ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αγωνιστικές παρεμβάσεις ενάντια στην απόλυση τους



Από την εξόρμηση στο Σταθμό Λαρίσης

Από την εξόρμηση στο Σταθμό Λαρίσης


Συνέχεια στις αγωνιστικές τους παρεμβάσεις έδωσαν οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνοντας το επιβατικό κοινό στο σταθμό Λαρίσης τονίζοντας ότι ο αγώνας για την επαναπρόσληψη τους είναι ταυτόχρονα αγώνας για φθηνή, ασφαλή και ποιοτική συγκοινωνία για όλο το λαό.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν:

«Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ του κρατικού ιταλικού μονοπωλίου σιδηροδρομικών μεταφορών Ferrovie dello Stato Italiane (FSI) αξιοποιώντας το νομικό οπλοστάσιο που έχουν διαμορφώσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, απέλυσε στις 30 Απρίλη -παραμονή πρωτομαγιάς- 75 εξειδικευμένους εργαζόμενους (ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, εφαρμοστές), απόφοιτους της Σιδηροδρομικής Σχολής που εργάζονταν για τρία χρόνια στην εταιρεία.

Μέσα σε ένα βράδυ μας πέταξε στο δρόμο και δημιούργησε ανασφάλεια και ένα αβέβαιο μέλλον για μας και τις οικογένειες μας, στερώντας μας τη δυνατότητα να μπορούμε να καλύψουμε ακόμα και τις βασικές μας ανάγκες.

Επίσης 21 εργαζόμενοι απολύθηκαν τον Αύγουστο του 2019, 52 εργαζόμενοι οι οποίοι απολύθηκαν επειδή υπηρέτησαν τη στρατιωτική τους θητεία δεν έχουν ακόμα επαναπροσληφθεί και για τους 50 σπουδαστές της Σιδηροδρομικής Σχολής που ολοκληρώνουν την εξειδίκευση τους στις 30/06/2020 ελλοχεύει ο κίνδυνος της απόλυσης.

Συνολικά οι απολυμένοι εργαζόμενοι τεχνίτες αποτελούμε το 40% των τεχνιτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ.

Τα μεγάλα λόγια που μας έλεγαν ότι «μας περιμένει ένα σίγουρο μέλλον στην εταιρεία» γκρεμίστηκαν σαν χάρτινος πύργος μαζί με τις απολύσεις μας.

Την ίδια ώρα που τα εισιτήρια ακριβαίνουν χρόνο με το χρόνο η έλλειψη προσωπικού σημαίνει ελλειπή συντήρηση των τραίνων, ελλειπή μέτρα ασφάλειας, μεγαλύτερη ταλαιπωρία στις μετακινήσεις των επιβατών.

Δηλώνουμε αποφασιστικά ότι δεν δεχόμαστε τις απολύσεις μας, δεν θα κάτσουμε στα αυγά μας, θα παλέψουμε για το δίκιο μας!

Διεκδικούμε:

• Επαναπρόσληψη όλων των εργαζομένων με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

• Αποκλειστικά δημόσιο σιδηρόδρομο που να λειτουργεί για να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες του ελληνικού λαού για φθηνή, ποιοτική και ασφαλή συγκοινωνία και όχι για να αυξάνει την κερδοφορία των επιχειρήσεων».

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός