαζομένων μέσα από μαζικές διαδικασίες.

Όλοι μαζί αγκαλιά και αντάμα στηρίζουν τις αντεργατικές πολιτικές της κυβέρνησης η οποία εφαρμόζει και επεκτείνει τις πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Μετά από κάλεσμα της Δ.Α.Σ συνεδρίασαν τα διοικητικά συμβούλια σε Τρόλεϊ και λεωφορεία. Οι συνεδριάσεις βέβαια έγιναν για τα μάτια του κόσμου, απλά για να γίνουν. Από τις πλειοψηφίες ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΜΕΤΑ κυρίως, δηλαδή ΠΑΣΟΚ -ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ- ΣΥΡΙΖΑ καμία πρόταση για αντίδραση, για οργάνωση ενάντια στην πλήρη ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών που νομοθετεί τούτες τις μέρες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Εφαρμόζοντας νομοθετικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πατώντας πάνω στους προηγούμενους αντεργατικούς νόμους της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ ολοκληρώνει την περιβόητη απελευθέρωση των μεταφορών και στις αστικές συγκοινωνίες.

Κοινοπραξίες, ιδιωτικές εταιρείες, ΚΤΕΛ, τουριστικά, δήμοι, περιφέρειες ετοιμάζονται για το μεγάλο φαγοπότι.

Ο νέος νόμος δίνει τα πάντα στους επιχειρηματικούς ομίλους, εξασφαλίζει χρυσές δουλειές στους εργολάβους, τους διευκολύνει να παρέχουν συγκοινωνιακό έργο με κρατικό χρήμα και φθηνούς, ευέλικτους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα.

Για αυτό έχουν ετοιμάσει το σύστημα της είσπραξης με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την διαζωνική χρέωση. Από τη μία έχουν δημιουργήσει συνθήκες άθλιες για τη δουλειά των εργαζομένων στην αστική συγκοινωνία και από την άλλη έχουν διαμορφώσει τις προϋποθέσεις για πανάκριβο εισιτήριο που θα απαγορεύσει ουσιαστικά και τις απλές μετακινήσεις του λαού. Έχουν τεράστια ευθύνη οι πλειοψηφίες των σωματείων του χώρου όπως και της ομοσπονδίας μεταφορών που βρίζονται και ταυτόχρονα σφιχταγκαλιάζονται κυβερνητικοί- εργοδοτικοί συνδικαλιστές χθεσινοί και καινούργιοι.

Είναι πρόθυμοι και κάνουν τη βρώμικη δουλειά.

Το άχτι τους και το μένος τους το βγάζουν μόνο απέναντι στις ταξικές δυνάμεις της Δ.Α.Σ και του ΠΑΜΕ, συνεργάζονται άψογα ειδικά σε αυτό τον τομέα στα συνδικάτα των αστικών συγκοινωνιών, στα εργατικά κέντρα και ομοσπονδίες.

Φτάνουν ακόμα και σε σημείο να χρησιμοποιούν επιχειρήματα από το φασιστικό χρυσαυγίτικο οπλοστάσιο για να κατηγορήσουν τις ταξικές δυνάμεις ότι το μόνο που κάνουν είναι στα δύσκολα να φυλάνε τη Βουλή. Λυσσάνε στην προσπάθεια του ΠΑΜΕ να ανασυντάξει το εργατικό κίνημα, να σταθούν οι εργάτες όρθιοι σαν άνθρωποι, να μην δέχονται να τους φέρονται σαν ζώα, να τους πετάνε ένα ξερό κομμάτι ψωμί, να δουλεύουν από νύχτα σε νύχτα, να παρακαλάνε για τη ζωή τους.

Αυτό τους πονάει, αυτό σιχαίνονται για αυτό ουρλιάζουν.

Δεν θα τους περάσει, αργά ή γρήγορα οι εργάτες θα κάνουν αυτό που πρέπει θα τους πετάξουν στα αζήτητα και αυτούς και το πολιτικό τους προσωπικό.

Πρώτη άμεση δυναμική απάντηση δίνουμε συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία στις 8 Νοεμβρίου.

Με περιοδείες συσκέψεις ανακοινώσεις συζητάμε με τους εργάτες σε όλους τους χώρους των αστικών συγκοινωνιών όχι για αυτό που έρχεται, για αυτό που είναι ήδη εδώ, ιδιώτες, χαμηλοί μισθοί, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων, δουλειά με το κομμάτι.

Απαιτούμε να γίνουν άμεσα γενικές συνελεύσεις.

Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες.

Παλεύουμε για συλλογική σύμβαση εργασίας, για ουσιαστικές αυξήσεις με βάση τις ανάγκες μας. Απαιτούμε μείωση του ωραρίου- 7ωρο πενθήμερο- 35ωρο, κατάργηση της κατσαρής, προσλήψεις. Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγιεινής και Ασφάλειας.

Επέκταση της λειτουργίας της Ιατρικής της εργασίας στους χώρους δουλειάς για πραγματική πρόληψη. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Ένταξη στο βαρύ ανθυγιεινό όλων των εργαζομένων στην αστική συγκοινωνία.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός