ΔΑΣ-ΟΑΣΘ: ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ



ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Συνάδελφοι-σσες, ο Υπουργός Μεταφορών θα έπρεπε να μετράει τα λόγια του και να αφήσει τους προεκλογικούς εκβιασμούς γιατί οι εργαζόμενοι και ο λαός της Θεσσαλονίκης έχουν πλέον την εμπειρία και ζουν καθημερινά στο πετσί τους το αποτέλεσμα της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ με την «αποιδιωτικοποίηση» και την επαναϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ και τα χάλια που έχει η συγκοινωνία της πόλης.

Το προεδρείο του Συνδικάτου –παρά τις καταγγελίες- χρησιμοποιεί για ακόμα μια φορά την κάθοδο του στην Αθήνα ως βαλβίδα εκτόνωσης της δυσαρέσκειας των συναδέλφων μετά και από τις δηλώσεις του Υπουργού περί ΑΣΥΘ.
Πρόσφατα στην ημερίδα που διοργάνωσε η παράταξη «ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της περιφέρειας Κ. Μακεδονίας (Πρόγραμμα Επιβατικών Μεταφορών) στο ΕΚΘ στις 18-5-2019 στην οποία συμμετείχε, προτείνει στη σελ.7 των θέσεων της παράταξης :
«Να εφαρμοστούν για το σύνολο της χώρας, οι διατάξεις του Κανονισμού 1370/2007 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου…»
Στην ουσία η πλειοψηφία του Συνδικάτου ΔΕΝ διαφωνεί με την πολιτική της κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ !!
Ο ρόλος που παίζει είναι να διαχειριστεί μια κατάσταση που είναι εις βάρος των συναδέλφων και του λαού ενώ θα έπρεπε να έχει αγωνιστική στάση και να βγαίνει μπροστά και απέναντι από κυβερνήσεις και διοικήσεις όταν θίγονται τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Η επαναϊδιωτικοποίηση θα φέρει:
 «Σπάσιμο» του ενιαίου συγκοινωνιακού έργου δηλ. πολλοί φορείς θα ασχολούνται με το ίδιο αντικείμενο
 Σταδιακή μείωση της δρομολογιακής παροχής από το ΚΤΕΛ προς τους επιβάτες
 Δημιουργία εργαζομένων οδηγών δεύτερης ταχύτητας με μειωμένα δικαιώματα και μισθούς
 Κρατικό χρήμα προς ιδιώτες μέσω της επιδότησης
 Αύξηση των κομίστρων με την επερχόμενη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τη χρέωση ανά οχηματοχιλιόμετρο
Ούτε με τον «ιδιωτικό» ΟΑΣΘ, ούτε με την «δημόσια» ΑΣΥΘ Α.Ε. δεν διασφαλίζονται τα δικαιώματα μας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έφερε την ΝΔ πρώτο κόμμα στις εκλογές καθώς στην αρχή «μπούκωσε» με αυταπάτες έναν ολόκληρο λαό που τον ψήφισε και μετά τον απογοήτευσε και τον οδήγησε σε παραίτηση από τη διεκδίκηση αναπλήρωσης των απωλειών του και μιας καλύτερης ζωής.
Γνωρίζουμε πριν αναλάβει την διακυβέρνηση ότι η ΝΔ θα συνεχίσει προς το χειρότερο το έργο που ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ στη συγκοινωνία με την παραπέρα εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για την «απελευθέρωση» των μεταφορών που σημαίνει συνέχιση της ιδιωτικοποίησης και παραπέρα τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων.
Και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ εφαρμόζουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, την πολιτική της Ε.Ε.
Η Ε.Ε. είναι μια «στρούγκα» για τους λαούς που το μόνο που τους περιμένει εκεί μέσα είναι το «άρμεγμα»
Οι εργαζόμενοι να μην «τσιμπήσουν» στο ψευτοδίλημμα ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ και στη λογική του μικρότερου κακού. Έχουμε την εμπειρία των μειώσεων μισθών όπου αυτή ακριβώς τη λογική, του «να πληρωνόμαστε στην ώρα μας και ας είναι και λιγότερα» πληρώσαμε και πληρώνουμε.
Από την πρώτη μέρα -22 Μαΐου- που ξεκίνησε η επαναϊδιωτικοποίηση από τα ΚΤΕΛ των γραμμών του ΟΑΣΘ έπρεπε να είχαν προκηρυχθεί κινητοποιήσεις και να είμαστε στους δρόμους.
Βγάλτε συμπεράσματα από την εκκωφαντική σιωπή παρατάξεων Δ.Σ και πλειοψηφίας για κινητοποιήσεις !!
Στους εκβιασμούς του Σπίρτζη να απαντήσουμε με αγώνα για:
• Ενιαίο Κρατικό Φορέα Συγκοινωνιών με κοινωνικό χαρακτήρα
• Επαρκή και σύγχρονα μεταφορικά μέσα
• Μόνιμους εργαζόμενους με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα,
• Μείωση του εισιτηρίου για τον χειμαζόμενο λαό κατά 50%
Δεν βολευόμαστε με ψίχουλα, διεκδικούμε όλο τον πλούτο που παράγουμε εμείς οι εργαζόμενοι για ζωή με αξιοπρέπεια σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες μας.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός