ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ!!!



   

                 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΡΟΛΛΕΫ

                          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ      ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΟΚΤΩΒΡΗ 2018

Συνάδελφοι -ισσες η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ , έφερε νύχτα τροπολογία μέσα στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια με την οποία παραδίδει τις Αστικές Συγκοινωνίες στα επιχειρηματικά συμφέροντα. Πιστή και συνεπής στο μεγάλο κεφάλαιο και την Ε.Ε “εξελίσσει” τον 3920/11 του ΠΑΣΟΚ κι απελευθερώνει πλήρως την συγκοινωνία.

 Στις περιοχές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ AE και ΟΣΕΘ AE, επιτρέπει ανοιχτά πλέον την εκτέλεση αστικών και υπεραστικών δρομολογίων από ΚΤΕΛ ΑΕ , τους δήμους ή την περιφέρεια ή οποιονδήποτε άλλο ιδιώτη η και σε σύμπραξη όλων αυτών μαζί. Με έγκριση και απόφαση του υπουργού υποδομών και μεταφορών, ήδη τις προηγούμενες ημέρες καταργήθηκαν πάνω από 20 γραμμές του ΟΑΣΘ AE, τις οποίες έδωσε στο ΚΤΕΛ ΑΕ της περιοχής.

Στο πυρήνα των αντεργατικών μέτρων περιλαμβάνονται χτύπημα των κλαδικών ΣΣ Εργασίας, σαρωτικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, εντατικοποίηση της δουλειάς , μεταθέσεις των εργαζομένων στο δίκτυο συγκοινωνιών, με αυξημένους κινδύνους για την προστασία της ζωής των επιβατών και των εργαζομένων.

Η Δ.Α.Σ -Ο.Α.Σ.Α εκτός απο το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α ,το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α , την Ο.Σ.Μ.Ε, κάλεσε άμεση σύγκληση έκτακτου Δ.Σ και στην ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Η.Λ.Π.Α.Π για να αποφασιστεί κινητοποίηση του κλάδου, που να απαντά στο νομοσχέδιο παράδοσης της αστικής συγκοινωνίας..

Αφού ενημέρωσε για το νομοσχέδιο το Δ.Σ , πρότεινε άμεση απόσυρση των οχημάτων και προκύρηξη 24ωρης απεργίας με Γενική Συνέλευση, έτσι ώστε να ενημερωθούν οι συνάδελφοι και να αποφασιστεί απο τη βάση ο τρόπος και η μορφή αγώνα.

Με γνωστά επιχειρήματα που έχουμε ακούσει και στο παρελθόν, το προεδρείο αποφάσισε να βάλει πλάτη στο ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών. Με τις γνωστές ατάκες τάχα είναι αργά, δεν μπορούμε μόνοι μας, συντονιστικά, θα περιμένουμε τους άλλους. Γνωστή τακτική που την ζήσαμε σχεδόν σε όλα τα κρίσιμα νομοσχέδια που φορτώθηκαν στις πλάτες μας. Οταν η ΔΑΣ έβαζε νωρίς αίτημα για κινητοποιήσεις σε επερχόμενο νομοσχέδιο η απάντηση ήταν, είναι νωρίς, ας περιμένουμε νάρθει. Οταν ερχόταν, πάλι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα διότι ήταν αργά. Κοροιδία, ντροπή και υπεκφυγές! ωστε να μεταθέτουν τις ευθύνες και να βάζουν πλάτη στην αντεργατική επίθεση.Να κρατούν τους εργαζόμενους γονατισμένους, κι απογοητευμένους.

Οι αδιάφορες προσωπικές αντιπαραθέσεις μεταξύ ΕΝΑΝ, ΣΑΚ και Πρωτοβουλίας Οδηγών, απο τη Γενική Συνέλευση και το διαδύκτιο συνεχίστηκε σε μια τόσο κρίσιμη συνεδρίαση του Δ.Σ για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.

Αυτό όμως που ξεπέρασε κάθε όριο, ήταν η τοποθέτηση του προέδρου που χαρακτηριστικά τόνισε . Ας περιμένουμε να δούμε πόσο θα μπεί ο ιδιώτης και βλέπουμε”. Θέση απαράδεκτη για πρόεδρο εργατικού σωματείου που υπερασπίζετε υποτίθεται τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, θέση αντίθετη στα συμφέροντα των εργαζόμενων και των λαικών στρωμάτων,θέση που στρώνει κόκκινο χαλί στα ιδιωτικά συμφέροντα .

Η ΔΑΣ ύστερα απο αυτήν την εξέλιξη και την αντεργατική τοποθέτηση, δεν είχε λόγο να μείνει σε μια εκφυλιστική συζήτηση σε μια προαποφασισμένη και δρομολογημένη απόφαση του προεδρείου για ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Δεν αναρωτιέμαστε βεβαίως για τον λόγο που η Πρωτοβουλία Οδηγών έκατσε και συνέχισε τη συζήτηση με ενα προεδρείο που ευθέως δήλωσε οτι αποδέχεται τον ιδιώτη ξεπουλώντας και υπονομεύοντας, ζωες και δικαιώματα. Προφανώς, είχαν να λύσουν τις προσωπικές τους διαφορές.

Οπως δεν αναρωτιέμαστε βεβαίως, για τις θέσεις της στο “ξεπερασμένο”δικαίωμα της απεργίας και τους κοινωνικούς αγώνες ,αφού φρόντισε και μας τις έκανε “εμφατικά” γνωστές στο παρελθόν.

H προσθήκη αυτής της παραγράφου, έγινε μετά την συνεδρίαση του συντονιστικού, και δυστυχώς επιβεβαιώνται οι εκτιμήσεις μας που λένε, οτι είναι ίδιοι, οτι παρά τις όποιες μικροδιαφορές , συγκλίνουν έχοντας την ίδια κατεύθυνση. Είναι πρόθυμοι να βάλουν πλάτη στην κυβερνητική πολιτική που τσακίζει δικαιώματα και ιδιωτικοποιεί τις αστικές συγκοινωνίες.

Χαρακτηριστική ήταν η τοποθέτηση του προέδρου της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας, Θεμιστοκλή Αμπλά (πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ προέλευσης ΠΑΣΚΕ), που είπε ότι υπάρχουν και καλοί ιδιώτες επιχειρηματίες που μπορούν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο, αλλά και το αμίμητο επιχείρημα ότι ακόμα δεν χρειάζεται να γίνουν παρεμβάσεις από τα συνδικάτα, γιατί δεν υπάρχει κάποιο γεγονός! Στην παρατήρηση ότι η ψήφιση του νόμου είναι ένα γεγονός στο οποίο πρέπει να αντιδράσουν οι εργαζόμενοι, απάντησε «ότι δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα»!

Θέσεις στην ίδια γραμμή με του προέδρου της “ΕΝΩΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΛΠΑΠ” αλλα και των άλλων σωματείων, πλήν του ΣΕΛΜΑ, οι οποίες στόχο έχουν να κρατήσουν τους εργαζόμενους στον κλάδο αδρανείς ωστε να διευκολυνθεί η κυβερνητική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ και του μεγάλου κεφαλαίου παραδίδοντας τις αστικές συγκοινωνίες στα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Οι συνάδελφοι να βγάλουν συμπεράσματα. Να γυρίσουν την πλάτη σε “παλιό” και “νέο” εργοδοτικό συμβιβασμό. Να ρίξουν μαύρο στις συνδικαλιστικές λογικές που μαύρισαν τη ζωή μας. Να σηκωθούμε όρθιοι, να ξαναφτιάξουμε το σωματείο μας εργατικό, σωματείο αποκούμπι όλων μας, να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας , να πάρουμε αποφάσεις και να δώσουμε τις μάχες . Αυτός είναι ο τρόπος που κατακτήθηκαν δικαιώματα, αυτός είναι που θα ξανακατακτηθούν.

Να βάλουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες με μαζική συμμετοχή στην 24ωρη απεργία στις 8 Νοεμβρη.

Απαιτούμε Γενική Συνέλευση άμεσα.

Κανένας εργολάβος στις αστικές συγκοινωνίες

Παλεύουμε για συλλογική σύμβαση εργασίας, για ουσιαστικές αυξήσεις με βάση τις ανάγκες μας. Απαιτούμε μείωση του ωραρίου- 7ωρο πενθήμερο- 35ωρο, κατάργηση της κατσαρής, προσλήψεις. Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγιεινής και Ασφάλειας.

Επέκταση της λειτουργίας της Ιατρικής της εργασίας στους χώρους δουλειάς για πραγματική πρόληψη. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Ένταξη στο βαρύ ανθυγιεινό όλων των εργαζομένων στην αστική συγκοινωνία.

ΜΕ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ ΣΤΑ ΤΡΟΛΛΕΫ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός