ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ – ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ: Η οικονομική θέση «εξαιρείται» και από τα ελάχιστα μέτρα!



Μία μαρτυρία αναγνώστη του «Ριζοσπάστη» από την εμπειρία του σε ταξίδι το περασμένο τριήμερο με πλοίο που έκανε δρομολόγια για νησιά των Κυκλάδων, είναι χαρακτηριστική για την κατάσταση που επικρατεί με ευθύνη της κυβέρνησης και των εφοπλιστών.

Εκτός από το γεγονός του συνωστισμού στην αναμονή για να ανέβει ο κόσμος στο πλοίο και εκτός από το γεγονός ότι δεν έγινε κανένας έλεγχος κατά την είσοδο στο καράβι σε έγγραφα όπως πιστοποιητικό εμβολιασμού, δήλωση self test κ.λπ., το πιο σοβαρό είναι αυτό που αντίκρισε όταν ανέβηκε στο πλοίο.

Ο τομέας της οικονομικής θέσης ήταν γεμάτος, χωρίς καν να τηρείται το μέτρο της μιας άδειας θέσης ανάμεσα στους επιβάτες. Την ίδια στιγμή υπήρχαν ζώνες στο καράβι που ήταν εντελώς άδειες. Οταν ο αναγνώστης μας ρώτησε τον υπεύθυνο υποδοχής εάν αυτή η κατάσταση είναι λογική και τι ακριβώς προβλέπουν τα πρωτόκολλα, η απάντηση που έλαβε ήταν κυριολεκτικά …αποστομωτική. «Το πρωτόκολλο προβλέπει συνολικά στο πλοίο μας 120 θέσεις άδειες. Και αυτή τη στιγμή υπάρχουν 120 θέσεις άδειες». Στο ερώτημα του επιβάτη: «Δηλαδή, μπορεί να υπάρχουν στο ίδιο σημείο 30 και 40 θέσεις άδειες (σ.σ. στις πιο ακριβές ζώνες του πλοίου) και στην οικονομική θέση να είναι ο ένας πάνω στον άλλο;», η απάντηση ήταν εξίσου ενδιαφέρουσα. «Αυτό προβλέπει το πρωτόκολλο, αυτό γίνεται…». Βέβαια, πολλοί επιβάτες που έβλεπαν την κατάσταση, άλλαζαν πάνω στο πλοίο το εισιτήριό τους και πλήρωναν κάτι παραπάνω για να αλλάξουν θέση προκειμένου να νιώθουν ασφαλείς…

Αυτό τα λέει όλα από μόνο του για το τι ακριβώς… σημαίνει τήρηση υγειονομικών πρωτοκόλλων στα «μαγαζιά» των εφοπλιστών. Ολα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους. Και μόνο αν πληρώσεις κάτι παραπάνω, τηρείται το πρωτόκολλο, το οποίο «μοσχοπουλάνε» και μάλιστα εν πλω εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση που οι ίδιοι και η κυβέρνηση συντηρούν!

Και μετά έχουν το θράσος να λένε για ατομική ευθύνη και για τέταρτο κύμα τον Σεπτέμβρη…

(Αναδημοσιεύεται από τον σημερινό «Ριζοσπάστη»).

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός