ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΝΑΤ ΚΑΒΑΛΑΣ Καταγγέλλουν το κλείσιμο της γραμμής στον Πρίνο με βάση τα εφοπλιστικά συμφέροντα



Μεγάλα και σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι ναυτεργάτες και τα πλατιά εργατικά λαϊκά στρώματα που χρησιμοποιούν τις ακτοπλοϊκές γραμμές, με πανάκριβα εισιτήρια και τη συχνότητα των δρομολογίων να καθορίζεται από την κερδοφορία των εφοπλιστών.

Όπως καταγγέλλουν το Ενιαίο Συνδικάτο Ναυτεργατών Καβάλας και το Σωματείο Συνταξιούχων ΝΑΤ Νομού Καβάλας, από τον ερχόμενο Νοέμβριο αναμένεται να αφήσουν τον Πρίνο ακάλυπτο από δρομολόγια, να διατηρήσουν μόνο την κερδοφόρα γραμμή του Λιμένα, να μεταφέρουν 6 πλοία στην Σαλαμίνα για δρομολόγηση, 3 η ΑΝΕΘ και 3 ο πλοιοκτήτης Μητσόπουλος, κάνοντας μάλιστα και κοινοπραξία, ως αντίδραση για την έλευση 4 πλοίων από πλοιοκτήτες της Σαλαμίνας, για δρομολόγηση από το Μάιο και για 5 μήνες στη γραμμή του Λιμένα.

Το Συνδικάτο Ναυτεργατών απαιτεί μεταξύ άλλων:

Υποχρεωτική δεκάμηνη απασχόληση του κάθε πλοίου της όποιας εταιρίας δραστηριοποιείται στις τοπικές γραμμές του νησιού.
Ασφαλείς, τακτικές, φθηνές θαλάσσιες συγκοινωνίες, και στις 2 γραμμές, με βάση τις ανάγκες του λαού του νησιού και όχι τα κέρδη των εφοπλιστών.
Να μην χαθεί καμία θέση εργασίας, κανένας άνεργος ναυτεργάτης. Οργανικές συνθέσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες. Πλήρη και σταθερή εργασία για όλους τους ναυτεργάτες, ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που να καλύπτουν τις ανάγκες των ναυτεργατών, με κατοχυρωμένα μισθολογικά-εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά δικαιώματα και συνδικαλιστικές ελευθερίες.
Επαρκείς και σύγχρονες λιμενικές εγκαταστάσεις για την ασφαλή και άνετη φορτοεκφόρτωση των πλοίων και την πλήρη πρόσδεση τους.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός