ΔΑΣ ΟΑΣΑ: Οργάνωση και αγώνας η απάντηση των εργατών



14-8-2019

Φορτσάτη μπήκε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Αμέσως-αμέσως προώθησε δύο τροπολογίες που είναι απαίτηση των επιχειρηματικών ομίλων και του μεγάλου κεφαλαίου η μία για την κατάργηση του ασύλου στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και η άλλη για ουσιαστικά παραπέρα διευκόλυνση στις απολύσεις και στην ασυδοσία των εργοδοτών, ταυτόχρονα έβαλε ταβάνι στις αποδοχές των συνταξιούχων.

Αντίστοιχα φορτσάτη μπήκε στο ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών.
Έτσι έχουμε τις δηλώσεις του υπουργού υποδομών μεταφορών και δικτύων του κυρίου Κώστα Καραμανλή του νεότερου ο οποίος επί λέξη χαρακτηρίζει αποβράσματα όσους δεν έχουν να πληρώσουν εισιτήριο για να μπούνε στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ταυτόχρονα αλλού γίνονται αλλαγές σε διοικητικές θέσεις σε επίπεδο διευθυνόντων συμβούλων και αλλού παραμένουν οι ίδιες διοικήσεις.
Παραμένουν όμως το ίδιο αντεργατικές.
Λεωφορεία ρημάδια επικίνδυνα πλέον και για τους εργαζόμενους και για τους επιβάτες.
Το άγχος του μεροκάματου για τους τεχνίτες και τους οδηγούς είναι καθημερινό φαινόμενο και δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα στην ήδη επιβαρυμένη υγεία των περισσότερων.
Η κατάσταση είναι παρόμοια σε όλο το συγκοινωνιακό δίκτυο της Αττικής και αφορά όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς τόσο της οδικής συγκοινωνίας όσο και της σταθερής συγκοινωνίας.
Καθυστερήσεις, βλάβες φωτιές οχημάτων, έχουν μπει πλέον στην καθημερινότητα του Αθηναίου πολίτη.
Οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες στα σωματεία του χώρου ενώ πριν από μικρό διάστημα λίγων ημερών πανηγύριζαν για την υπογραφή της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας σήμερα βροντάνε με ανακοινώσεις τις διοικήσεις που δεν τιμούν τις υπογραφές τους και δεν εφαρμόζουν τη συλλογική σύμβαση εργασίας.
Όλα αυτά βέβαια στα λόγια χωρίς να έχουν δρομολογήσει την παραμικρή κινητοποίηση χωρίς να έχουν οργανώσει την παραμικρή μαζική ενημέρωση των εργαζομένων και φυσικά δεν γίνεται καν κουβέντα για γενική συνέλευση των σωματείων.
Ταυτόχρονα συνεχίζονται οι γνωστές απειλές και η διαχείριση του προσωπικού με βάση το τι έχει ψηφίσει, τι πιστεύει ιδεολογικά, πολιτικά, σε ποιο χώρο κινείται, αν είναι καλό παιδί.
Αυτά είναι τα κριτήρια για να δοθεί μία βάρδια μία μέρα ανάπαυσης οι λίγες μέρες άδειας μέσα στον καύσωνα.
Οι ίδιοι που κυβερνούσαν χθες κυβερνούν και σήμερα ορισμένα πρόσωπα έχουν αλλάξει είτε σε επίπεδο κυβέρνησης είτε σε επίπεδο διοίκησης η πολιτική που εφαρμόζεται είναι ίδια και απαράλλαχτη.
Η Νέα Δημοκρατία πήρε τη σκυτάλη από την αντεργατική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος την είχε πάρει από την αντεργατική κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ.
Συμπληρώνουμε 10 χρόνια οικονομικής κρίσης βαθαίνει η πληγή στα εργασιακά και οικονομικά δικαιώματά μας.
Συνδυαστικά οι νόμοι που ουσιαστικά απαγορεύουν τις αποφάσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις που βάζουν ταβάνι στα συνταξιοδοτικά οικονομικά δεδομένα που βάζουν όριο στις αυξήσεις των μισθών που δεν βάζουν κανένα όριο στις απολύσεις και στα δικαιώματα των εργοδοτών, είναι προσθετικοί συμπληρωματικοί ο ένας στον άλλον και βεβαίως κάθε κυβέρνηση που εξυπηρετεί το δίκιο των επιχειρηματικών ομίλων τους πηγαίνει ένα βήμα πιο μακριά.
Καθήκον των εργαζομένων είναι η οργάνωσή τους η συζήτηση μεταξύ τους για να βρεθούν τρόποι αντίδρασης να ανέβει στη συνείδηση των εργαζομένων ότι αυτό το χάλι δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο.
Δεν μπορεί να πηγαίνει ο εργαζόμενος με φόβο στη δουλειά για το αν θα ξαναγυρίσει σπίτι του.
Δεν μπορεί να ξεκινά ο επιβάτης με τον τρόμο μην τον πιάσουν χωρίς εισιτήριο.
Οργανώνουμε την πάλη μας για την μείωση της τιμής των εισιτηρίων τουλάχιστον κατά 50% για δωρεάν μετακίνηση στις ώρες αιχμής όλων των επιβατών.
Συνεχίζουμε την πάλη μας για φθηνή, συχνή, αξιόπιστη, ασφαλή συγκοινωνία, με σταθερή χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό της χώρας.
Απαιτούμε εδώ και τώρα επισκευή όσων οχημάτων επισκευάζονται και ανανέωση του στόλου.
Άμεση κατάργηση του ενιαίου μισθολογίου ελεύθερες διαπραγματεύσεις με αίτημα πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς.
Μείωση ωραρίου με εφαρμογή τρίτης βάρδιας στα μέσα μεταφοράς που υπάρχει διακεκομμένη βάρδια.
Αυτό προϋποθέτει άμεσες προσλήψεις προσωπικού με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας.
Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης σε όλους τους εργαζόμενους των μέσων μαζικής μεταφοράς στα 55 οι άνδρες στα 50 γυναίκες.
Καμία ιδιωτική πρωτοβουλία και επιχειρηματική δράση που σχετίζεται με την αστική συγκοινωνία καθαριότητα, φύλαξη συντήρηση.
Έξω τώρα όλοι οι εργολάβοι.
Συνεχίζουμε την πάλη.
Κάτω τα χέρια από την απεργία, από την συλλογική οργάνωση και δράση χέρι δεν θα βάλετε στα σωματεία!

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός