Για τη Γ. Συνέλευση στις 19-5-2022



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    17-5-2022

Συνάδελφοι-σσες, η πετυχήμενη απεργία στις 12-5 κόντρα και στην απόφαση του δικαστηρίου απέδειξε ότι όσα πρότεινε η ΔΑΣ όλο το προηγούμενο διάστημα μπορούν με τη δυναμική των εργαζομένων να γίνουν πράξη. Εμείς οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ σταθήκαμε απέναντι από την κυβέρνηση και τη διοίκηση και τους αναγκάσαμε «να τα μαζέψουν» και να οπισθοχωρήσουν.
Αυτό δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες δεδομένου ότι η συμμετοχή στην απεργία μπορεί να είχε παλμό και ζωντάνια αλλά προφανώς και ήταν μικρότερη από τις πραγματικές μας δυνατότητες.
ΤΩΡΑ είναι επιτακτικό να αυξήσουμε την πίεση μας προς διοίκηση ΟΑΣΘ και κυβέρνηση και αυτό μπορεί να γίνει με το να μαζικοποιηθούν οι επόμενες κινήσεις μας ως συνδικάτο που σημαίνει ότι στη Γ. Συνέλευση της Πέμπτης 19-5-2022 η αίθουσα του ΕΚΘ και το πρωί, και το απόγευμα, πρέπει να «βουλιάξει» από κόσμο !

Βασικά θέματα της Γ.Σ. είναι η νέα απόφαση για απεργιακές κινητοποιήσεις, η έγκριση του Ισολογισμού-Προϋπολογισμού του ταμείου του Συνδικάτου και ο έλεγχος των Ταμείων Αρωγής και Συνταξιοδοτικού Λογαριασμού.

Η ΔΑΣ στο τελευταίο Δ.Σ. καταψήφισε τον Ισολογισμό και τον Προϋπολογισμό του ταμείου του Συνδικάτου που φορτώνει οικονομικά βάρη χιλιάδων ευρώ ετησίως στο ταμείο και άρα στους εργαζόμενους για επισκευές και υλικά που θα έπρεπε να τα πληρώνει ο εργοδότης (επισκευές στα σταθμαρχεία και τα αμαξοστάσια, αγορές θερμαντικών σωμάτων, συντηρήσεις κλιματιστικών, κλπ.)
Η παράταξη μας είναι υπέρ του ελέγχου των ταμείων Αρωγής και Συνταξιοδοτικού από ορκωτό λογιστή που είναι η πλέον έγκυρη διαδικασία καθώς ο ορκωτός εκ του νόμου είναι υποχρεωμένος αυτεπάγγελτα να προωθεί τις παρατυπίες που εντοπίζει κατά τον έλεγχο πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί με ένα απλό έλεγχο από λογιστικό γραφείο το οποίο δεν έχει καμιά τέτοια αρμοδιότητα.
Οι νέες απεργιακές κινητοποιήσεις για την υπογραφή της ΣΣΕ που θα αποφασιστούν πρέπει να έχουν περιεχόμενο τις ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς τουλάχιστον στο επίπεδο του επίσημου πληθωρισμού, την κατάργηση του άρθρου 32 του ν.4903 που προβλέπει νέα οικονομική αφαίμαξη των εργαζομένων με την καταβολή «αχρεωστήτος καταβληθέντων» ποσών από το 2016, την επιστροφή των παράτυπων προστίμων για τα rapid test, τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας (π.χ. κατάργηση της «κόντρα» βάρδιας για τους τεχνίτες στα αμαξοστάσια και η αντικατάσταση ή επιδιόρθωση όλων των χαλασμένων καθισμάτων για τους οδηγούς).
Στο Δ.Σ. η πλειοψηφία «άνοιξε» θέμα –χωρίς να είναι στην ημερήσια διάταξη- για πώληση του ακινήτου του Συνδικάτου στην οδό Μοναστηρίου (πρώην ΔΟΥ Νεαπόλεως).
Η τοποθέτηση μας στο συγκεκριμένο θέμα είναι :

«Τα ασημικά του Συνδικάτου δεν πωλούνται» !!

Συνάδελφε-σσα, η συμμετοχή σου στην επερχόμενη Γ. Συνέλευση όπου θα παρθούν
σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της εργασίας μας είναι κρίσιμη.
Μην επιτρέψεις να αποφασίσουν άλλοι για σένα. Η απαξίωση του συνδικάτου βολεύει τον αντίπαλο που ανενόχλητος θα επιβάλει τις αποφάσεις του. Η αόριστη γκρίνια δε βοηθάει και δεν δίνει λύσεις.
Από τις τελευταίες εκλογές και εδώ έγιναν κάποια μικρά μεν αλλά σημαντικά βήματα από όλους μας. Βέβαια τα προβλήματα δε λύνονται διά μαγείας επειδή έγιναν κάποια βήματα μπροστά.
Τώρα πρέπει να εντείνουμε το βηματισμό μας στην σωστή κατεύθυνση δηλ. της συνολικής αμφισβήτησης της πολιτικής που μας έφερε μέχρι εδώ και να την αλλάξουμε προς όφελος μας!
Για αυτό σε καλούμε να ακούσεις, να σκεφτείς και εσύ να αποφάσεις ποιο δρόμο θα διαλέξεις και ποιες προτάσεις θα στηρίξεις.

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός