Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ

ΔΑΣ-ΟΑΣΘ: Η ευθύνη για τις ελλείψεις και τις παραλείψεις βαραίνουν την διοίκηση του ΟΑΣΘ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 12-10-2020

Ο θάνατος ακόμα ενός συνάδελφου τεχνίτη εν ώρα εργασίας στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης αναδεικνύει τις ευθύνες του εργοδότη για τις ελλείψεις σε μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.
Τα θερμά συλλυπητήρια όλων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στην οικογένεια και στους οικείους του.

Ο συνάδελφος πέθανε στην έναρξη της βάρδιας λόγω προβλήματος στην καρδιά.
Κι όμως και στο δυο Αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ (Φοίνικα και Σταυρούπολης) υπάρχει απινιδωτής.
Γιατί όμως δεν χρησιμοποιήθηκε για να γίνει αναζωογόνηση ;;

Κι όμως ο ΟΑΣΘ έχει δυο γιατρούς εργασίας και νοσηλευτικό προσωπικό ως υποχρεούται από το νόμο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση κανένας από τους γιατρούς εργασίας δεν ήταν στο Αμαξοστάσιο στην έναρξη της βάρδιας γιατί δεν το προέβλεπε το ωράριο εργασίας τους καθώς η παρουσία των γιατρών στα Αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ είναι περιοδική δηλ. κάποιες μέρες της εβδομάδας στο ένα και κάποιες άλλες στο
άλλο.

Αυτές οι τραγικές ελλείψεις αναδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως αντιμετωπίζει το κράτος και η εργοδοσία τη ζωή των εργαζομένων και μάλιστα σε μαζικούς χώρους εργασίας όπως είναι τα αμαξοστάσια του Οργανισμού.

Η ευθύνη για τις ελλείψεις και τις παραλείψεις βαραίνουν την διοίκηση του ΟΑΣΘ

Οι διοικήσεις του ΟΑΣΘ: 

Δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από τα σοβαρά εργατικά ατυχήματα που έχουν συμβεί στα Αμαξοστάσια στοπαρελθών.
Δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από τα επαναλαμβανόμενα κρούσματα εγκεφαλικών και καρδιακών επεισοδίων σε εργαζόμενους του Οργανισμού και ας έχει ο κάθε εργαζόμενος ιατρικό φάκελο. (πρόσφατα είχαμε έναν ακόμα θάνατο εργαζόμενου του ΟΑΣΘ από εγκεφαλικό επεισόδιο -και μάλιστα μέσα
στο ιατρείο του Αμαξοστασίου Φοίνικα – με αποτέλεσμα ο συνάδελφος μας να καταλήξει)

Τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας δεν μπορεί να είναι μια τυπική υποχρέωση που έχει ο εργοδότης σύμφωνα με το νόμο.
Η υγιεινή και η ασφάλεια στην εργασία πρέπει να έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο που να προστατεύει και κυρίως να προλαμβάνει το ατύχημα ή την πάθηση.

Διεκδικούμε:
• Μόνιμη βάρδια γιατρού εργασίας / νοσηλευτικού προσωπικού σε κάθε αμαξοστάσιο
• Τακτικές γενικές εξετάσεις τουλάχιστον σε ετήσια βάση όλου του προσωπικού (και όχι κάθε 5
χρόνια)
• Ειδική μέριμνα όσων έχουν σχετικό ιστορικό σε καρδιολογικά προβλήματα.
• Εκπαίδευση του προσωπικού στις πρώτες βοήθειες και στη χρήση και στη συντήρηση του απινιδωτή
• Συσκευές απινιδωτών και σε άλλα σημεία όπου εργάζονται πολλοί εργαζόμενοι όπως στους σταθμούς μετεπιβίβασης.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΑΣ ΟΑΣΘ

Τελευταία άρθρα

Εργαζόμενοι σε Κίνηση

DAS_Efim

Χρήσιμα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός

Πολυμέσα

Στατιστικά

  • 682879Συνολικές αναγνώσεις:
  • 18Αναγνώσεις σήμερα:
  • 319074Συνολικοί επισκέπτες:
  • 8Επισκέπτες σήμερα:
  • 0Επισκέπτες τώρα:

Web Radio του ΠΑΜΕ



Ακουστε live το Web Radio του ΠΑΜΕ