ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΔΑΣ-ΟΑΣΑ



ΔΑΣ - ΟΑΣΑ

 

03/02/2006

Η χώρα μας αντιμετωπίζει πολλά οικονομικά προβλήματα με ταυτόχρονη αύξηση της ανεργίας.

Είναι κοινή διαπίστωση ότι η αλυσίδα των αρνητικών συνεπειών δεν σταματά μέχρι να διαπιστωθεί από τους οικονομικά ισχυρούς ότι διατηρούνται τα κέρδη τους σε υψηλά επίπεδα.

Ένας κρίκος της αλυσίδας είναι η περικοπή (μείωση) των μισθών για το 2006, η ολοκληρωτική ανατροπή των εργασιακών σχέσεων με πλήρη εφαρμογή και στον Δημόσιο μετά τον Ιδιωτικό τομέα του ελαστικού ωραρίου και των εποχιακών.

Απ’ όλες αυτές τις συνέπειες φυσικά και ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ ΑΕ.

Ήδη ο νόμος 3429/05 εφαρμόζεται στην ΕΘΕΛ ΑΕ με τις επικείμενες προσλήψεις 250 τεχνιτών και 55 πτυχιούχων.

Άνοιξε ο δρόμος για την πλήρη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων.
Εποχιακοί, ωρομίσθιοι ΕΡΧΟΝΤΑΙ !!!
Εργαζόμενοι δύο και τριών ταχυτήτων .
Κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας .

Όσο για το Ασφαλιστικό η Κυβέρνηση συνεχίζοντας την πολιτική του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται για νέο πακέτο μέτρο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλισης, αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης μέσα από τον αποχαρακτηρισμό των Βαρέων Ανθυγιεινών και μείωση των αποδοχών.

Για αυτο χρειάζεται Συνδικάτο αγωνιστικό, με ταξικό προσανατολισμό, που θα αντιστέκεται και θα διεκδικεί.
Συναδελφε, σσα,
σε λίγες ημέρες θα σταθείς ξανά μπροστά στην κάλπη για να αναδείξεις νέα Διοίκηση στο Συνδικάτο και αντιπροσώπους στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας (Ε.Κ.Α) και στην Ομοσπονδία (ΟΣΜΕ).

Από την ψήφο σου θα κριθεί αν για τα επόμενα τρία χρόνια θα είναι ενισχυμένες στο Δ.Σ οι ταξικές δυνάμεις με δοκιμασμένους ανθρώπους που πιστεύουν στον αγώνα και όχι στα παρακάλια, στο ρουσφέτι και στον συμβιβασμό.

Από την ψήφο σου θα κριθεί αν θα συνεχιστεί η προσπάθεια απόκρουσης των αντεργατικών πολιτικών.

 

  • Για καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας ,
  • Για την επανάκτηση ΟΛΩΝ των κλεμμένων (ξεπουλημένων ) REPOS, όταν με τον προηγούμενο Νόμο 2669 το ΠΑΣΟΚ «εξυγίανε» την ΕΘΕΛ ΑΕ για πρώτη φορά ,
  • Για την πλήρη κατάργηση της άθλιας έμπνευσης- επιδόματος αυξημένης ευθύνης και ενσωμάτωσή του στον Βασικό Μισθό , 
  • Για το οριστικό σπάσιμο της νοοτροπίας του «αν σου αρέσει, αλλιώς σπίτι σου», 
  • Για την εφαρμογή της τρίτης βάρδιας και την οριστική κατάργηση της κατσαρής, με 7ωρο, 5νθήμερο, 35ωρο.

Όλοι αυτές τις ημέρες θέλουν την ψήφο σου.

Τρέχουν ασταμάτητα, ανακάλυψαν τα προβλήματα, υπόσχονται «λύσεις», τάζουν προαγωγές, υπόσχονται εργασθέντα REPOS, «καλές» βάρδιες, μετατάξεις κ.λπ.

Δυστυχώς όμως συνάδελφε- σσα, σε βλέπουν μόνο σαν «κουκί» απλά για να γεμίσουν το «τσουβάλι».

Αν τους ρωτήσεις όμως τι είναι μισθολόγιο , πως βγαίνει, τι δικαιούμαστε και τι όχι ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.

Αν τους ρωτήσεις γιατί συσσωρεύτηκαν ξανά 1 δις € χρέη στην ΕΘΕΛ ΑΕ, θα σφυρίξουν αδιάφορα.

Αν τους ρωτήσεις για το μέλλον των εργαζομένων και της εταιρείας θα σου πουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Όλοι αυτοί ξέρουν όμως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τον ρόλο του ψευτοπαράγοντα, του δήθεν «επιτηρητή» των γραφείων κίνησης, του «αβανταδόρου» για «μικροεξυπηρετήσεις» , «να βολέψουν» , κανέναν «κολλητό» σε καμιά «καλή γραμμή» , σε κάποιο «καλό» κύκλωμα κ.λπ.

Ξέρουν πολύ καλά να δίνουν χέρι «βοηθείας» στην Διοίκηση και στην Κυβέρνηση όχι μόνο με το να μην διεκδικούν ΤΙΠΟΤΑ για τους εργαζόμενους αλλά να ξεπουλούν και αυτά που έχουμε κατακτήσει με αγώνες .

Η ΔΑΚΕ θέλει να μετοχοποιήσει την ΕΘΕΛ ΑΕ για να γίνουμε όλοι αφεντικά. Τόσο απλά. Κουβέντα δε κάνει για τους εποχιακούς.

Δεν αντέδρασε κανείς από την πλευρά τους σε ΕΚΑ- ΓΣΕΕ για τον τεμαχισμό της Δημόσιας Αστικής Συγκοινωνίας με την ίδρυση της ΜΕΤΡΟ ΑΕ και της ΤΡΑΜ ΑΕ από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τους βόλευε γιατί ερχόταν η σειρά τους.

Η ΔΑΚΕ πρωτοστατεί στο αγαντάρισμα της εφαρμογής της πολιτικής της Κυβέρνησης .
Δηλώνει συνεχώς, «δεν υπάρχει πρόβλημα εντάξει είμαστε, κανείς δεν μας πειράζει».
Για την μείωση της κρατικής επιχορήγησης στην Δημόσια Αστική Συγκοινωνία κουβέντα, για τον ασφυχτικό δανεισμό από τις τράπεζες κουβέντα, για την κατάργηση της μονιμότητας κουβέντα.

Η ΠΑΣΚ δηλώνει «νέα» «όμορφη» και ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ.
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!! Για να ξεγελάσουν τους εργαζόμενους τάζουν προαγωγές- καλές βάρδιες και προβάλλουν την «νεότητα» τους και την «ακομμάτιστη» σκέψη τους.
Κρύβουν έντεχνα την αλήθεια ότι είναι κομματικά μέλη του ΠΑΣΟΚ και έχουν κοινό καθοδηγητή (ΠΑΣΚΕ –ΠΑΣΚ) την πολιτική του ΠΑΣΟΚ .

Ανεξάρτητοι , λένε και κάποιοι άλλοι θεωρώντας πως ανέβηκαν οι μετοχές τους και μπορούν να «πρωταγωνιστήσουν» από θέση «ισχύος» , όμως είναι από την ίδια μήτρα, κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Όλοι όσοι συμμετείχαν στο Δ..Σ θέλουν να πάρουν από τα θετικά και να αφήσουν τα αρνητικά στην ΔΑΣ.

Πολλά λέγονται , από κάποιους μάλιστα δίνονται και «υποσχέσεις».

Για την «τιμή των όπλων» και μόνο, εκείνοι που ευθύνονται για τον κατήφορο του κλάδου (απώλεια δικαιωμάτων, εργασιακός μεσαίωνας, συσσώρευση χρεών, αναξιοπρέπεια των εργαζομένων, βλέπε ολυμπιακό επίδομα 1100 € και συμφωνία συναινετική ανατροπής των εργασιακών σχέσεων ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚ πριν από το νόμο στα πλαίσια ακριβώς του νόμου για τις ΔΕΚΟ), εμφανίζονται τιμητές των εργαζομένων που πούλησαν.

Η αμνησία και η αφέλεια δεν συγχωρούνται από ΚΑΝΕΝΑΝ.

Ο Νόμος 2669 /98 του ΠΑΣΟΚ ήταν η ταφόπλακα του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.

Στα άρθρα του γίνεται σαφές ότι είμαστε ανώνυμη εταιρεία ιδιωτικού δικαίου , μπορούν να ιδρυθούν πολλές θυγατρικές εταιρείες. Με ποιο ιδιοκτησιακό καθεστώς ; Με ποιες εργασιακές σχέσεις ; Τις διευκρινίσεις τις κάνει ολοκληρώνοντας το έργο του ΠΑΣΟΚ , η Κυβέρνηση της ΝΔ.

Γίνεται σαφής αναφορά ότι θα γίνουν πολλές εταιρείες και θα μπουν στο παιχνίδι και οι Δήμοι.

Τα χρέη καλά κρατούν και συνεχώς αυξάνονται.

Τα λεφτά τα τρώνε οι εργαζόμενοι με τους μεγάλους μισθούς; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΤΡΩΕΙ!!!

Στο άρθρο 5 παρ. 5 αναφέρεται πως η διαφορά μεταξύ εσόδων και κόστους λειτουργίας της εταιρείας καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό . Γιατί λοιπόν είχαμε ξανά χρέη από το 1998 έως σήμερα ;

Ποιος ευθύνεται για την κακοδιαχείριση και τις αναξιόπιστες προμήθειες οχημάτων όπως π.χ, τα VOLVO , η αγορά οχημάτων φυσικού αερίου χωρίς υποδομή;

Πετυχημένες και χρεωμένες διοικήσεις χωρίς έλεγχο κοινοβουλευτικό. (Όλα μπορούν ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σ΄ αυτόν τον τόπο!!!).

Στα άρθρα του αναφέρονται λεωφορειολωρίδες , αστυνόμευση , σήμανση , όλα στην εντέλεια !!!

Αποτέλεσμα μηδέν, περιμένουν το Συνδικάτο και τους εργαζόμενους να φωνάζουν, να κλείνουν γραμμές , να απειλούν με χειρόφρενο , για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.

Στο άρθρο 12 μας λένε ότι αν κάποια ημέρα θελήσει η εργοδοσία μπορεί να σου αλλάξει ειδικότητα.

Έτσι απλά γιατί οι συνθήκες το επιβάλλουν.

Φρόντισε λοιπόν να είσαι «καλό παιδί» για να σώσεις την θέση σου.

Στο άρθρο 16 μας λένε για την περίφημη αξιολόγηση.

Αν είσαι αρεστός στα γραφεία κίνησης, στην Διοίκηση και σε ορισμένους συνδικαλιστές που «περνάει» η γνώμη τους, έχεις προοπτικές.

Στο άρθρο 25 παρ. 5 και 6 μας λένε ξεδιάντροπα ότι δεν έχουν υποχρέωση απέναντί μας αν πάθουμε κάτι σοβαρό στην υγεία μας. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ. ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ.

Στο άρθρο 26 παρ. 2 μας απαγορεύουν να βρισκόμαστε στους χώρους εργασίας εκτός ωραρίου.

Προσπαθούν να κρατήσουν μακριά ποιους άραγε; Μα ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ Α/Σ.

Στην παρ. 14 σου βάζουν το δίλημμα να αρνηθείς εργασία μη δρομολογώντας όχημα με βλάβη ή να προκαλέσεις ατύχημα αν το βγάλεις στην κίνηση . ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ.
Αυτά με το νόμο του ΠΑΣΟΚ 2669/98.

 

Η ΠΑΣΚΕ είναι λέει υπερήφανη που στήριξε αυτόν το νόμο.
Έδωσε το «πράσινο» φως να γίνει η «εξυγίανση» της ΕΘΕΛ ΑΕ το 1998.
Άφησε να μας αφαιρέσουν καταχτήσεις με την πλειοψηφία που είχε στο Συνδικάτο μέχρι το 2000.
Κυβερνητική παράταξη μέχρι τον ΜΑΡΤΗ του 2004 ανέτρεψε το αντιπροσωπευτικό προεδρείο για να υπογράψει Συλλογική Σύμβαση μήπως κερδίσει το ΠΑΣΟΚ τις εκλογές.
Εκείνη την περίοδο ήταν μια και ενιαία ΠΑΣΚΕ με 10 έδρες όπως δήλωνε με ανακοινώσεις της.
Μετά έγιναν πάλι δυο κομμάτια αφού δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν τις εσωτερικές κομματικές φιλοδοξίες τους μέσω του Συνδικάτου.

Τώρα έγιναν τρία (3) κομμάτια μήπως και μαζέψουν συνολικά πάλι 10 έδρες και ξαναενωθούν μετά τις εκλογές αφού έχουν κοροϊδέψει τους εργαζόμενους.

ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ !!!!!

ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ «ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΕΝΩΝΟΝΤΑΙ.

Στα λόγια κάνουν τώρα ψευτοαντιπολίτευση και στην πράξη στηρίζουν μαζί με την ΔΑΚΕ την «ήπια προσαρμογή» της κυβέρνησης.
Αυτή είναι η ταχτική τους από τα πρωτοβάθμια σωματεία μέχρι και την ΓΣΕΕ.

ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ.

Tην αντεργατική πολιτική του ΠΑΣΟΚ τη συνεχίζει επάξια η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με το νόμο για τις ΔΕΚΟ και με τον επερχόμενο νόμο για τις αστικές συγκοινωνίες.

Ο νόμος 3429/05 (στο σύνολο του αντεργατικός) κυρίως με τα άρθρα 13 και 14 δίνει την χαριστική βολή στην ΔΗΜΟΣΙΑ Αστική Συγκοινωνία.

Με το άρθρο 13 καταργεί το 12μηνο της δοκιμαστικής περιόδου (γίνεται 7μηνο) και την διαδικασία πρόσληψης διενεργεί η ΕΘΕΛ ΑΕ εκτός ΑΣΕΠ με την μέθοδο της συνέντευξης, όμηροι δηλαδή οι εργαζόμενοι για ψηφοθηρία και εκβιασμούς για μια θέση εργασίας με άνισους όρους.

Με το άρθρο 14 καταργούνται ουσιαστικά οι ΣΣΕ αν δεν επέλθει συμφωνία με τους εργαζόμενους στα πλαίσια όμως της εισοδηματικής πολιτικής της κυβέρνησης , δηλαδή αυξήσεις μέχρι 3% το πολύ για το 2006.

Από κοντά και ακριβώς στην ίδια λογική με την ΠΑΣΚΕ, η ΔΑΚΕ κάνει πλάτες να περνάνε οι αντεργατικές επιλογές της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Καλά διαβασμένοι ανοίγουν και αυτοί δεύτερο μαγαζί στην λογική εγκλωβισμού των εργαζομένων για να ενωθούν προφανώς μετά τις εκλογές .

Η μόνη διαφορά μεταξύ τους είναι ποιος θα έχει την εξουσία για να κάνει ρουσφέτια.
Κυβερνητικοί και εργοδοτικοί ανακατεμένοι πότε ο ένας και πότε ο άλλος και πάντα συμβιβασμένη αντεργατική κατεύθυνση.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ – ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ

ΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΑΛΛΑΞΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ Δ.Α.Σ

ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ

ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ..

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός