Σχόλιο για τα μηχανήματα ανανέωσης αέρα στα μέσα μαζικής μεταφοράς.



12-3-2021

Με καθυστέρηση ενός χρόνου και μετά από εκατοντάδες κρούσματα επιβατών και εργαζομένων, η κυβέρνηση άρχισε να παραδέχεται ότι τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι κινούμενες υγειονομικές βόμβες διασποράς του κορονοϊού.

Ενώ όλο το προηγούμενο διάστημα δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία της υγείας μας τώρα θυμήθηκε ότι υπάρχουν συστήματα ανανέωσης του αέρα για τα οχήματα, ιδιαίτερα σε όσα δεν διαθέτουν παράθυρα.

Όψιμο ενδιαφέρον που και καθυστερημένα διατυπώνεται αλλά και απομακρύνει την πραγματική λύση που οφείλει η κυβέρνηση να δώσει για την πύκνωση των δρομολογίων.

Δηλαδή την επίταξη όλων των διαθέσιμων ιδιωτικών οχημάτων ΚΤΕΛ και Τουριστικών.

Την επισκευή των χαλασμένων και την άμεση αγορά νέων οχημάτων με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Τα μαζικά, τακτικά τεστ των εργαζομένων.
Ως εδώ η κοροϊδία και τα ψέματα.
Οι ανταγωνισμοί των επιχειρηματικών ομίλων για να συμμετέχουν στη μοιρασιά των εκατομμυρίων ευρώ που μοιράζει εδώ και μήνες οι κυβέρνηση με πρόσχημα την πανδημία, δεν έχουν σχέση με τα πραγματικά προβλήματα των επιβατών και των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αν πραγματικά τους πήρε ο πόνος εκεί στην κυβέρνηση, να ικανοποιήσουν εδώ και τώρα τα αιτήματα των σωματείων των εργαζομένων στην υγεία και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Όταν επιβάτες και εργαζόμενοι είναι παστωμένοι σαν σαρδέλες όσα εξαεριστικά και μπουν δεν λύνεται το πρόβλημα.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός