Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ



                      ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ          24/11/2020

Τις δραματικές συνέπειες των πολιτικών επιλογών όλων των κυβερνήσεων στο σύστημα υγείας, στις αστικές συγκοινωνίες και σ’ όλο το φάσμα των κοινωνικών κατακτήσεων ζει ο λαός και η εργατική τάξη σήμερα. Η γύμνια και τα συσσωρευμένα προβλήματα των διαχρονικών πολιτικών τους φανερώθηκαν με την εκδήλωση της πανδημίας. 

Το παραμύθι του «όλα βαίνουν καλώς» και της ατομικής ευθύνης  για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τέλειωσε, άρχισε η καταστολή και οι απαγορεύσεις. 

Τα πολιτικά πιόνια των επιχειρηματικών ομίλων μέσα σ’ αυτές τις τραγικές συνθήκες δεν έκαναν διάλειμμα από τον προγραμματισμό τους, δεν σταμάτησαν να φέρνουν τα αντεργατικά νομοσχέδια βροχή προς ψήφιση, αρπάζοντας την ευκαιρία για να αλυσσοδέσουν τους εργαζόμενους.

Έναν αιώνα μετά την κατάκτηση του 8ωρου από την εργατική τάξη της χώρας μας η κυβέρνηση βρήκε την ευκαιρία να το καταργήσει προσθέτοντας 2 ώρες απλήρωτη εργασία, αλλά και νέα εμπόδια στη συλλογική δράση.

Σε γενικές γραμμές, αν καταφέρει κανείς και ξεπεράσει το νόμο του ΣΥΡΙΖΑ, συναντά το νόμο της Ν.Δ που καταργεί τη συμμετοχή των εργαζομένων στις συνελεύσεις και ορίζει ηλεκτρονική ψηφοφορία, αν δεν προλάβει το “αφεντικό” να πατήσει το enter αντί για τον εργαζόμενο,  υποχρεώνει για 40% προσωπικό ασφαλείας (ουσιαστικά καταργείται η απεργία) και αν  ξεπεράστει και αυτό τότε μπορεί να συλληφθεί κανείς για την περιφρούρηση της απεργίας, ως ποινικά κολάσιμο αδίκημα, ακόμα και να αποζημιώσει τον εργοδότη. Ούτε οι ΣΣΕ μένουν ανέγγιχτες από την κυβέρνηση αφού για να έρθει σε διαπραγμάτευση ένα σωματείο θα πρέπει να αποδεχθεί το φακέλωμα στο ηλεκτρονικό μητρώο του κράτους και της εργοδοσίας.

Η διαχείριση της πανδημίας εντάσσεται στην ταξική επίθεση και συνδέεται με τα αντεργατικα νομοσχέδια που προετοιμάζουν την αύξηση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων.

Πακτωλός εκατομμυρίων στα ΚΤΕΛ και τους κλινικάρχες, εξάμηνες συμβάσεις και ψίχουλα στους μάχιμους γιατρούς. Διαπραγματεύσεις και παζάρια με το κεφάλαιο, ξύλο και καταστολή για τους εργάτες. 

 Την ώρα που έχουμε δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες στις ΜΕΘ διαπραγματεύονται με τους κλινικάρχες, αν, και με τι τίμημα θα διαθέσουν κρεβάτια κι αυτό το λένε επίταξη. Αλήθεια, πότε ρώτησαν τους εργάτες όταν μειώνουν μισθούς και δικαιώματα; Οταν τους επιστρατεύουν;

Η Νέα Δημοκρατία, συνεπής με την τάξη της, προετοιμάζει το περιβάλλον για την ανεμπόδιστη κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων φορτώνοντας τα σπασμένα της κρίσης στην εργατική τάξη. Οι εργαζόμενοι ας προβληματιστούμε και ας βγάλουμε πολύτιμα συμπεράσματα, ώστε  να επανακαθορίσουμε  τη στάση μας απέναντι στις πολιτικές και τους μηχανισμούς της, που είναι σε πλήρη ανάπτυξη.

Κράτος, ΜΜΕ, εργοδοτικός συνδικαλισμός κάνουν το μαύρο άσπρο. “Λιβανίζουν” από το πρωί ως το βράδυ την κυβέρνηση και το σύστημα επιβάλλοντας με κάθε τρόπο τη συνενοχή και τη συνευθύνη, τη στοίχιση των εργαζομένων πίσω από τις επιδιώξεις της εργοδοσίας.

Οι ανακοινώσεις της κυβερνητικής συνδικαλιστικής  παράταξης στο χώρο μας αποτελούν μνημείο θράσους και ντροπής, τα προβλήματα για τη ΔΑΚΕ είναι στη φαντασία των εργαζομένων. Βρισκόμαστε στο μάτι του κυκλώνα της πανδημίας και μιλάνε για τις ελάχιστες προσλήψεις που θα γίνουν όταν ίδιος ο Υπουργός μεταφορών της κυβέρνησης τους δήλωνε πρόσφατα «Και λεωφορεία να είχαμε παραπάνω, σήμερα έχουμε μόνο 3.000 οδηγούς ενώ χρειαζόμαστε 6.000» κι ενώ έχουν να γίνουν προσλήψεις 12 χρόνια.

Στην προσπάθειά της η ΔΑΚΕ να διευκολύνει την κυβέρνηση  κάνει μαθήματα ρεαλισμού και προσαρμογής, μας προτρέπει να  αντιμετωπίσουμε ”ρεαλιστικά”  την τμηματική παραχώρηση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ αλλά και την προστασία της υγείας μας, όπως“ρεαλιστικά” αντιμετώπισαν όλα τα νομοσχέδια που τα φόρτωσαν στις πλάτες μας.Για τη ΔΑΚΕ ρεαλισμός δεν είναι οι ανάγκες και η ζωή των εργαζομένων, είναι η τυφλή υπακοή και η πιστή εφαρμογή των νόμων που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις τους για λογαριασμό του κεφαλαίου. Πιστοί στο δόγμα της στασιμότητας, της αδράνειας και στον ανορθολογισμό ότι αυτή είναι η κατάσταση και μ’ αυτή θα πορευτούμε.

Η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες. Αν νομίζουν ότι με την τρομοκρατία και τα νομοσχέδια  θα επιβάλλουν σιωπή είναι γελασμένοι. Δεν θα κάνουμε χιλιοστό πίσω από τις απαιτήσεις μας, δεν  αναστέλλουμε τους αγώνες μας, αλλά με περισσότερο πείσμα και αποφασιστικότητα θα μας βρουν μπροστά τους. Κανένας νόμος, κανένας φόβος δεν έφραξε ποτέ το δρόμο μας, ο αγώνας για τα δικαιώματα και τις ανάγκες της ζωής μας θα κάνουν τους νόμους τους κουρελόχαρτα. 

Μπροστά μας έχουμε ένα βήμα που επιβάλλεται να το αξιοποιήσουμε, όπως πρέπει να κάνουμε με κάθε ευκαιρία και να  στείλουμε μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι οι ανάγκες μας είναι πάνω από τα κέρδη τους.

Εργατικά κέντρα μεταξύ των οποίων της Αθήνας, ομοσπονδίες και συνδικάτα  στις 26 Νοέμβρη προκήρυξαν 24ωρη απεργία, όπως σε κάθε αγωνιστική κινητοποίηση το ταξικό εργατικό κίνημα θα καταθέσει όλες του τις δυνάμεις για να  εκφραστούν οι θέσεις και οι απαιτήσεις των εργαζομένων και η αντίθεση στην πολιτική που συνθλίβει τις ζωές μας, για να βγουν στο προσκήνιο ξανά οι διεκδικήσεις μας.

Συνάδελφοι, σας καλούμε κάθε έναν ξεχωριστά να αναλάβουμε την κοινωνική και την ατομική ευθύνη, να σπάσουμε το φόβο και σηκώσουμε κεφάλι, να βάλουμε σε lockdown την πολιτική τους για να ανασάνουμε. Να απεγκλωβιστούμε από τις λογικές του εργοδοτικού συνδικαλισμού των ρουσφετιών και της υποταγής. Τα βολέματα δεν απαντούν στις ανάγκες της ζωής μας, της ζωής της οικογένειας μας και του λαού μας.

Με υπευθυνότητα στα μέτρα προστασίας να πάρουμε μέρος στον αγώνα, να απεργήσουμε γιατί  κάτω από τις μάσκες έχουμε φωνή, έχουμε ανάγκες.

Σας καλούμε να παλέψουμε μαζί για τα αυτονόητα:

Τώρα να πάρουν πίσω το άθλιο αντεργατικο νομοσχέδιο

Πύκνωση δρομολογίων στα ΜΜΜ, Έξω κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα από τις αστικές συγκοινωνίες. Χρηματοδότηση για επισκευή και ανανέωση του στόλου οχημάτων στις αστικές συγκοινωνίες. Προσλήψεις προσωπικού όλων των ειδικοτήτων με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών σε όλο το λεκανοπέδιο με σχεδιασμό που τα μέσα να αλληλοσυμπληρώνονται κι όχι να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Επίταξη των ΚΤΕΛ κι όχι αγορά υπηρεσιών για όσο διαρκεί η πανδημια.

Μέτρα προστασίας για όλο το προσωπικό

Ασφαλή καμπίνα που να απομονώνει τον οδηγό

Τώρα μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλο το προσωπικό.

Να μπαίνει σε καραντίνα όποιος ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα χωρίς να χάνει μεροκάματα.

Καθημερινή απολύμανση στα λεωφορεία.

Κατάργηση των ενδιάμεσων αλλαγών γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα απολύμανσης με αντισηπτικό υπό την πίεση του δρομολογίου.

Κατάργηση της διακεκομμένης βάρδιας (κατσαρής) που εξουθενώνει σωματικά και ψυχικά τους εργαζόμενους καθιστώντας τους πιο ευάλωτους στον ιό.

Αύξηση των διαλειμμάτων σε όλο το προσωπικό.

Συχνός εξαερισμός όλων των οχημάτων και των κλειστών χώρων εργασίας

 

ΣΤΙΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ.

 

                           ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ

Τελευταία άρθρα

Εργαζόμενοι σε Κίνηση

DAS_Efim

Χρήσιμα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός

Πολυμέσα

Στατιστικά

  • 720924Συνολικές αναγνώσεις:
  • 324Αναγνώσεις σήμερα:
  • 331003Συνολικοί επισκέπτες:
  • 172Επισκέπτες σήμερα:
  • 1Επισκέπτες τώρα:

Web Radio του ΠΑΜΕ



Ακουστε live το Web Radio του ΠΑΜΕ