Φόρμουλα 1: Επιστροφή στη δράση με νικητή (ξανά) τον Χάμιλτον



Επανέναρξη, μετά την διακοπή των τεσσάρων εβδομάδων, είχαμε την Κυριακή (23/08) για τη Φόρμουλα 1 2015. Ο αγώνας στο Βέλγιο, που είναι κλασικά αυτός που παίρνει «θέση» μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα, επανέφερε τις γνώριμες ισορροπίες στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, με τον Λιούις Χάμιλτον να αναδεικνύεται νικητής και τις Mercedes να κάνουν το 1-2.

Ωστόσο, αν και στην περίπτωση του Χάμιλτον η νίκη ήρθε εύκολα στο Σπα, ο ομόσταβλός του στη γερμανική ομάδα, Νίκο Ρόσμπεργκ, χρειάστηκε να μοχθήσει λίγο παραπάνω, τουλάχιστον για το μισό του αγώνα, προκειμένου να βρεθεί από πίσω του. όμως, όταν αυτό συνέβη, η μάχη που ίσως όλοι περίμεναν ανάμεσα στους δύο οδηγούς δεν ήρθε ποτέ, με αποτέλεσμα η κούρσα για τις δύο πρώτες θέσεις να είναι βαρετή.

Αντίθετα, μόνο με βαρετό τρόπο δεν έφτασε στην τρίτη θέση του βάθρου ο Ρομέν Γκροσζιάν, ο οποίος έδωσε μεγάλη μάχη με τη Lotus του κόντρα στον Σεμπάστιαν Φέτελ της Ferrari. Τελικά, η θέση κρίθηκε όταν κλάταρε το πίσω δεξί ελαστικό του Γερμανού, τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή, λίγες στροφές πριν την πτώση της καρό σημαίας. Αυτό, βέβαια, δεν απέτρεψε τον Γάλλο να πανηγυρίσει έξαλλα πάνω στο βάθρο.

Ακολούθησαν οι: Ντάνιιλ Κβίατ με Red Bull (4ος) σε έναν «αθόρυβο» αγώνα, Σέρχιο Πέρες με Force India (5ος), ο οποίος στην αρχή της κούρσας είχε ανέβει μέχρι και στη δεύτερη θέση, Φελίπε Μάσα με Williams (6ος), Κίμι Ραϊκόνεν με Ferrari (7ος), Μαξ Φερστάπεν με Toro Rosso (8ος), που έδωσε και το highlight του αγώνα με μια απίστευτη προσπέραση. Ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Βαλτέρι Μπότας με Williams, του οποίου η προσπάθεια έγινε πολύ πιο δύσκολη όταν οι μηχανικοί της ομάδας του έβαλαν στο μονοθέσιό του τρεις μεσαίες γόμες και μια μαλακή (!) κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ του, αλλά και ο Μάρκους Ερικσον με Sauber.

Με την ολοκλήρωση του αγώνα στο Σπα, που ήταν ο 11ος της σεζόν, ο Χάμιλτον άνοιξε ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον Ρόσμπεργκ στη βαθμολογία των οδηγών (227 έναντι 199), ενώ από την εξίσωση του τίτλου φαίνεται να βγήκε ο Φέτελ, ο οποίος δύσκολα μπορεί να ελπίζει με τους 160. Όσον αφορά τους κατασκευαστές, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Mercedes θα είναι και φέτος στην κορυφή.

Επόμενος αγώνας για το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, στις 6 Σεπτεμβρίου στη Μόντσα της Ιταλίας.

Η κατάταξη του βέλγικου γκραν πρι:

1. Χάμιλτον 1:23:40.387

2. Ρόσμπεργκ +2.058

3. Γκροσζιάν +37.988

4. Κβίατ +45.692

5. Πέρες +53.997

6. Μάσα +55.283

7. Ραϊκόνεν +55.703

8. Φερστάπεν +56.076

9. Μπότας +1:01.040

10. Έρικσον +1:31.234

11. Νασρ +1:42.311

12. Φέτελ +1 γύρο

13. Αλόνσο +1 γύρο

14. Μπάτον +1 γύρο

15. Μέρι +1 γύρο

16. Στίβενς +1 γύρο

Δεν τερμάτισαν:

Σάινθ τζ.

Ρικιάρντο

Μαλντονάντο

Χούλκενμπεργκ

Η βαθμολογία των οδηγών (μετά από 11 αγώνες):

1. Λ. Χάμιλτον 227

2. Ν. Ρόσμπεργκ 199

3. Σ. Φέτελ 160

4. Ραϊκόνεν 82

5. Μάσα 82

6. Μπότας 79

7. Κβίατ 57

8. Ρικιάρντο 51

9. Γκροσζιάν 38

10. Φερστάπεν 26

 

 

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών (μετά από 11 αγώνες):

 

1. Mercedes 426

2. Ferrari 242

3. Williams 161

4. Red Bull 108

5. Lotus 50

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός