17/10/12
Συνάδελφοι–σσες,
Οι κινητοποιήσεις στις 26 Σεπτέμβρη και 8 Οκτώβρη με την μεγάλη συμμετοχή στην απεργία και στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ έστειλαν μήνυμα στην Συγκυβέρνηση ΝΔ- ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ και στην τρόικα, Μήνυμα αντίστασης, ανυπακοής στα αντεργατικά μέτρα που εφαρμόζουν επί του συνόλου της εργατικής τάξης για την κερδοφορία του κεφαλαίου.
Στην απεργία της 26ης Σεπτέμβρη παρά τις αποφάσεις για στάσεις εργασίας συμμετείχαν με 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ 800 περίπου εργαζόμενοι.
Η συμμετοχή των εργαζομένων πρέπει να ανέβει και στην ΑΠΕΡΓΙΑ και στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
Η θετική διάθεση των εργαζομένων πρέπει να ενταθεί, να οργανωθεί να δυναμώσει περισσότερο ώστε αυτή η ΑΠΕΡΓΙΑ στις 18 Οκτώβρη να στείλει ακόμα μεγαλύτερο ΜΗΝΥΜΑ.
Η Γενική Απεργία στις 18 Οκτώβρη πρέπει να παραλύσει τα πάντα στην παραγωγική διαδικασία, στο εμπόριο, στις μεταφορές, στην Δημόσια διοίκηση.
Η απόφαση για 24ωρη πάρθηκε στην ΓΣΕΕ κάτω από την πίεση του ΠΑΜΕ.
Γνωρίζουμε καλά πως οι πλειοψηφίες ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ- ΑΥΤΟΝ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ- ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ στα Εργατικά Κέντρα , Ομοσπονδίες, Πρωτοβάθμια τορπιλίζουν στην βάση την οργάνωση της ΑΠΕΡΓΙΑΣ με πολλούς τρόπους όπως: αποφάσεις για ολιγόωρες στάσεις εργασίας, χωρίς Γενικές συνελεύσεις, χωρίς απεργιακή περιφρούρηση των χώρων δουλειάς.
Σκοπός τους είναι η απογοήτευση των εργαζομένων. Το κόντεμα των διεκδικήσεων, την αποδοχή της ήττας χωρίς μάχη, την υποταγή και την συντριβή της ζωής των εργαζομένων και των οικογενειών τους.
Οι εργαζόμενοι με Γενικές συνελεύσεις , με Τοπικές συνελεύσεις, με τη συμμετοχή τους στις επιτροπές αγώνων να σπάσουν αυτές τις μεθοδεύσεις, ώστε από καλύτερες θέσεις συντονισμένα να ενταθεί η δυναμική στην κατεύθυνση της σύγκρουσης και της απόκρουσης των αντεργατικών μέτρων.
Συνάδελφοι-σσες,
Τα προβλήματα διογκώνονται καθημερινά και στην αστική συγκοινωνία. Η κρατική επιχορήγηση έχει μειωθεί δραματικά.
Η σύνδεση της βιωσιμότητας της αστικής συγκοινωνίας με το εισιτήριο είναι θηλιά και για τους εργαζόμενους και για τους επιβάτες.
Η λογική του κόστους- κέρδους θα αυξάνει συνεχώς την τιμή των εισιτηρίων και θα συμπιέζει μισθούς και δικαιώματα των εργαζομένων.
Μεγάλος αριθμός εργαζομένων κινείται σε μισθολόγιο γύρω στα 1.000 ευρώ. Πάρα πολλοί συνάδελφοί μας είναι υπερχρεωμένοι κυρίως από στεγαστικά δάνεια.
Τούτες τις ημέρες έρχονται τα χαράτσια της ΔΕΗ και οι δόσεις της εφορίας.
Ήδη γίνεται συζήτηση μείωσης ημερών αδείας, μείωση ημερών ανάπαυσης (R), αύξηση ωρών εργασίας.
Το διευθυντικό δικαίωμα εφαρμόζεται ήδη στην ΣΤΑΣΥ από την διοίκηση μετακινώντας προσωπικό με το έτσι θέλω από την μία θέση στην άλλη.
Στο μισθολογικό κόστος έχουν συμπεριλάβει τα πάντα, υπηρεσιακές στολές, γάλα, άρβυλα, φόρμες τεχνιτών, παιδικές κατασκηνώσεις.
Όλα δηλαδή αφαιρούνται από τον μισθό των εργαζομένων. Το συγκοινωνιακό έργο μειώνεται συνεχώς από 2.150 λεωφορεία της ΕΘΕΛ κυκλοφορούν 1.400 περίπου από τα 360 τρόλεϊ κυκλοφορούν 190 περίπου.
Στον ΗΣΑΠ από 31 συρμούς βρίσκονται στην κυκλοφορία σε ώρες αιχμής 20.
Οι μετατάξεις σε όλο το σύστημα αστικών συγκοινωνιών έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των Μέσων.
Οι απολύσεις των συναδέλφων στο ΜΕΤΡΟ διόγκωσαν τα προβλήματα.
Η εντατικοποίηση της δουλειάς μέσα στην βάρδια, ιδιαίτερα στο τεχνικό προσωπικό και στην κίνηση χειροτερεύει, αφού οι τεχνίτες προσπαθούν με πατέντες να επισκευάσουν τα οχήματα και οι οδηγοί βγάζουν περισσότερα δρομολόγια για να καλύψουν τα κενά που δημιουργούνται από την μείωση των δρομολογούντων οχημάτων.
Τα πειθαρχικά συμβούλια έχουν καταντήσει εισπρακτικοί μηχανισμοί αφού οι ποινές στους εργαζόμενους είναι χρηματικές και με το παραμικρό (αναφορά ή καταγγελία) τιμωρούνται.
Οι μισθοί έχουν μειωθεί τουλάχιστον 35% και με τα νέα μέτρα θα μειωθούν παραπέρα. Είτε ενταχθούμε στο «ενιαίο μισθολόγιο» , είτε όχι , το αμέσως επόμενο διάστημα οι μισθοί θα είναι στα 800 ευρώ.
Τα όρια ηλικίας αυξήθηκαν και θα αυξηθούν πάλι, δηλαδή θα έχουμε οδηγούς, ηλεκτροδηγούς 65 ετών στο τιμόνι.
Συνθήκες δηλαδή του 1950-1960.
Όλα στον βωμό της κερδοφορίας των μονοπωλίων και η αστική συγκοινωνία έχει πρόσφορο έδαφος στην αγορά οχημάτων, στην συντήρηση τους, στο ίδιο το συγκοινωνιακό έργο σε τμήματα της τεχνικής και διοικητικής υποστήριξης και φυσικά σε τμήματα (γραμμές) κίνησης τόσο στην Σταθερή τροχιά ΜΕΤΡΟ- ΗΣΑΠ- ΤΡΑΜ όσο και σε λεωφορεία τρόλεϊ.
Στόχος τους είναι να δοθεί η συγκοινωνία στους ιδιώτες, ήδη δίνονται τα εισιτήρια και η τηλεματική, στα σκαριά έχουν να δώσουν την συντήρηση ορισμένων τρόλεϊ, προχωρούν επίσης τη διαδικασία εκμετάλλευσης από ιδιώτη των τεσσάρων διώροφων λεωφορείων που έχουμε ακριβοπληρώσει και είναι αραγμένα με ευθύνη των κυβερνήσεων. Το ίδιο ακριβώς ετοιμάζουν για τη συντήρηση του δικτύου σε ΗΣΑΠ- ΜΕΤΡΟ- ΤΡΑΜ.
Καλούμε τους εργαζόμενους να απεργήσουν με 24ωρη στις 18/10, να συμμετέχουν από το ξημέρωμα στους χώρους δουλειάς και σε δυναμικό παρών στη Συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στις 10.30 στην ΟΜΟΝΟΙΑ.
- ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ- ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
- ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΛΑΒΙΑ.
- ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ.
- ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ.
Γραμματεία Π.Α.ΜΕ. Αστικών Συγκοινωνιών