Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τροχό !!



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 20-2-2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τροχό !!

Πριν από μερικές μέρες είχαμε τους «πανηγυρισμούς» για το πόσο καλή συγκοινωνία θα προσφέρουν με τα υπερσύγχρονα λεωφορεία τους τα ΚΤΕΛ που ανέλαβαν τη γραμμή 57 αλλά και τις υπόλοιπες γραμμές (58 Πανόραμα και 61 Τοπικό Χορτιάτη) που εκκινούν από τη διασταύρωση Χορτιάτη.
Στις παρακάτω φωτογραφίες που μας έστειλαν επιβάτες που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στον τερματικό σταθμό θα δείτε ένα αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ να κυκλοφορεί χωρίς τον έναν από τους δυο πίσω τροχούς της αριστερής πλευράς του λεωφορείου.
Αυτή είναι η ποιοτική συγκοινωνία με τα «υπερσύγχρονα» λεωφορεία του ΚΤΕΛ!

Αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ότι οι ιδιώτες πάροχοι συγκοινωνιακού έργου ήρθαν μόνο για να κερδίσουν από τη συγκοινωνία και όχι για να προσφέρουν τάχα ποιοτικές υπηρεσίες.
Όταν λοιπόν επικρατεί η λογική της μείωσης του κόστους και της αύξησης του κέρδους θα γίνονται εκπτώσεις στα θέματα της ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων στη συγκοινωνία.
Τις ευθύνες της να αναλάβει η κυβέρνηση που τόσο ο πρωθυπουργός όσο και ο Υπουργός Μεταφορών της εκθείαζαν τους κάθε λογής ιδιώτες παρόχους συγκοινωνιακού έργου και τις εταιρίες ενοικίασης (leasing) λεωφορείων και υποστήριζαν ότι δήθεν με αυτό τον τρόπο θα έλυναν το συγκοινωνιακό πρόβλημα.
Τις ευθύνες του να αναλάβει και ο ΣΥΡΙΖΑ που άνοιξε το δρόμο για την είσοδο των ιδιωτών με το άρθρο 54 του νόμου 4568/2018 ενώ εμφανίζεται τώρα εκ των υστέρων προεκλογικά ως υπερασπιστής της δημόσιας συγκοινωνίας.
Και οι δύο τους στην ίδια γραμμή της εφαρμογής του κανονισμού 1370 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την «απελευθέρωση» των μεταφορών.
Και οι δυο τους βάλανε το χεράκι τους για να εφαρμοστεί αυτός ο Κανονισμός με τη χρόνια απαξίωση του ΟΑΣΘ.
Δεν ξεχνάμε και τα αντίστοιχα περιστατικά με λεωφορεία του ΟΑΣΘ και θυμίζουμε ότι η τελευταία αγορά νέων λεωφορείων του έγινε το 2010, ενώ οι τελευταίες προσλήψεις προσωπικού έγιναν το 2012.

Κανένα όφελος δεν μπορεί να προσμένει ο λαός από «ισχυρές» ή «προοδευτικές» κυβερνήσεις που θα απαρτίζονται από τα κόμματα των επιχειρηματικών ομίλων μιας και τα «δώρα» που φέρνουν με την εφαρμογή του συγκεκριμένου Κανονισμού από τη μια προς το επιβατικό κοινό δηλαδή το λαό της πόλης είναι η άθλια και μη ασφαλής αστική συγκοινωνία σε μία πορεία συρρίκνωσης και από την άλλη το τσάκισμα μισθολογικών και εργασιακών δικαιωμάτων για τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ αλλά και των ΚΤΕΛ.
Ο λαός δεν έχει να περιμένει τίποτα από σωτήρες, πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του όπως χτες στην πανδημία, σήμερα με τους πλειστηριασμούς, και να επιβάλλει το δίκιο του με βάση τις σύγχρονες ανάγκες του.

• Η συγκοινωνία είναι λαϊκή περιουσία, έξω οι ιδιώτες από τη συγκοινωνία
• Τακτική, φθηνή και ποιοτική συγκοινωνία με σύγχρονα και ασφαλή μέσα μεταφοράς
• Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός