ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ



Αθήνα, 18 Αυγούστου 2004

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Πιστεύουμε πως οι ετήσιες «εκδηλώσεις» για την λειτουργία της Ανθούσας πρέπει να λάβουν τέλος έως ότου γίνει πραγματικά πλήρες αμαξοστάσιο όπως και τα υπόλοιπα 6 της ΕΘΕΛ ΑΕ.
Είναι ανεπίτρεπτη πρόκληση προς τους εργαζόμενους να καλούνται σε φιέστες κάθε χρόνο στις 19 Αυγούστου για την λειτουργία του «πρότυπου» αμαξοστασίου από το 1999 , όταν χρειάστηκαν 3 χρόνια για να μπουν 2 χημικές τουαλέτες , μετά από συνεχείς παρεμβάσεις και επιμονή συνδικαλιστών, όταν χρειάστηκαν 3 ½ χρόνια για να τοποθετηθεί ανεμοθώρακας στο χώρο των καυσίμων για την στοιχειώδη προστασία των εργαζομένων, όταν χρειάστηκαν 4 σχεδόν χρόνια για να υπάρξει η ελάχιστη στέγαση στους χώρους της τεχνικής υποστήριξης (τα πρώτα χρόνια οι τεχνίτες εργάζονταν σε συνθήκες Μεσαίωνα), όταν χρειάστηκαν 4 χρόνια για να γίνει διαγράμμιση στις ρεμίζες των οχημάτων.
Όταν δαπανήθηκαν τεράστια ποσά για καύσιμα, πλύσιμο και ακόμα και σήμερα μεταφορά για πλήρη συντήρηση σε δύο αμαξοστάσια (Ελληνικό- Βοτανικό) , όταν λειτουργεί με δύο αμαξοστασιάρχες σε ότι αφορά τον οικονομικό τομέα (μισθοδοσία) και με κανέναν ουσιαστικά επί της διοίκησης.
Είναι πραγματική πρόκληση να μιλάμε για λειτουργία και όχι για αδιαφορία, αναλγησία και ντροπή.
Η μόνη λειτουργία είναι των ίδιων των εργαζομένων σε όλες τις ειδικότητες που 5 χρόνια τώρα κάνουν κατάθεση ψυχής τιμώντας το μεροκάματό τους σε αντίθεση με υψηλόβαθμα στελέχη που παρακολουθούν μέχρι τώρα αυτήν την προσπάθεια αφ’ υψηλού .
Τιμή οφείλουμε σε ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους «παλιούς» και «νέους» και περιμένουμε από νέα Διοίκηση της ΕΘΕΛ ΑΕ να σταματήσει τις ανούσιες «φιέστες» και να προχωρήσει άμεσα στην πλήρη ολοκλήρωση του Αμαξοστασίου με διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

ΜΑΣΤΡΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΙΟΥΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΒΛΑΣΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΚΑΚΑΝΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ
ΚΟΝΤΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΝΙΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός