Θέμα ασφάλειας στα λεωφορεία leasing



30/5/2023

Από την πρώτη στιγμή που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με πρόσχημα την πανδημία, βάθυνε την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες, οι εργαζόμενοι, μέσα από τα συλλογικά τους όργανα ανέδειξαν την ακαταλληλότητα (στην πλειοψηφία) των οχημάτων των ΚΤΕΛ αλλά και των ενοικιαζόμενων (leasing).

Σήμερα εκτός των όσων είχαν αναφερθεί (λιγότερες πόρτες, μικρά ή και ανύπαρκτα παράθυρα, σκαλοπάτια κτλ) μετά την άρση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, ήρθε στην επιφάνεια μια σοβαρή έλλειψη στην πλειοψηφία των οχημάτων μίσθωσης που έχει να κάνει με την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Πρόκειται για την έλλειψη μπάρας οριοθέτησης στην μπροστινή είσοδο του λεωφορείου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, στις συνθήκες μετακίνησης της πόλης μας, (με πιο σύνηθες λόγω των αραιών δρομολογίων, γεμάτα οχήματα) να συμβαίνει το εξής επικίνδυνο.

Ο οδηγός δεν έχει ορατότητα στον δεξιό καθρέφτη του οχήματος καθώς και στο οδόστρωμα από την δεξιά πλευρά. Επίσης σε περίπτωση έκτακτου φρεναρίσματος οι επιβάτες είναι σε απόσταση ελάχιστων εκατοστών από το μπροστινό παρμπρίζ του λεωφορείου!

Καταλαβαίνουμε όλοι, τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των μετακινήσεων, και τον κίνδυνο τραυματισμού για τους επιβάτες.

Ανεξάρτητα από το πως και ποιός έδωσε την έγκριση για την κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, ζήτημα που πρέπει να ασχοληθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες, η εταιρεία ΟΣΥ , ο ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Μεταφορών, οφείλουν να αποσύρουν άμεσα από την κυκλοφορία τα συγκεκριμένα οχήματα ή να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σε άλλη περίπτωση, θα έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ασφάλεια των επιβατών και των οδηγών..

Οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές της ΔΑΣ-ΟΑΣΑ, έχουν αναδείξει με ανακοίνωση την 15/05/2023 το θέμα και μέσω του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ .

Οι εργαζόμενοι να μην προωθήσουν τα νέα Τέμπη για τα κέρδη των αναδόχων….

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός