ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

30-12-2020

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
Η διοίκηση της ΟΣ.Υ βγαίνει μπροστά σε ρόλο ιχνηλάτη μετρώντας αντιδράσεις κι ανοίγει το δρόμο στην αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης.

Προχώρησε χωρίς δισταγμό στην καταπάτηση του δικαιώματος της κανονικής άδειας των εργαζομένων.

Μετά την καλοκαιρινή μερική αναστολή των κανονικών αδειών, ακολούθησε η καθολική αναστολή σήμερα πριν ακόμη ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο έκτρωμα που από τη μια μοιράζει εκατομμύρια ευρώ στους επιχειρηματικούς ομίλους που ασχολούνται με τις μεταφορές (χερσαίες, θαλάσσιες, εναέριες) και από την άλλη καταργεί κατακτήσεις εργαζομένων.

Στην παρέμβαση της γραμματείας αστικών συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ στις 29 Δεκέμβρη στην κεντρική διοίκηση, επιβεβαιώθηκε ότι για την αθλιότητα των τελευταίων ημερών, υπεύθυνη ήταν η διοίκηση της ΟΣΥ.

Με προφορική εντολή του διευθύνοντος συμβούλου στέρησαν από τους εργαζόμενους στην κίνηση μέρες ξεκούρασης, λίγες μέρες με την οικογένεια τους.

Έβαλαν μπροστά όλη την ιεραρχία της εταιρείας για να σύρουν τους εργαζόμενους στο τιμόνι και στο λάκκο.

Με τα τηλέφωνα να παίρνουν κυριολεκτικά φωτιά, τα γραφεία κίνησης έθεταν το εκβιαστικό δίλλημα ή την άδεια ειδικού σκοπού ή τα 500 ευρώ.

Ακόμα και σήμερα εκβιάζουν με την περικοπή έκτακτων ρεπό, αιμοδοτικών κ.λπ.

Εκμεταλλεύονται την οικονομική αδυναμία των εργαζομένων και αξιοποιούν τις πρόθυμες πλειοψηφίες των σωματείων του χώρου για να βάλουν χέρι σε δικαιώματα.

Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν και ο καθένας μπορεί να απαντήσει στα ερωτήματα που μπαίνουν και να βγάλει συμπεράσματα του.

Τι μέτρα πήραν εδώ και ένα χρόνο για την πύκνωση των δρομολογίων;
Ιδιωτικοποίηση και τίποτα άλλο.

Πόσα οχήματα επισκευάστηκαν για να πυκνώσουν τα δρομολόγια;
Ελάχιστα και μετά από καταγγελίες μας.

Έγιναν τεστ στους εργαζόμενους που έρχονται σε επαφή με το κοινό;
Ελάχιστα και μετά από καταγγελίες μας.

Κάθε πότε γίνεται η απολύμανση των οχημάτων;
Αραιά και που λόγω κόστους και αδιαφορίας για την υγεία εργαζομένων και επιβατών.

Τι μέτρα πήραν για να διασφαλίσουν τον οδηγό;
Μια ζελατίνα της ντροπής.

Συνάδελφοι, σες
Το τέλος της πανδημίας θα βρει σε χειρότερη κατάσταση τις αστικές συγκοινωνίες.

Με πρόσχημα την πανδημία, παραχώρησαν συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ και ετοιμάζονται να μπάσουν και τα τουριστικά στο παιχνίδι, μπουκώνοντας τους με ζεστό χρήμα.

Άφησαν τους εργαζόμενους χωρίς τεστ, χωρίς καθημερινές απολυμάνσεις των οχημάτων, μόνο με έναν μουσαμά για προστασία αφήνοντας μας εκτεθειμένους στην ασθένεια.

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι όταν πρόκειται να χρηματοδοτήσουν μέτρα για την υγεία και τα δικαιώματα των εργαζομένων και του λαού αρνούνται λόγω κόστους, όταν όμως όταν πρόκειται δώσουν χρήμα σε επιχειρηματικά συμφέροντα είναι ανοιχτοχέριδες.

Η εργοδοσία εφαρμόζει κατά γράμμα το αντεργατικό πλαίσιο της κυβέρνησης.
Εφαρμόζει τα νομοθετικά εκτρώματα πριν ακόμη ψηφιστούν, είναι ένα βήμα μπροστά στην επίθεση των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

Σε αγαστή συνεργασία με τις πλειοψηφίες των σωματείων του χώρου πλασάρουν καθρεφτάκια για ιθαγενείς για να διαγράψουν από τη μνήμη των εργαζομένων τον 13ο και 14ο μισθό.

Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη, τα δικαιώματα μας δεν θα τα βάλουμε στο κρεβάτι του Προκρούστη, δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις κατακτήσεις μας.

Εδώ και τώρα να επιστραφούν οι μισθοί που μας αφαιρέθηκαν προσωρινά τάχα, με πρόσχημα τα μνημόνια.

Να τιμωρηθούν όλοι εκείνοι που έτρεξαν να προλάβουν να εφαρμόσουν το αντεργατικό νομοσχέδιο πριν ακόμα γίνει νόμος, να τιμωρηθεί ο διευθύνων σύμβουλος που έδωσε την προφορική εντολή να ανακληθούν κανονικές άδειες και άδειες ειδικού σκοπού.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός