ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΠΥΛΩΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.



5 Σεπτέμβρη 2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΠΥΛΩΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση μας και τις ευχές για περαστικά στο τραυματισμένο παιδί για ταχεία ανάρρωση σωματική και ψυχική.
Το περιστατικό αυτό φέρνει ξανά στο προσκήνιο την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης και της ΟΣΥ. Πολιτική που δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για την ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της υγείας και που υλοποιείται με το “πάμε κι όπου βγει”. Αυτό άλλωστε με τον ένα ή τον άλλον τρόπο ισχυρίζονται και οι παράγοντες της ΟΣΥ. Απαντάνε στα αιτήματα μας ότι ναι μεν έχουμε δίκιο όμως η χρηματοδότηση δεν επαρκεί.

Τους προειδοποιούμε μην ψάξουν εξιλαστήρια θύματα

Από σύμπτωση δεν έχουμε θρηνήσει θύματα τα τελευταία χρόνια και μην τολμήσουν να μεταφέρουν τις ευθύνες στον οδηγό και σε εργαζόμενους της εναερίου. Είναι ο τρίτος πυλώνας που καταρρέει τα τελευταία 2 χρόνια και μάλιστα σε κεντρικά σημεία, όπως η Θησέως και η Αλεξάνδρας. Αλλά πόσες φορές η τύχη θα είναι με το μέρος μας;
Μπορεί τα κυβερνητικά στελέχη, οι παράγοντες της ΟΣΥ και οι παρατρεχάμενοι τους να οργανώνουν φιέστες στα αμαξοστάσια και σε προστατευόμενο περιβάλλον και να αυτοθαυμάζονται ότι όλα είναι καλά, ωστόσο οι εργαζόμενοι ξέρουμε ότι:
● Στα ράφια των αποθηκών δεν υπάρχει ανταλλακτικό ούτε για δείγμα
● Το δίκτυο είναι απαρχαιωμένο και οι πυλώνες σάπιοι
● Τα οχήματα είναι γερασμένα και λιγοστά και συντηρούνται από το ξήλωμα άλλων οχημάτων.
● Το προσωπικό είναι ελάχιστο σε όλα τα τμήματα
● Τα μέτρα προστασίας ανύπαρκτα
● Η ταλαιπωρία των επιβατών καθημερινή

Αστικές συγκοινωνίες ράβε ξήλωνε …

Τρόλεϊ που επισκευάζονται με ανταλλακτικά τα οποία αφαιρούνται από οχήματα πληρωμένα από τον λαό για να μετακινείται κι όχι για να καταστρέφονται.
Πυλώνες σάπιοι που αντί να αντισταθούν εξ ολοκλήρου και πριν σαπίσουν, κόβονται και συγκολούνται τα σάπια τμήματα.
Δίκτυο απαρχαιωμένο που σε μια εκτροχίαση τρόλεϊ κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα διερχομένων από την κατάρρευσή του.
Χωρίς περιοδικούς και συστηματικούς ελέγχους για την κατάσταση του εναέριου δικτύου και των πυλώνων αφημένα στο χρόνο, στις καιρικές συνθήκες και στην οξείδωση.
Εργαζόμενοι σακατεμένοι οι Εργαζόμενοι που κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή από εργατικό ατύχημα από την απουσία στοιχειωδών μέτρων ασφάλειας και προστασίας.
Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των εργαζομένων της εναέριου, των τεχνικών και των οδηγών δεν μπορεί να υπερκαλυφθεί η πολιτική της κυβέρνησης, η πολιτική του “πάμε κι όπου βγει”.

Η υποχρηματοδότηση των αστικών συγκοινωνιών με συνέπεια τον μαρασμό, είναι προϋπόθεση για την είσοδο των επιχειρηματικών συμφερόντων και των εργολάβων σε όλα τα τμήματα από τον καθαρισμό μέχρι την υποτιθέμενη συντήρηση του δικτύου και το συγκοινωνιακό έργο.
Μπροστά στο κέρδος όμως, τα μέτρα ασφαλείας πάνε περίπατο.
Όταν σε κάθε συνάντηση με τα διευθυντικά στελέχη καταγγείλαμε και προφορικώς αλλά και γραπτώς σε ανακοίνωση μας στις 6 Μαρτίου του 2023 την άθλια κατάσταση του δικτύου και ζητήσαμε την αντικατάσταση των σάπιων πυλώνων δεν ρίξαμε τα χαρτιά, ούτε τώρα πέσαμε από τα σύννεφα.
Η πολιτική τους έχει προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα και εγκλήματα.

● Να καλυφθούν οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά. Γιατί η έλλειψη ανταλλακτικών έχει φτάσει στο μη παρέκει. Έχουν βγει σε αχρηστία δεκάδες οχήματα για να ξηλώσουν ανταλλακτικά επιχειρώντας με μπαλώματα να διορθώσουν βλάβες. Επιπλέον οι λιγοστές παραγγελίες λόγω της υποχρηματοδότησης φτάνουν με καθυστέρηση μηνών. Έχουμε καταγγείλει ότι βγαίνουν οχήματα ενώ είχαν παρατηρηθεί σοβαρές βλάβες.
● Να εκσυγχρονιστούν οι υποδομές του εναέριου δικτύου. Να ελεγχθούν και να αντικατασταθούν οι απαρχαιωμένες κολώνες και οι αγωγοί.
● Να αντικατασταθούν τα οχήματα που έχουν μέσο όρο ζωής πάνω από 20 χρόνια με σύγχρονα.
● Να γίνουν προσλήψεις για να σταματήσει η δουλειά ολόκληρο το μήνα, χωρίς ξεκούραση. Γιατί με ευθύνη της εταιρείας οφείλονται χιλιάδες μέρες ξεκούρασης στους εργαζόμενους, οι οποίοι εξαναγκάζονται από την πολιτική τους για να τα βγάλουν πέρα να δουλεύουν σερί χωρίς ρεπό.
● Να ξεκινήσουν οι προληπτικοί ιατρικοί έλεγχοι των οδηγών με ευθύνη της εταιρείας ή όποια οφείλει να διασφαλίσει την μετακίνηση των επιβατών. Γιατί έχουμε να κάνουμε πάνω από δέκα πέντε χρόνια και ανεβαίνουμε στο τιμόνι κρατώντας ζωές στα χέρια μας.
● Να πάρουν μέτρα για τα διώροφα ανοιχτά λεωφορεία που σταθμεύουν σε επικίνδυνα σημεία. Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα ότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμών των επιβατών τους από πιθανή εκτροχίαση.
● Τεχνίτες, εναερίτες, εργαζόμενοι στους Υποσταθμούς να δουλεύουν κατά ζευγάρια και με όλα τα μέσα προστασίας. Γιατί έχουμε περιστατικά στην ΟΣΥ που κινδύνεψαν συνάδελφοι ακριβώς επειδή ήταν μόνοι τους κάτω από τα οχήματα, μέσα σε Υποσταθμούς.
● Γιατί οι ελλείψεις σε προσωπικό επιβαρύνουν την υγεία όσων εργάζονται οι οποίοι γονατίζουν από την κούραση και φτάσαμε να έχουμε μέχρι λιποθυμίες.
● Να σταματήσουν οι πολύμηνες καθυστερήσεις στην καταβολή του επιδόματος ασθένειας που στρώνουν το δρόμο στο «ανθρώπινο λάθος». Γιατί αναγκάζουν εργαζόμενους να αναλαμβάνουν καθήκοντα άρρωστοι πολλές φορές.
Γιατί για τα αυτονόητα βρίσκουμε τοίχο και μας απαντούν ότι δεν είναι στις προτεραιότητες. δεν είναι προτεραιότητα να γυρνάμε σπίτια και στα παιδιά που μεγαλώνουμε υγιείς.

…Δεν θα πάμε κι όπου βγει…
με οργάνωση κι αγώνα κερδίζεται η ζωή

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός