Καμία προστασία της υγείας επιβατών και εργαζομένων στα ΜΜΜ, παρά μόνο για την προστασία των επιχειρηματικών κερδών (AUDIO)



Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει τίποτα για τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης των ανθρώπων που πάνε στη δουλειά τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εν μέσω πανδημίας,, τόνισε ο Γιάννης Κιούσης, μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων στις Αστικές Συγκοινωνίες Αθήνας και μέλος της Γραμματείας Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ, μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης 3 Νοέμβρη σε εκπομπή του ρ/σ «Real Fm» και τους δημοσιογράφους Νίκο Μπογιόπουλο και Μανώλη Κοττάκη.

Όπως εξήγησε, η κυβέρνηση δεν έχει πάρει το παραμικρό μέτρο για την αναγκαία πύκνωση των δρομολογίων και δεν έχει «ακούσει» τίποτα από τις προτάσεις των εργαζομένων που θα βελτίωναν την κατάσταση όπως για παράδειγμα η επιδιόρθωση των λεωφορείων που είναι με μικροβλάβες ακινητοποιημένα.

Αυτά συμβαίνουν, συνέχισε, καθώς με την εφαρμοζόμενη πολιτική δεν μπαίνει θέμα προστασίας της υγείας των ανθρώπων, αλλά της προστασίας των κερδών κάποιων επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Μέσα σε ένα μήνα, σημείωσε ο Γ. Κιούσης, εάν εξασφαλιστεί η απαιτούμενη τροφοδοσία με ανταλλακτικά και υλικά, μπορούμε, όπως είπε, να επισκευάσουμε τουλάχιστον άλλα 170 λεωφορεία και να προστεθούν στον στόλο των περίπου 900 που τώρα εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο του Λεκανοπεδίου. Ωστόσο, πρόσθεσε, για να εξασφαλιστεί αξιόπιστη και ασφαλής συγκοινωνία πρέπει να δρομολογηθούν περίπου 1.500 λεωφορεία και τρόλεϊ σε καθημερινή βάση σε συνδυασμό με την ενίσχυση του δικτύου του Μετρό και του Τραμ, καθώς και 2.500-3.000 προσλήψεις προσωπικού.

Στόχος των παρεμβάσεων και της σημερινής αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων ήταν και είναι, στο πλαίσιο της «απελευθέρωσης» των μεταφορών και των αστικών συγκοινωνιών, να περάσουν μεγάλα τμήματα-«φιλέτα» στα ιδιωτικά κεφάλαια, κατέληξε ο Γ. Κιούσης.

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός