Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ

Ανακοίνωση της ΔΑΣ-ΟΑΣΘ σχετικά με τις συγχωνεύσεις ειδικοτήτων-υπηρεσιακά δρομολόγια-τοποθετήσεις ημετέρων



Συγχώνευση ειδικοτήτων-Υπηρεσιακά δρομολόγια-Τοποθετήσεις ημετέρων

Συνάδελφοι-σσες, η διοίκηση του ΟΑΣΘ προχωρά με σταθερά βήματα στην υλοποίηση των στόχων που έθεσε ο νόμος 4482/17 (περικοπή των δαπανών και εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για την «απελευθέρωση» των Μεταφορών) και αντίστοιχα εμείς οι εργαζόμενοι υποχωρούμε -επίσης με σταθερό βηματισμό- με ευθύνη της πλειοψηφίας της διοίκησης αλλά και όσων τη στηρίζουν.

Συγχώνευση ειδικοτήτων
Σε αυτό το φόντο προωθείτε η «συγχώνευση» των ειδικοτήτων του υπηρεσιακού οδηγού και του ελιγμοδηγού σε μια ειδικότητα (οδηγός νύχτας) με προφανή στόχο η δουλειά να βγαίνει από λιγότερους εργαζόμενους.

Αυτό θα επιφέρει παραπέρα εντατικοποίηση της εργασίας για τους εναπομείναντες συναδέλφους που θα λειτουργούν ως «μπαλάκι» στην εκτέλεση των καθηκόντων τους ως οδηγοί υπηρεσιακών και παράλληλα ελιγμοδηγών.
Η εργασία κατά τη νύχτα είναι ούτως ή άλλως από τη φύση της δυσκολότερη από ότι αυτή της ημέρας.
Κάποιοι συνάδελφοι μας εργάζονται εντός των Αμαξοστασίων με ιατρικές αποφάσεις λόγω προβλημάτων υγείας. Είμαστε σύμφωνοι με τη βελτίωση και την καλύτερη λειτουργία των δύο τμημάτων ωστόσο είμαστε κάθετα αντίθετοι στην μείωση του αριθμού των εργαζομένων, στη συγχώνευση των ειδικοτήτων και στην εντατικοποίηση της εργασίας των συναδέλφων που εργάζονται νύχτα.
Υπηρεσιακά δρομολόγια
Στη λογική «με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια» η διοίκηση του ΟΑΣΘ αποφάσισε να «κόψει» σχεδόν τα μισά υπηρεσιακά δρομολόγια με ότι αυτό συνεπάγεται για την καθημερινή εξυπηρέτηση των συναδέλφων από και προς την εργασία τους.
Σε συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συνδικάτου πάρθηκε ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση για κινητοποιήσεις αλλά μετά την απόσυρση της αρχικής πρότασης η απόφαση «πάγωσε».
Στη συνέχεια ο ΟΑΣΘ προχώρησε σε περικοπή μικρότερου αριθμού υπηρεσιακών δρομολογίων.
Ωραίο κόλπο που πάντα πιάνει. Φυσικά εμείς οι εργαζόμενοι με ευθύνη της πλειοψηφίας δεν βγάλαμε άχνα!
Έτσι λειτουργεί ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός.
Από διακηρύξεις και επαναστατικές κορόνες είναι πρώτος αλλά όταν έρχεται η ώρα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των εργαζομένων εκεί αποκαλύπτετε ο πραγματικός του ρόλος!
Ας βγάλουν συμπεράσματα οι συνάδελφοι!
Η μετακίνηση των εργαζομένων από και προς την εργασία τους (λόγω της φύσης της εργασίας) είναι υποχρέωση του εργοδότη και δεν ήταν ποτέ η ιδανική.
Εμείς οι εργαζόμενοι θα μπορούσαμε με προτάσεις μας να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση μας από τα υπηρεσιακά δρομολόγια αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με μείωση και περικοπή των δρομολογίων!
Τοποθετήσεις ημετέρων
Αξιοποιώντας διατάξεις του ν.4530/18 η διοίκηση του ΟΑΣΘ λειτουργεί με τη λογική «φύγε εσύ, έλα εσύ» στο κομμάτι των αποσπασμένων εργαζόμενων και στις τοποθετήσεις σε διάφορες θέσεις.
Με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να δημιουργήσει τον δικό της «στρατό» ημετέρων για τον καλύτερο πολιτικό έλεγχο αλλά και να παρέμβει στο συνδικάτο που ελέγχετε κυρίως από την ΠΑΣΚΕ.
Αστική κυβέρνηση είναι άλλωστε οπότε χρησιμοποιεί τα ίδια εργαλεία με τις προηγούμενες του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που όλα τα προηγούμενα χρόνια μέσω των διοικήσεων βόλευαν κόσμο.
Προφανώς και ως ΔΑΣ διαφωνούσαμε με την προηγούμενη διοίκηση και τα βολέματα των τότε ημετέρων και το ίδιο ισχύει και σήμερα με τη νέα διοίκηση.
Είμαστε αντίθετοι με λογικές αντεκδίκησης εις βάρος συναδέλφων που έχουν/είχαν την ιδιότητα του μετόχου.
Αυτές οι πρακτικές δεν έχουν καμιά σχέση με την αριστερά όπως δεν έχει και ο ΣΥΡΙΖΑ ως κόμμα.
Η αξιοκρατία δεν μπορεί να βασίζετε στο ποιος «ήρθε μαζί μας» και γράφτηκε στο ΣΥΡΙΖΑ ή στους ΑΝ.ΕΛΛ.

Συνάδελφοι-σσες, το επόμενο διάστημα θα έρθουν και άλλες εξελίξεις εις βάρος μας ενώ παράλληλα μπαίνουμε και σε προεκλογική περίοδο βαδίζοντας προς τις εκλογές του Συνδικάτου.
Η μόνη ελπίδα για να μην ακούμε συνεχώς δυσάρεστα εργασιακά νέα είναι να μετατρέψουμε το Συνδικάτο μας σε ταξικό και διεκδικητικό. Άλλος δρόμος ΔΕΝ υπάρχει και η ΔΑΣ ΟΑΣΘ πορεύεται σε αυτό το δρόμο, στο δρόμο της πάλης για την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών μέσα από έναν δημόσιο συγκοινωνιακό φορέα με κοινωνικό χαρακτήρα.

Τελευταία άρθρα

Εργαζόμενοι σε Κίνηση

DAS_Efim

Χρήσιμα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός

Πολυμέσα

Στατιστικά

  • 391492Συνολικές αναγνώσεις:
  • 13Αναγνώσεις σήμερα:
  • 203699Συνολικοί επισκέπτες:
  • 13Επισκέπτες σήμερα:
  • 4Επισκέπτες τώρα:

Web Radio του ΠΑΜΕ



Ακουστε live το Web Radio του ΠΑΜΕ