Φόρμουλα 1: Επικράτηση Χάμιλτον στο συναρπαστικό βρετανικό γκραν πρι



Τον πρώτο πραγματικά συναρπαστικό αγώνα του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, παρακολούθησαν οι φίλαθλοι του σπορ την Κυριακή (05/07). Λίγο η βροχή, λίγο το γεγονός ότι τα δύο μονοθέσια της Williams έκαναν εκπληκτική εκκίνηση, διαμόρφωσαν ένα άκρως ενδιαφέρον σκηνικό, που το τελικό αποτέλεσμα δημιούργησε έως και έκπληξη.

Τελικά, λίγα πράγματα άλλαξαν σε σχέση με τα προηγούμενα γκραν πρι, κυρίως όσον αφορά τις θέσεις του βάθρου. Με τις δύο Mercedes να κάνουν το 1-2 για έκτη φορά φέτος και τον Λιούις Χάμιλτον να πανηγυρίζει την πέμπτη του νίκη μέσα στο 2015 και να τον ακολουθεί ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Ferrari του κατέλαβε την τρίτη θέση.

Ο νικητής εκμεταλλεύτηκε τη σωστή στρατηγική που εφάρμοσε στην περίπτωσή του η ομάδα του, καθώς μέσω των πιτ-στοπ τον έβγαλε μπροστά από τους Φελίπε Μάσα και Βαλτέρι Μπότας που είχαν προσπεράσει με την εκκίνηση τις δύο Mercedes. Αντίθετα, κάτι τέτοιο δε συνέβη και στην περίπτωση του Ρόσμπεργκ, που έπρεπε να προσπεράσει στην πίστα τις δύο Williams.

Και πάνω που ο Γερμανός μείωνε τη διαφορά του από τον Βρετανό, έκανε την εμφάνισή της η δυνατή βροχή. Σε εκείνο το σημείο οι άνθρωποι της Mercedes έβαλαν με ένα γύρο καθυστέρηση στα πιτς για αλλαγή σε ενδιάμεσων συνθηκών ελαστικά τον Ρόσμπεργκ, γεγονός που έδωσε στον Χάμιλτον μια άνετη επικράτηση.

Από εκεί και πέρα, στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Μάσα, ο Μπότας ήταν πέμπτος, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ντάνιιλ Κβίατ (Red Bull), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), Σέρχιο Πέρες (Force India) και Φερνάντο Αλόνσο (McLaren), με τον πρώτο του βαθμό για φέτος. Όσο για τον Ραϊκόνεν, πλήρωσε το ρίσκο του να βάλει ελαστικά για «βρεγμένο» οδόστρωμα πολύ πριν πιάσει η δυνατή βροχή και ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν έκτος.

Επόμενος αγώνας για το φετινό πρωτάθλημα είναι στις 26 Ιούλη στην πίστα Ουγκαρόρινγκ της Βουδαπέστης, καθώς το προγραμματισμένο -για το ενδιάμεσο διάστημα- γερμανικό γκραν πρι, βγήκε από το πρόγραμμα για οικονομικούς λόγους! Δείχνοντας ότι δεν έχει σημασία πόσο πλούσια ή φτωχή είναι μια χώρα για να φιλοξενήσει αγώνα της Φόρμουλα 1, αλλά πόσο τα συμφέροντα στην κάθε περίπτωση επιθυμούν να πραγματοποιηθεί αυτός ή όχι. Κοινώς, η Γερμανία έμεινε εκτός καλανταριού μετά από το 1960!

Βαθμολογία οδηγών (μετά από 9 αγώνες):

1. Χάμιλτον 194

2. Ρόσμπεργκ 177

3. Φέτελ 135

4. Μπότας 77

5. Ραϊκόνεν 76

6. Μάσα 74

7. Ρικιάρντο 36

8. Κβίατ 27

9. Χούλκενμπεργκ 24

10. Γκροσζιάν 17

11. Νασρ 16

12. Πέρες 15

13. Μαλντονάντο 12

14. Φερστάπεν 10

15. Σάινθ τζ. 9

16. Ερικσον 5

17. Μπάτον 4

18. Αλόνσο 1

Βαθμολογία κατασκευαστών (μετά από 9 αγώνες):

1. Mercedes 371

2. Ferrari 211

3. Williams 151

4. Red Bull 63

5. Force India 39

6. Lotus 29

7. Sauber 21

8. Toro Rosso 19

9. McLaren 5

10. Manor 0

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός