ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Α/Σ ΠΕΙΡΑΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ



 

Logo1

ΕΠΙΤΡΟΠΗ Α/Σ ΠΕΙΡΑΙΑ

 

                                                                                                                Αθήνα 12.03.2014

 

Συνάδελφε – σσα,

Σε παρέμβαση της επιτροπής Α/Σ Πειραιά του ΠΑΜΕ στον υποδιευθυντή κίνησης αναδείξαμε μια σειρά προβλήματα που συναντάμε στην καθημερινότητα μας και αφορούν ζητήματα σχετικά με την ασφαλή εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, τους χρόνους διαδρομής κ.α .

Παρά το γεγονός ότι, τα περισσότερα δεν είναι στην αρμοδιότητα της κίνησης του Α/Σ, ο υποδιευθυντής δεσμεύτηκε να τα μεταφέρει προς τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες. Για μας είναι ξεκάθαρο πως ακόμα και οι πιο απλές λύσεις δεν είναι αυτονόητες, όταν οι κύριες κατευθύνσεις για τη συγκοινωνία είναι η λειτουργία με κριτήριο τη σχέση κόστους – εσόδων. Θέλουν τη συγκοινωνία εμπορευματοποιημένη, δηλαδή ακριβή και μακριά απ τις ανάγκες του λαού, με φτηνούς εργαζόμενους που θα εργάζονται ακόμα πιο εντατικά.

Μόνος δρόμος για τους εργαζόμενους είναι τόσο η πάλη ενάντια στους σχεδιασμούς της Κυβέρνησης που καθορίζουν τις εξελίξεις στη συγκοινωνία, όσο και η συμμετοχή τους στην αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων.

Η παρέμβαση αφορούσε τα εξής προβλήματα τα οποία βέβαια είναι ενδεικτικά μόνο της κατάστασης που επικρατεί στο συγκοινωνιακό δίκτυο.

 

• Ζητήσαμε να προστεθεί λεωφορείο στη γραμμή 909 και να δοθεί επιπλέον χρόνος σε ώρες αιχμής.

• Να δοθεί χρόνος διαδρομής στη γραμμή 830 σε ώρες αιχμής.

• Επανασχεδιασμός των βαρδιών 170 και 186 στην γραμμή 049 που βγάζουν τεσσεράμισι δρομολόγια σε βάρος του διαλλείματος.

• Επανασχεδιασμός της βάρδιας 103 στη γραμμή 825 που εκτελεί επτά δρομολόγια και δεν βγαίνουν

• Μετακίνηση της στάσης «ΒΙΟΦΑΡΜ» στο 420 προς Πειραιά, η οποία έχει μεταφερθεί προς τα πίσω και το λεωφορείο, για να προσεγγίσει τη στάση κλείνει τη ροή του παράδρομου.

• Στις στάσεις «ΦΟΙΝΙΞ» «ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ» «ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ» στη γραμμή 845 προς Ελευσίνα οι κολώνες τους πρέπει να μεταφερθούν στην αρχή των εσοχών που διαθέτουν ώστε, το λεωφορείο όταν ξεκινά να μπορεί να επιταχύνει εντός της εσοχής και η έξοδος στην Εθνική να είναι πιο εύκολη και πιο ασφαλή.

• Η στάση «Μ. ΔΑΦΝΙΟΥ» στη γραμμή 845 δεν διαθέτει εσοχή. Η επικινδυνότητα είναι μεγάλη καθώς, βρίσκεται μετά από ελαφρά στροφή με ταυτόχρονη μείωση του πλάτους του οδοστρώματος.

• Ασφαλτόστρωση της οδού Χίου στο 830 προς αφετηρία όπου στη βροχή υπάρχει έντονη ολισθηρότητα όπως φάνηκε και στις τελευταίες βροχοπτώσεις.

• Στη διασταύρωση των οδών «ΕΦΕΣΟΥ & ΤΣΑΛΔΑΡΗ » 846 – 847 χρειάζεται να μετακινηθεί λίγο η πρόχειρη περίφραξη του εργοταξίου του ΜΕΤΡΟ ώστε, το λεωφορείο να στρίβει πιο εύκολα χωρίς κίνδυνο μικροφθορών στο όχημα.

• Χρειάζεται τοποθέτηση στηλοθετών (κολωνάκια) στα εξής σημεία:

– «ΠΛ. ΥΜΜΗΤΟΥ & ΑΜΙΣΟΥ» (856) στις δυο πλευρές περιμετρικά της Πλ. Υμμητού

– «ΑΙΣΧΥΛΟΥ & ΒΟΥΡΝΟΒΑ» (847 – 852), καθώς έχουν καταστραφεί.

Εμείς θα παρακολουθούμε την εξέλιξη των αιτημάτων μας. Σε κάθε περίπτωση θα επιμείνουμε, θα παρέμβουμε και για άλλα προβλήματα καθημερινότητας που προκαλούνται απ’ την πολιτική επιλογή απαξίωσης και συρρίκνωσης του συγκοινωνιακού έργου.

Χρειάζεται μαζική συμμετοχή των εργαζομένων στην καθημερινή πάλη, απ’ το πιο μικρό ως τα κομβικής σημασίας ζητήματα ώστε, να φρενάρουμε τα σχέδιά τους, να πιεστούν για να λύσουν καθημερινά προβλήματα, να σφυρηλατηθεί η ενότητα των εργαζομένων σε κατεύθυνση γενικότερων ανατροπών προς όφελος του λαού.

 

 

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΜΕ Α/Σ ΠΕΙΡΑΙΑ

 

ΛΟΥΚΑΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ – Α.Μ 9065

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΚΗΣ – Α.Μ 9393

ΡΕΜΟΥΝΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ – Α.Μ 6587

ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΑΛΕΚΟΣ – Α.Μ 1679

ΚΟΡΔΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ – Α.Μ 6598

ΣΑΡΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ – Α.Μ 8241

ΒΑΣΣΗΣ ΗΛΙΑΣ – _350471

 

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός