8/7/2020
Δεν πρόλαβε ο πρωθυπουργός να κόψει την κορδέλα στους νέους σταθμούς της γραμμής 3 και η πραγματικότητα ήρθε να επιβεβαιώσει την κοροϊδία πού ζουν οι επιβάτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ατύχημα, ευτυχώς μόνο με ελαφρά τραυματίες, έγινε εχθές το μεσημέρι στον τερματικό σταθμό Κηφισιάς της γραμμής 1 του ΜΕΤΡΟ (πρώην ΗΣΑΠ).
Κατά πάσα πιθανότητα όπως πάντα το ατύχημα θα το φορτώσουν τον εργαζόμενο.
Ποτέ δεν φταίει το δίκτυο, η κακή συντήρηση του, τα παλαιωμένα οχήματα, τα ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν, η έλλειψη προσωπικού.
Μπροστά στις κάμερες όλα είναι τέλεια.
Δηλώσεις για το πόσο καλή και εξυπηρετική είναι η κυβέρνηση και τα υπουργεία για το λαό.
Μόλις σβήσουν τα φώτα, επιστροφή στην μίζερη καθημερινότητα στην επικινδυνότητα πλέον των μετακινήσεων για εργαζόμενους και επιβάτες.
Είναι συστηματική η προσπάθεια να επιβληθεί άκρα του τάφου σιωπή σε όλους τους χώρους δουλειάς.
Για αυτό έχουν φέρει για ψήφιση το νομοσχέδιο για απαγόρευση και των διαδηλώσεων, μετά τους νόμους για περιορισμό των γενικών συνελεύσεων και την κατάργηση ουσιαστικά των διαπραγματεύσεων για συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Η πραγματικότητα μας θα είναι αυτή που θα βλέπουμε στον ΣΚΑΪ στον ΑΝΤ1, στο MEGA και σε όλα τα κανάλια ιδιοκτησίας εφοπλιστών, βιομηχάνων και των κυβερνήσεων τους.;
Η πραγματικότητα είναι ότι συγχωνεύτηκαν γραμμές και άλλες καταργήθηκαν που μέχρι χθες εξυπηρετούσαν τις γειτονιές και τις συνέδεαν με το κέντρο της πόλης.
Οι κυβερνήσεις με τις επεκτάσεις του μετρό αντί να συμβάλουν στην βελτίωση της εξυπηρέτησης των αναγκών μετακίνησης έχουν ως κεντρικό σχεδιασμό την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στα μέσα μεταφοράς.
Εταιρείες που εμπλέκονται στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών με διάφορους τρόπους.
Ηλεκτρονικό εισιτήριο, τηλεματική, ανταλλακτικά, καύσιμα, φύλαξη-συντήρηση οχημάτων και υποδομών.
Εταιρείες που κερδοφορούν εισπράττοντας κρατικό χρήμα βγαλμένο απο τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού.
Τώρα έχουμε πείρα.
Κοιτάμε πίσω από τις κάμερες.