Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ

Αναφορά για ασφαλή οχήματα κατέθεσαν εργαζόμενοι του αμαξοστασίου της Ανθούσας στη διεύθυνση του αμαξοστασίου.



ΑΡ. ΠΡΩΤ. 36213
ΗΜΕΡ. 13/08/2021

13-8-2021

ΑΝΑΦΟΡΑ 

ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/Σ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
ΥΠΟΨΗ Δ/ΝΤΗ Βλάση Σπυρόπουλου
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1. Κεντρική διοίκηση ΟΣ.Υ.
2. ΟΑΣΑ Πρόεδρο και διευθύνοντα.
3. Υπ.Μεταφορών υπόψη υπουργού.

Κύριοι,

σας εφιστούμε την προσοχή δηλώνοντας ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας στα λεωφορεία-leasing του κυρίου Σταματίου, που εντοπίζεται κυρίως στη λειτουργία του ηλεκτρόφρενου και στο άνοιγμα-κλείσιμο των πορτών, πέραν των άλλων βλαβών που παρουσιάζουν και καθιστούν τα συγκεκριμένα λεωφορεία μη εξυπηρετικά για το επιβατικό κοινό, έως και επικίνδυνα αφού αδυνατούν πολλές φορές να εκτελέσουν με ασφάλεια το συγκοινωνιακό έργο που τους έχετε αναθέσει.

Οι συνέπειες της ιδιωτικοποίησης είναι ορατές αφού κύριος στόχος είναι το κέρδος του εκάστοτε προμηθευτή και της απαλλαγής του κράτους από την χρηματοδότηση της «κρατικής» συγκοινωνίας.

Τα νοικιάρικα λεωφορεία πολλών τύπων και εκδόσεων από διάφορες χώρες δεν πληρούν ούτε τα βασικά κριτήρια και τις προδιαγραφές που απαραίτητα προϋπήρχαν και υπάρχουν στα λεωφορεία της ΟΣ.Υ., τα «κρατικά» δηλαδή που είναι και τεχνολογίας προηγούμενων δεκαετιών.

Ζητάμε άμεσα:

1. α) Σύνδεση του ηλεκτρόφρενου με την τελευταία πόρτα στα τρίπορτα, λόγω του ότι τα λεωφορεία σε πολλές περιπτώσεις ξεκινούν από στάση με ανοιχτή πόρτα.

β) Αλλαγή θέσης κάμερας τελευταίας πόρτας διότι στην υπάρχουσα η θέαση από τον οδηγό εμποδίζεται από τους επιβάτες.

γ) Αλλαγή θέσης των διακοπτών των πορτών ώστε εργονομικά να είναι κατάλληλοι και να μη δημιουργούνται περαιτέρω μυοσκελετικά προβλήματα στους οδηγούς.

δ) Ενιαίο τρόπο χειρισμού των διακοπτών των πορτών σε όλα τα οχήματα.

2. Εγκατάσταση διακόπτη για χειροκίνητο χειρισμό ηλεκτρόφρενου στα δίπορτα οχήματα, που είναι απαραίτητο για λεωφορεία που εκτελούν αστική συγκοινωνία με πολλές στάσεις, φανάρια, μποτιλιάρισμα.

3. Να γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις και αυτοματισμοί με ευθύνη του ιδιώτη-προμηθευτή.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ατυχήματος, αποκλειστικά υπεύθυνοι είναι όσοι εμπλέκονται με την προμήθεια, δρομολόγηση και συντήρηση των συγκεκριμένων λεωφορείων και όχι οι οδηγοί που καλούνται να λύσουν σταυρόλεξο κάθε φορά που χρειάζεται να ανοίξουν και να κλείσουν τις πόρτες.

Παλεύουμε για ασφαλή και αξιόπιστη συγκοινωνία που να καλύπτει τις λαϊκές ανάγκες.

Έξω τώρα οι ιδιώτες.

Δεν παίζουμε τις ζωές μας στα ζάρια.

 

Τελευταία άρθρα

Εργαζόμενοι σε Κίνηση

DAS_Efim

Χρήσιμα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός

Πολυμέσα

Στατιστικά

  • 792542Συνολικές αναγνώσεις:
  • 124Αναγνώσεις σήμερα:
  • 365377Συνολικοί επισκέπτες:
  • 87Επισκέπτες σήμερα:
  • 0Επισκέπτες τώρα:

Web Radio του ΠΑΜΕ



Ακουστε live το Web Radio του ΠΑΜΕ