Για καθυστερημένη συζήτηση, με ευθύνη της διοίκησης της Περιφέρειας, για «το μεταφορικό έργο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)» στη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο η «Λαϊκή Συσπείρωση» Κεντρικής Μακεδονίας.
Σημειώνει πως η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται εδώ και καιρό ο ΟΑΣΘ αναμφισβήτητα επέδρασε, όπως ήταν αναμενόμενο, ως εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού και πως η περιφερειακή αρχή στήριξε τη γραμμή της κυβέρνησης ότι είναι ανεδαφικό στον 21ο αιώνα ο λαός μιας πόλης, όπως η Θεσσαλονίκη, να απολαμβάνει γρήγορες, ασφαλείς και φθηνές μεταφορές.
«Συνιστά πρόκληση απέναντι στον λαό της πόλης η όποια προσπάθεια εξωραϊσμού της κατάστασης, αλλά και η προσχηματική αντιπαράθεση ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ και παρατάξεών τους στο Περιφερειακό Συμβούλιο, τη στιγμή που οι ευθύνες είναι κοινές και διαχρονικές», αναφέρει χαρακτηριστικά και τονίζει πως «Διαδοχικές κυβερνήσεις απαξίωσαν μεθοδευμένα τον Οργανισμό με βασικό εργαλείο την τεράστια μείωση της κρατικής χρηματοδότησης όλα τα τελευταία χρόνια και έστρωσαν το έδαφος για την είσοδο ιδιωτών επενδυτών».
Επισημαίνει ακόμα πως «Με την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία παρέδωσε τον Οργανισμό το καλοκαίρι του 2019, ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε την καλύτερη «πάσα» στη ΝΔ για να εμφανίζει ως λύση την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση» και πως είναι μονόδρομος, για να αλλάξει η κατάσταση, «ο κοινός αγώνας εργαζόμενων στις συγκοινωνίες, του λαού της περιοχής, η σύγκρουση με την πολιτική που έχει οδηγήσει στον 21ο αιώνα μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη να εξυπηρετείται με «μισό» ΜΜΜ. Σε αυτή την κοινή προσπάθεια, οι εκλεγμένοι σύμβουλοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις».
Γι’ αυτό απαιτείται άμεση γενναία κρατική χρηματοδότηση, αγορά καινούριων λεωφορείων, συντήρηση των πιο νέων και απόσυρση όλων των παλιών, προσλήψεις οδηγών, τεχνικών, ενίσχυση γραμμών, μείωση της τιμής του εισιτηρίου, δωρεάν για ανέργους, μαθητές, φοιτητές, ΑΜΕΑ, δικαιούχους ΚΕΑ κλπ., δωρεάν μετακίνηση από και προς τη δουλειά σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες για τους εργαζόμενους, υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις για τους εργαζόμενους σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, ανθρώπινα ωράρια και μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.