ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ Α/Σ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ και στη ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ1 logoΟι εργαζόμενοι, οι μαζικοί φορείς ,τα σωματεία, οι σύλλογοι που συμμετείχαν στο κάλεσμα της Επιτροπής Αγώνα του Ελληνικού, ύστερα απο μια ουσιαστική συζήτηση  αποφάσισαν να μην κλείσει το Α/Σ, αποφάσισαν και συνυπέγραψαν ψηφισμα το οποίο και  κοινοποίησαν στον διευθυντή και στην διοίκηση της Ο.ΣΥ. Μέσα απο την σύσκεψη, κάλεσαν τα Δ.Σ των σωματείων του κλάδου να πάνε άμεσα σε Γενικές συνελεύσεις , να ενημερωθούν πλήρως οι εργαζόμενοι,να αποφασιστούν άμεσα απεργιακές κινητοποιήσεις να σχεδιάσουν και να οργανώσουν τον αγώνα για να εμποδιστεί το κλείσιμο του Αμαξοστασίου και η συρρίκνωση των αστικών συγκοινωνιών.

                                     ΨΗΦΙΣΜΑ

                                                                ΕΛΛΗΝΙΚΟ  9 ΜΑΗ  2018

Οι συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι της αστικής συγκοινωνίας της Αθήνας, οι μαζικοί φορείς, τα συνδικάτα και οι κάτοικοι της περιοχής δηλώνουμε από τον χώρο του Αμαξοστασίου του Ελληνικού ότι θα παλέψουμε να μην κλείσει.

Η περιοχή του Ελληνικού βρίσκεται χρόνια στο στόχαστρο των πολυεθνικών για την κερδοφορία του κεφαλαίου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τα προαπαιτούμενα και τους νόμους που ψήφισαν ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.

Η εποχή της κρίσης είναι πρώτης τάξεως πρόσχημα για την περιβόητη «ανάπτυξη» που συνοδεύεται από το παραμύθι για έξοδο από τα μνημόνια και καλύτερες μέρες για το λαό.

Μετά τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, το σιδηρόδρομο, σειρά έχει η αστική συγκοινωνία. Η «αναδιάρθρωση» περιλαμβάνει το κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού, την χειροτέρευση του συγκοινωνιακού έργου.

Κάθε αντεργατική ενέργεια είναι κρίκος για την πλήρη απελευθέρωση των Μεταφορών. Είναι απαίτηση των επιχειρηματικών ομίλων να συρρικνωθεί και να τεμαχισθεί η αστική συγκοινωνία, για να γίνει πιο εύκολη η ιδιωτικοποίηση.

Η προώθηση του συγκεκριμένου έργου δεν είναι τυχαία, είναι ενταγμένη στο σχεδιασμό των μονοπωλιακών ομίλων, ντόπιων και ξένων, και έχει στόχο την ανάδειξη της χώρας σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και φυσικά ως τουριστικό θέρετρο.

Το Ελληνικό είναι οικόπεδο – φιλέτο. Σε αυτήν την έκταση οι «επενδυτές» θέλουν να οικοδομήσουν πολυτελείς κατοικίες, ξενοδοχεία, ουρανοξύστες, καζίνο και ό,τι περισσεύει το βαφτίζουν μητροπολιτικό πάρκο.

Σε αυτήν την επένδυση δεν χωράνε όλοι. Οι υποδομές που εξυπηρετούν χιλιάδες λαϊκές ανάγκες, όπως το συγκοινωνιακό έργο των νοτίων προαστίων, δεν χωρούν στα σχέδιά τους με τη μορφή που έχουν σήμερα. Το κλείσιμο του μεγαλύτερου αμαξοστασίου της ΟΣΥ θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα σε όλο το συγκοινωνιακό έργο του Λεκανοπεδίου, θα δυσκολέψει την καθημερινότητα εργαζομένων και κατοίκων, θα μειωθούν κι άλλο τα δρομολόγια, θα μεγαλώσουν οι αναμονές στις στάσεις, θα μείνουν περισσότερες γειτονιές χωρίς συγκοινωνία.

Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού με τον πρόσφατο εκσυγχρονισμό του, παράλληλα με το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας των εργαζομένων, έχει μεγάλες δυνατότητες για ολοκληρωμένη συντήρηση και επισκευή βαρέων οχημάτων, για την εξυπηρέτηση των αναγκών μετακίνησης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.

Την ώρα που κλείνουν το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, κλείνουν και τις μπάρες, εφαρμόζοντας το ηλεκτρονικό εισιτήριο που φέρνει μαζί του αυξήσεις, καταστολή, αποκλεισμό κοινωνικών ομάδων.

Οι ανατροπές στη συγκοινωνία, η «ανάπτυξη» που τάζει η κυβέρνηση, οι «επενδύσεις» τους βασίζονται στα συντρίμμια των μισθών και των δικαιωμάτων μας. Κανένα όφελος δεν υπάρχει για τους εργαζόμενους. Δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη στις κυβερνήσεις του κεφαλαίου, καμία αποδοχή στην απόφαση να κλείσει το αμαξοστάσιο.

Απαιτούμε:

  • Να μην κλείσει το αμαξοστάσιο Ελληνικού.
  • Ενιαίο κρατικό φορέα αστικών συγκοινωνιών. 100% χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την επισκευή και ανανέωση του στόλου.
  • Ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών σε όλη την Αττική με τα μέσα να αλληλοσυμπληρώνονται.
  • Φθηνή, συχνή, αξιόπιστη συγκοινωνία.Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%.
  • Προσλήψεις προσωπικού.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός