ΔΑΣ-ΟΑΣΘ: Αλλαγή Διοίκησης – συνέχιση της πολιτικής των μνημονίων και της Ευρωπαϊκής Οδηγίας



                                                         ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 23-8-2019               

    

Συνάδελφοι-σσες, ήταν τέτοιες μέρες καλοκαιριού του 2017 όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ανέλαβε με τυμπανοκρουσίες το συγκοινωνιακό έργο της πόλης με επιχειρήματα περί «αποϊδιωτικοποίησης» του ΟΑΣΘ και δημιουργίας «δημόσιου φορέα».


Σήμερα 2 χρόνια μετά, από τόνους ψέματα και παραμύθια, αντικαταστάθηκε από την διοίκηση της Νέας Δημοκρατίας παραδίδοντας έναν Οργανισμό σε πλήρη διάλυση -και ακόμα χειρότερα- από όταν τον παρέλαβε από τους μετόχους.
Εκεί που «πέτυχε» η διοίκηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι:
1ον Στο να υπηρετήσει τα ιδιωτικά συμφέροντα (ΚΤΕΛ) που ήδη έχουν αναλάβει έργο του Οργανισμού
2ον Να δώσει άλλοθι στη ΝΔ να επικαλεστεί τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ για να έρθει και να σαρώσει ότι απέμεινε!!
Η ΝΔ ακόμη και στην περίπτωση που κάνει κάποιες «ντρίμπλες» -για να ικανοποιήσει κάποια αιτήματα των μετόχων από τους οποίους πήρε ψήφους- τελικά θα εφαρμόσει τον νόμο του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΑΣΘ !!!
ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ συνεχίζουν στον ίδιο δρόμο της εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για την απελευθέρωση των Μεταφορών που σημαίνει παραπέρα τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και συνέχιση της ιδιωτικοποίησης της συγκοινωνίας.
Οι μεταμνημονιακές δεσμεύσεις που υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύουν και την ΝΔ που θα τις εφαρμόσει κατά γράμμα για να μειώσει περαιτέρω το εργασιακό κόστος, να αντιδραστικοποιήσει τον συνδικαλιστικό νόμο -για να πάψει κάθε φωνή αντίστασης- και να δημιουργήσει παντού ένα τοπίο εργασιακής ζούγκλας – κολαστήριο για τους εργαζόμενους.
Το πρώτο μικρό δείγμα γραφής της νέας κυβέρνησης δόθηκε με την πρόσφατη αντιδραστική τροπολογία για την μη αιτιολόγηση της απόλυσης εργαζομένων από τους εργοδότες.
Συνάδελφοι, η περιγραφή μιας άσχημης κατάστασης δεν αρκεί !!
Οι επαναλαμβανόμενες σοβαρότατες και επικίνδυνες -για την ασφάλεια οδηγών και επιβατών- βλάβες λεωφορείων απαιτούν από όλους μας άμεσες δράσεις !!
Θα πρέπει να καλεστεί ΑΜΕΣΑ έκτακτη Γ. Συνέλευση και να παρθούν πρωτοβουλίες και αποφάσεις κινητοποιήσεων ενόψει των εγκαινίων της ΔΕΘ που να βάζουν στο επίκεντρο συνολικά το συγκοινωνιακό πρόβλημα που καθημερινά ταλαιπωρεί και φέρνει στα άκρα χιλιάδες λαού αλλά και τους εργαζόμενους στον μοναδικό συγκοινωνιακό φορέα της πόλης.
Η αναμονή και οι ανακοινώσεις «ενημέρωσης» δεν αρκούν και βολεύουν διοίκηση και κυβέρνηση.
Αλήθεια, η πλειοψηφία και οι υπόλοιπες παρατάξεις τι λένε για όλα αυτά;;;
Να διεκδικήσουμε:
-ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΓΗΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
-Φρενομετρα, Τζογομετρα – γραμμή ΚΤΕΟ εντός ΟΑΣΘ για τον τεχνικό έλεγχο των λεωφορείων
-Άμεση αποκατάσταση των βλαβών με πρόσληψη τεχνικού προσωπικού και πλήρη επάρκεια ανταλλακτικών και αναλώσιμων
-ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΣΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Στα εγκαίνια της έκθεσης να μην αφήσουμε την κυβέρνηση να παίξει μπάλα μόνη της.
Το έργο το ξέρουμε και το έχουμε ξαναδεί. Θα είμαστε εκεί χιλιάδες λαού με μια φωνή να απαιτεί:
«Ζωή και δουλειά με δικαιώματα που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες μας».

Συμμετέχουμε και διαδηλώνουμε με το ΠΑΜΕ το Σάββατο
7-9-2019 στις 18:00 στην πλατεία Αριστοτέλους

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός