Φωτό αρχείου
Σε συγκέντρωση υπογραφών σε υπόμνημα με τα αιτήματα που θα καταθέσει μαζί με άλλα σωματεία στη διοίκηση του ΟΑΣΑ προχωρά το Σωματείο Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Ελευσίνας «Θριάσιο», ως πρώτο βήμα αντιμετώπισης και διεκδίκησης της επίλυσης των σοβαρών προβλημάτων που προκαλεί η ανεπαρκής συγκοινωνιακή κάλυψη και σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας και άλλες περιοχές.
Παράλληλα το Σωματείο του νοσοκομείου προγραμματίζει ανοιχτή σύσκεψη σωματείων το επόμενο διάστημα, για να προχωρήσουν συντονισμένα σε κινητοποιήσεις και παρεμβάσεις στην Περιφέρεια, στη διοίκηση του ΟΑΣΑ και στο υπουργείο Μεταφορών.
Το Σωματείο Εργαζομένων στην ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:
«Σοβαρά προβλήματα σε εκατοντάδες εργαζόμενους, ασθενείς, συνοδούς και επισκέπτες του «Θριάσιου» Νοσοκομείου Ελευσίνας, στους μόνιμους κατοίκους της περιοχής καθώς και στους χιλιάδες εργαζόμενους που πηγαινοέρχονται καθημερινά στην περιοχή του Δήμου Ελευσίνας και συνολικά του Θριάσιου Πεδίου, προκαλεί η ανεπαρκής συγκοινωνιακή κάλυψη και σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας και άλλες περιοχές.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι τα δρομολόγια του Προαστιακού από και προς το Σταθμό της Μαγούλας είναι ανά μία ώρα, αλλά και το ότι οι ώρες άφιξης και αναχώρησης στη Μαγούλα δυσκολεύουν τη μετακίνηση των χιλιάδων εργαζομένων προς το «Θριάσιο» Νοσοκομείο, στις επιχειρήσεις και τις δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής. Ενώ μεγάλη είναι και η οικονομική επιβάρυνση (λόγω του ακριβού εισιτηρίου από Κόρινθο – Μέγαρα έως Μαγούλα και αντίστροφα) εργαζομένων, στους οποίους έχουν ήδη επιβληθεί μεγάλες μειώσεις σε μισθούς και μεροκάματα.
Στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα προστέθηκε πρόσφατα η κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής Α16. Σε συνδυασμό με την παλαιότερη κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής Β16 ουσιαστικά αποκόβεται η Ελευσίνα από την απευθείας σύνδεση με λεωφορείο προς το κέντρο της Αθήνας και τις άλλες περιοχές.
Για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, ευθύνες έχουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ), αλλά και η σημερινή ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που καθορίζουν ως κριτήριο για το σχεδιασμό των δρομολογίων και συνολικά του συγκοινωνιακού δικτύου την κερδοφορία και όχι τις λαϊκές ανάγκες.
Προωθούν συστηματικά την παράδοση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους επιχειρηματικούς ομίλους, με αποτέλεσμα η ανάγκη των λαϊκών οικογενειών για φθηνή, ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης για την κερδοφορία του κεφαλαίου.
Το υποβαθμισμένο συγκοινωνιακό δίκτυο, σε συνδυασμό με την έλλειψη αναγκαίων έργων υποδομής (ανύπαρκτα αντιπλημμυρικά έργα, ανεπαρκείς βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί, υποβαθμισμένες δημόσιες μονάδες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας), ενώ ταυτόχρονα προωθούνται ταχύτατα έργα και υποδομές που εξυπηρετούν την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων, αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο της περιβόητης «ανάπτυξης» που διαφήμιζαν κυβέρνηση – Αντιπεριφέρεια Δυτικής Αττικής και δήμοι της περιοχής στο πρόσφατο Συνέδριο στην Ελευσίνα.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους, καθώς και τους κατοίκους και εργαζόμενους της περιοχής να διεκδικήσουμε μαζί:
Να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να αλλάξουν οι ώρες άφιξης του Προαστιακού στο σταθμό της Μαγούλας, με προτεραιότητα στις ώρες μετακίνησης των εργαζομένων.
Να ανακληθεί η κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής Α16. Να επαναλειτουργήσει λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει την Ελευσίνα με το κέντρο της Αθήνας, μέσω της λεωφόρου Αθηνών.
Να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την ασφαλή λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Να μειωθεί δραστικά η τιμή του εισιτηρίου κατά 50% για τις λαϊκές οικογένειες.
Να ανακληθούν οι ιδιωτικοποιήσεις και να σταματήσει κάθε επιχειρηματική δράση στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών».