Στον τελικό των κρίκων προκρίθηκαν Πετρούνιας και Κωνσταντινίδης



Πηγή φωτό: www.ego-gymnastics.gr

Πηγή φωτό: www.ego-gymnastics.gr
Άλλοι δύο… κρίκοι προστέθηκαν στην αλυσίδα των επιτυχιών της ελληνικής γυμναστικής, χάρη στους Λευτέρη Πετρούνια και Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη, οι οποίοι εντυπωσίασαν στην αυλαία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ενόργανης του Κλουζ, παίρνοντας πανηγυρικά την πρόκριση για τον τελικό των κρίκων.

Ο Λευτέρης Πετρούνιας, που έχει συμπληρώσει έναν χρόνο χωρίς ήττα, απέδειξε ότι πηγαίνει ολοταχώς για τον τρίτο συνεχόμενο ευρωπαϊκό τίτλο του: Με την υψηλότερη βαθμολογία του προκριματικού (15,366 β., σε πρόγραμμα με συντελεστή δυσκολίας 6,30), έκλεισε ραντεβού για τον τελικό του Σαββάτου (22/04).

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο πλησιέστερος αντίπαλός του, ο Αρμένιος Αρτούρ Τοβμασιάν, έμεινε 0,333 β. μακριά, έχοντας 15,033 βαθμούς.

Παρών στον τελικό των κρίκων θα είναι και ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, ο οποίος έκανε εξαιρετική εμφάνιση και πήρε 14,700 β. (συντελεστής 6,00), που του έδωσαν την 8η θέση και του χάρισαν το εισιτήριο για την προνομιούχο οκτάδα, έστω και οριακά.

Αντίθετα, ο Βλάσης Μάρας στάθηκε άτυχος, καθώς δεν κατάφερε να πιάσει την μπάρα στο πρώτο του πέταγμα, σ’ ένα κατά τα άλλα πολύ καλό πρόγραμμα, με συνέπεια να μείνει στους 13,966 βαθμούς.

Η πολυπόθητη πρόκριση δεν ήρθε ούτε για τους τρεις υπόλοιπους εκπροσώπους της Εθνικής ανδρών, παρά τις θετικές τους εμφανίσεις, αφού κάποια μικρά λάθη τους στοίχισαν ακριβά.

Ο πρωτοεμφανιζόμενος στο θεσμό Αντώνης Τανταλίδης πήρε 13,966 β. στις ασκήσεις εδάφους εκτελώντας πρόγραμμα με συντελεστή 5,80 και 13,800 β. στον πλάγιο ίππο με συντελεστή 5,60, ο Γιώργος Χατζηευσταθίου έμεινε στους 13,766 β. στον πλάγιο ίππο, αφού είχε υψηλό βαθμό δυσκολίας (5,90) αλλά όχι ανάλογα καλό βαθμό εκτέλεσης, ενώ ο Νίκος Ηλιόπουλος στο δίζυγο δεν μπόρεσε να κάνει την «καθαρή» εκτέλεση που θα ήθελε και περιορίστηκε στους 13,633 β..

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός