ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



ΔΑΣ - ΟΑΣΑ

 

15/09/2006

Άλλος ένας χειμώνας μπαίνει με το «δεξί», στα χρόνια προβλήματα της ΕΘΕΛ ΑΕ προστέθηκε άλλο ένα σημαντικό , οι απολύσεις.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ εξακολουθεί να παίζει το παιχνίδι της ομηρίας με τους εργαζόμενους , διοριστέους και επιλαχόντες.
Καλά διαβασμένη από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ παίζουν με τις ζωές μας με τις οικογένειές μας , βάφοντας τα παιδιά της Ελλάδας πότε πράσινα πότε μπλε για να αποκτήσουν δικαίωμα στην δουλειά, στην οποιαδήποτε δουλειά.
Αντί να φροντίσει η κυβέρνηση της ΝΔ να σταματήσει τον οικονομικό κατήφορο της ΕΘΕΛ ΑΕ (1,3 δις ευρώ έλλειμμα) και να προσφέρει πραγματική συγκοινωνία στους επιβάτες, «φροντίζει»  να «διοικεί» η ΔΑΚΕ με τρομοκρατία, εκβιασμούς εργαζομένων.
Την αξιοκρατία και την διαφάνεια την εξαγγέλλουν μόνο προεκλογικά, μετά τις εκλογές εφαρμόζουν τα «δέοντα».
Τα γραφεία κίνησης έχουν μετατραπεί σε τοπικά παραρτήματα της ΔΑΚΕ και των παρατρεχάμενών τους.
Οι αιτήσεις των εργαζομένων περνάνε από τους εργασιακούς συμβούλους της ΔΑΚΕ και μετά διεκπεραιώνονται από τους Διευθυντές.
Γι’ αυτές τις «εξυπηρετήσεις» παίρνουν και εργασθέντα REPOS για να προλάβουν (πολύ δουλειά!!!).
Η καθημερινή εργασία διανέμεται με κομματικό δελτίο και στους χώρους δουλειάς, αφετηρίες, Α/Σ, λάκκοι, κεντρικά γραφεία επικρατούν κανόνες COZA NOSTRA.

Τελικά ποιος διοικεί; η ΔΑΚΕ και οι συνδικαλιστές της ή η επίσημη διοίκηση; 

Αυτά τα φαινόμενα δεν μας ξενίζουν ούτε είναι πρωτόγνωρα , τα έχουμε ξαναζήσει ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ και ΠΑΣΚΕ- ΠΑΣΚ.
Έτσι εννοούν τη Δημοκρατία και την αξιοκρατία ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

Τα καθημερινά προβλήματα έχουν γίνει γάγγραινα για τους εργαζόμενους , οι ενδιάμεσες αλλαγές έχουν γίνει «αλλαγές όπου να’ ναι», διαλείμματα δεν γίνονται, η εντατικοποίηση αυξάνεται και στην κίνηση και στην τεχνική υποστήριξη.
Η επιχορήγηση μειώθηκε σημαντικά και το χρέος αυξάνεται συνεχώς. Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να αξιοποιήσει την ακίνητη περιουσία της ΕΘΕΛ ΑΕ, δηλαδή ξεπούλημα.
Οι περιβόητες λεωφορειολωρίδες και τα γερανοφόρα λειτουργούν για τους υπουργούς και όχι για τα λεωφορεία.
Κάθε μέρα έχουμε αλλαγές γραμμών και ίδρυση νέων για να γίνονται οι καθιερωμένες φιέστες.
Για όλα αυτά όμως δεν μιλά κανείς, ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ χέρι- χέρι στο όνομα της συναίνεσης ΠΑΣΟΚ- ΝΔ «ηγούνται χαλαρά» του Συνδικάτου με μοναδικό μέλημά τους να μη θιγεί ο «θεσμός» του ΑΣΕΠ.
Ακόμα περιμένουμε ανακοίνωση για τη ΣΣΕ 2006-2007.
Τι έχουν υπογράψει πάνω και κάτω από το τραπέζι;
Εφημερίδα δεν έχει βγει από τον Μάρτη.
Κοιμίζουν συνειδήσεις με την στάση τους γιατί έτσι τους βολεύει.
Ο δυσμενής συσχετισμός δύναμης όπως προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές του Συνδικάτου είναι αρνητική εξέλιξη για τους εργαζόμενους του κλάδου.
Το ασφαλιστικό είναι προ των πυλών για αύξηση ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης, μείωση μισθού σύνταξης, αποχαρακτηρισμού των βαρέων ανθυγιεινών.
Ο νέος νόμος 3429/05 για τις ΔΕΚΟ και ο επικείμενος για τον «ενιαίο φορέα» τινάζουν τις μόνιμες θέσεις εργασίας στον αέρα και προωθούν δουλειά με το κομμάτι (βλέπε δρομολόγιο).
Δίνουν διευθυντικό δικαίωμα στις απολύσεις για να ξεκινήσουν βιομηχανία απολύσεων.

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΧΙ ΖΗΤΙΑΝΙΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός