Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ

Εμπόδιο το κόστος για μέτρα προστασίας εργαζομένων και επιβατών



Δελτίο τύπου

Εκλεγμένοι συνδικαλιστές με τη Δ.Α.Σ. Ο.Α.Σ.Α. στα σωματεία του χώρου καθώς και εκλεγμένοι στις διοικήσεις του Ε.Κ.Α. και του Ε.Κ. Λαυρίου- Ανατολικής Αττικής με την Δ.Α.Σ. συναντήθηκαν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.ΣΥ. σήμερα 14/4/2020 σε συνέχεια της παρέμβασης που είχαν πραγματοποιήσει στις 7/4/2020.

Οι συνδικαλιστές των ταξικών δυνάμεων κατέθεσαν για μια ακόμα φορά και εξειδίκευσαν τα άμεσα μέτρα που απαιτούνται για την προστασία της υγείας και της ζωής των εργαζομένων και των επιβατών στα οχήματα της ΟΣΥ από την πανδημία του κορονοϊού.

Εξήγησαν με συγκεκριμένα στοιχεία και καταγγελίες από την πείρα των ίδιων των εργαζομένων αυτό το διάστημα σε αυτές τις συνθήκες, την ανάγκη πύκνωσης δρομολογίων.

Αυτό βέβαια απαιτεί την αλλαγή του προγράμματος δρομολόγησης, κάτι που σε αυτές τις συνθήκες με τμήμα του ήδη λειψού προσωπικού να βρίσκεται σε ειδική άδεια, φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη πρόσληψης μόνιμου προσωπικού και χρηματοδότησης για επισκευή και ανανέωση του στόλου.

Άμεσα και μέχρι την ικανοποίηση των διαχρονικών αυτών αιτημάτων μπορεί και πρέπει να γίνει δρομολόγηση περισσότερων ενισχυτικών λεωφορείων σε συγκεκριμένες γραμμές και ώρες, κάτι το οποίο κατατέθηκε και εγγράφως.

Η άμεση πλήρη απομόνωση της καμπίνας του οδηγού καθώς και η χορήγηση όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας των εργαζομένων (μόλις σήμερα δόθηκαν μάσκες έπειτα από την πίεση που ασκήθηκε από τις δυνάμεις της Δ.Α.Σ.)

Απολύμανση όλων των οχημάτων πριν εργαστούν σε αυτά τεχνίτες και οδηγοί, μείωση ωραρίου χωρίς μείωση μισθού.

Προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού για επάνδρωση των ιατρείων σε κάθε αμαξοστάσιο.

Εγκατάσταση και επισκευή χώρων ανάπαυσης(αφετηρίες-τέρματα) των εργαζομένων με παροχή νερού και σαπουνιού σ’ αυτές γιατί είτε δεν υπάρχουν είτε έχουν φοβερές ελλείψεις και βλάβες.

Αυτά ως βασικά, άμεσα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επιβάτες έχουν δυστυχώς ως εμπόδιο για την υλοποίηση τους την πολιτική του κόστους-οφέλους πράγμα το οποίο επικαλέστηκε ο διευθύνων σύμβουλος και δεσμεύτηκε μόνο σε μέτρα διαχείρισης εντός των ορίων της εφαρμοζόμενης πολιτικής και δυνατοτήτων των οικονομικών της εταιρείας, ως πολιτικό πρόσωπο διορισμένο πρόσφατα από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Τέλος οι συνδικαλιστές της Δ.Α.Σ. έκαναν σαφές ότι θα συνεχίσουν να εκφράζουν τις αγωνίες και τις διευρυμένες ανάγκες τόσο των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες όσο και αυτών που χρησιμοποιούν τα Μ.Μ.Μ.

Ταυτόχρονα ξεκαθάρισαν στη διοίκηση της Ο.Σ.Υ. ότι οι ταξικές δυνάμεις θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την οργάνωση της πάλης των εργαζομένων γιατί η ικανοποίηση αυτών των αναγκών δεν συμβιβάζεται με τη σχέση κόστους-οφέλους με την οποία λειτουργούν και οι αστικές συγκοινωνίες με ευθύνη όλων των έως σήμερα κυβερνήσεων.

Τελευταία άρθρα

Εργαζόμενοι σε Κίνηση

DAS_Efim

Χρήσιμα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός

Πολυμέσα

Στατιστικά

  • 630496Συνολικές αναγνώσεις:
  • 259Αναγνώσεις σήμερα:
  • 297566Συνολικοί επισκέπτες:
  • 119Επισκέπτες σήμερα:
  • 1Επισκέπτες τώρα:

Web Radio του ΠΑΜΕ



Ακουστε live το Web Radio του ΠΑΜΕ