ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΤΟ 2003



ΔΑΣ - ΟΑΣΑ

 

14/02/2003

Δ.Α.Σ- Ο.Α.Σ.Α

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ

ΨΗΦΟ ΣΤΗΝ ΔΑΣ- ΟΑΣΑ

ΕΜΠΡΟΣ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ

Συνάδελφε- σσα
Σε λίγες ημέρες θα σταθείς ξανά μπροστά στην κάλπη για να αναδείξεις νέα διοίκηση στο Συνδικάτο και αντιπροσώπους σου στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ) και στην Ομοσπονδία (ΟΥΠΑΕ)
Από την ψήφο σου θα κριθεί αν θα συνεχιστεί η προσπάθεια που ξεκίνησε πριν 3 χρόνια:

  • για καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας,
  • για την επανάκτηση όλων των κλεμμένων (ξεπουλημένων) REPOS  
  • για την πλήρη κατάργηση του – άθλιας έμπνευσης,- επιδόματος αυξημένης ευθύνης,
  • για το οριστικό σπάσιμο της νοοτροπίας του «αν σου αρέσει, αλλιώς σπίτι σου»,
  • για την εφαρμογή της τρίτης βάρδιας και την οριστική κατάργηση της κατσαρής.

Όλοι αυτές τις ημέρες θέλουν την ψήφο σου.
Τρέχουν ασταμάτητα, ανακάλυψαν τα προβλήματα, υπόσχονται «λύσεις», τάζουν προαγωγές, υπόσχονται εργασθέντα REPOS , «καλές» βάρδιες.
Δυστυχώς όμως συνάδελφε-σσα σε βλέπουν μόνο σαν «κουκί» απλά για να γεμίσουν το «τσουβάλι».
Αν τους ρωτήσεις όμως τι είναι μισθολόγιο, πως βγαίνει , τι δικαιούμαστε και τι όχι ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.
Αν τους ρωτήσεις γιατί συσσωρεύονται ξανά 300 δις χρέη στην ΕΘΕΛ ΑΕ θα σφυρίξουν αδιάφορα.
Αν τους ρωτήσεις για το μέλλον της εταιρείας θα σου πουν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Όλοι αυτοί ξέρουν όμως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τον ρόλο του ψευτοπαράγοντα, του δήθεν «επιτηρητή» των γραφείων κίνησης, του «αβανταδόρου» για «μικροεξυπηρετήσεις» , να «βολέψουν», κανέναν «κολλητό» σε καμιά «καλή γραμμή», σε κάποιο «καλό» κύκλωμα κ.λ.π.
Ξέρουν πολύ καλά να δίνουν χέρι «βοηθείας» στην Διοίκηση και στην Κυβέρνηση όχι μόνο με το να μην διεκδικούν ΤΙΠΟΤΑ για τους εργαζόμενους αλλά να ξεπουλούν και αυτά που έχουν κατακτήσει με αγώνες.
Το ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΣ και άνοιξε την ταφόπλακα για τον κλάδο.
Κοντά σε αυτούς έρχονται και οι άλλοι ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ- ΑΣΚΕ να καρπωθούν από την θετική πορεία του Συνδικάτου την τριετία χωρίς να λένε τίποτα για το αύριο επί της ουσίας.
Η ΔΑΚΕ θέλει να μετοχοποιήσει την ΕΘΕΛ για να γίνουμε όλοι αφεντικά. Τόσο απλά . Κουβέντα δεν κάνει για τους εποχιακούς .
Δεν αντέδρασε κανείς από την πλευρά τους σε ΕΚΑ- ΓΣΕΕ για τον τεμαχισμό της Δημόσιας Αστικής Συγκοινωνίας με την ίδρυση της ΜΕΤΡΟ ΑΕ και της ΤΡΑΜ ΑΕ .
Η ΠΑΣΚ δηλώνει νέα όμορφη και ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ.
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!! Για να ξεγελάσουν τους εργαζόμενους τάζουν προαγωγές- καλές βάρδιες και προβάλλουν την «νεότητά» τους και την «ακομμάτιστη» σκέψη τους.
Κρύβουν έντεχνα την αλήθεια ότι είναι κομματικά μέλη του ΠΑΣΟΚ και έχουν κοινό καθοδηγητή (ΠΑΣΚΕ – ΠΑΣΚ) τον Ανδρέα Κολλά ως γραμματέα του τομέα μεταφορών του ΠΑΣΟΚ.
Ανεξάρτητοι λένε και κάποιοι άλλοι θεωρώντας πως ανέβηκαν οι μετοχές τους και μπορούν να «πρωταγωνιστήσουν» από θέση «ισχύος».
Όλοι όσοι συμμετείχαν στο προεδρείο θέλουν να πάρουν από τα θετικά και να αφήσουν τα αρνητικά στην ΔΑΣ.
Η ΔΑΣ έβαλε τις βάσεις για να λυθούν μια σειρά προβλήματα, με την δική σου ψήφο έβαλε τέλος στην αλαζονεία της αυτοδυναμίας, τόλμησε να βάλει τους πρώτους κανόνες και να ελέγχει την εφαρμογή τους.
Έβαλε τέλος στο παραμύθι της Απεργομανίας,
ΤΗΡΗΣΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ 2000.
«Λέμε καθαρά ότι καθετί θα κερδίζεται μόνο από εσάς με εσάς μπροστά, σπάζοντας την αδιαφάνεια , το παραγοντολίκι, με τους εκλεγμένους δίπλα στον οδηγό και όχι σαν ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ από γραφείο με παρατρεχάμενους για στήριξη».
«Δεσμευόμαστε να ενώσουμε το τείχος ενάντια στο νέο αντεργατικό μέτρο. Είναι μέρες και ώρες που μας έφτασαν να κοιτάμε να σώσουμε ότι έχει μείνει πριν μπουν – όποτε μπουν- οι βάσεις, τα θεμέλια για επιστροφή των κλεμμένων και διεύρυνση των κεκτημένων.

ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ,
Η ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ,
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΗ ΔΑΣ

ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ
ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΌ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ

  • ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 55 (οι άνδρες) και στα 50 (οι γυναίκες)
  • ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
  • ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ 7ωρο- 5νθήεμρο- 35ωρο.
  • ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΥΡΙΩΣ στα θέματα ιδιοκτησιακού καθεστώτος της εταιρείας και του πειθαρχικού.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΣ-ΟΑΣΑ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός