ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣ – ΟΑΣΑ



ΔΑΣ - ΟΑΣΑ logo   Η 4η αξιολόγηση περιλαμβάνει νέα μέτρα φωτιά για τους εργαζόμενους που θα προστεθούν  στα προηγούμενα, μείωση αφορολόγητου, αύξηση του ΕΝΦΙΑ με τις νέες αντικειμενικές αξίες ακινήτων, κατάργηση των όποιων ευνοϊκών ρυθμίσεων για την προστασία της πρώτης κατοικίας, νέο τσεκούρωμα στις συντάξεις, διάλυση των προνιακών επιδομάτων. Οι αναδιαρθρώσεις στις μεταφορές βρίσκονται σε εξέλιξη σε συνέχεια των προηγούμενων αποτελούν τμήμα της αντεργατικής πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Μέρος του σχεδιασμού είναι το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στην πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, για παραπέρα είσοδο επιχειρηματικών ομίλων στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών και ιδιαίτερα στα κερδοφόρα τμήματά τους, (συντήρηση οχημάτων, διακίνηση, είσπραξη εισιτηρίου).

Αυτή η πολιτική γίνεται ακόμα πιο φανερή με την σύμπραξη ΚΤΕΛ – ΟΑΣΑ για δρομολόγηση με επιδοτούμενο εισιτήριο γραμμών του ΚΤΕΛ Αττικής στον αστικό ιστό. Ενώ έχει καταργηθεί η κρατική επιχορήγηση στην «κρατική» αστική συγκοινωνία, επιδοτείται η ιδιωτική εταιρία του ΚΤΕΛ. Από το 2010 γίνονται συνεχείς περικοπές γραμμών, δρομολογίων. Γίνεται συστηματική μείωση μισθών των εργαζομένων, ταυτόχρονα ολόκληρες γειτονιές μένουν για ώρες χωρίς συγκοινωνία λόγω του γερασμένου και ασυντήρητου στόλου. Η ταλαιπωρία των επιβατών είναι καθημερινή. Η καταπόνηση των συναδέλφων  από τις άθλιες συνθήκες δουλειάς, επιβαρύνει την υγεία τους με αποτέλεσμα αρκετοί να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Η πείρα της ζωής έχει δείξει ότι, κερδοφορία του κεφαλαίου και φιλολαϊκή  πολιτική δεν μπορούν να συνυπάρχουν κέρδος για τον «επενδυτή» και κάλυψη κοινωνικών αναγκών (μισθοί ικανοποιητικοί, υγεία, πρόνοια, μείωση ωραρίων, μείωση ορίων ηλικίας, συνταξιοδότηση) είναι πράγματα ασύμβατα.
Δεν μπορεί να γίνει δίκαιη κατανομή πόρων σε ένα άδικο σύστημα. Δεν υπάρχει δίκαιη ανάπτυξη είτε με είτε χωρίς μνημόνια. Είναι ένα παραμύθι. Η πραγματικότητα είναι δουλειά με ελαστικά ωράρια (βλέπε Π.Ε.Ι), λιγότερες ημέρες ανάπαυσης, διευθυντικό δικαίωμα όπως στις πρόσφατες μετακινήσεις, ανασφάλεια, φθηνά μεροκάματα, ελάχιστα δικαιώματα. Πραγματικότητα είναι η απαγόρευση της απεργίας, η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, η αυστηροποίηση του Πειθαρχικού. Με αιχμή την προσπάθεια να μην κλείσει το Α/Σ Ελληνικού, αναπτύξαμε μια σειρά πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της οργάνωσης, την προετοιμασία του κλάδου για να αγωνιστεί και να αποτρέψει αυτή την εξέλιξη. Προσπάθεια που συνάντησε και συναντά ιδεολογήματα και πρακτικές σκοπιμότητας, που διευκολύνουν την διοίκηση να προχωρήσει το αντεργατικό της έργο. Χωρίς κινητοποίηση των εργαζομένων δεν μπορεί να υπάρξει αγώνας. Η συστηματική άρνηση των εργοδοτικών –κυβερνητικών παρατάξεων (παλιών και νέων ) για Γενικές Συνελεύσεις εδώ και 3 μήνες έβαλαν  πλάτη, κρατούν αμέτοχους τους εργαζόμενους, έδωσαν χρόνο στην κυβέρνηση να υλοποιήσει το αντιλαϊκό πρόγραμμά της στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών. Η κατάσταση δεν αντιστρέφεται με παιχνίδι γάτα-ποντίκι, αλλά με κινητοποιήσεις που εργαζόμενοι και συνδικαλιστές με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων παίρνουν τη ζωή τους στα χέρια τους. Η προσπάθεια μας για συντονισμό με τους μαζικούς φορείς, τις λαϊκές επιτροπές για τα προβλήματα στην αστική συγκοινωνία συναντιούνται με τα άλλα τμήματα της εργατικής τάξης στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ την ΠΕΜΠΤΗ 14/06 στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Με τις Γενικές Συνελεύσεις στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού και αποφάσεις για κινητοποιήσεις  οργανωμένες, μαζικές, δυναμικές με την συμμετοχή των ίδιων των εργαζόμενων.

  • Για Σ.Σ.Ε που να καλύπτει τις απώλειες των προηγούμενων χρόνων και τις σύγχρονες ανάγκες μας.
  • Για 7ωρο, 5νθήμερο, 35ωρο.
  • Για παραμονή στο Β.Α κι ένταξη κι άλλων ειδικοτήτων.
  • Για δουλειά με δικαιώματα, για υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία
  • Για κατάργηση των αντεργατικών – αντιλαϊκών νόμων της φοροληστείας, των χαρατσιών στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για να μη πέσουμε στα τάρταρα.

ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ !

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός