ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΔΑΣ-ΟΑΣΘ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ Σ.Σ.Ε.



ΔΑΣ ΟΑΣΘ Logo

ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ!                     www.dasoasa.gr                                                                               ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    24-10-2017

 Για τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Συνάδελφοι-σσες, τα συνδικάτα και γενικά οι εργατικές ενώσεις δημιουργήθηκαν και υπάρχουν για να διασφαλίζουν και να υπερασπίζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων και όταν αυτά θίγονται από εργοδότες και κυβερνήσεις να οργανώνουν τoν αγώνα τους.

Αντί αυτού, στο δικό μας συνδικάτο με βασική ευθύνη της πλειοψηφίας αλλά και των υπολοίπων παρατάξεων -που δεν βγάζουν ούτε ανακοίνωση για τη ΣΣΕ- η συζήτηση στα Δ.Σ. για την νέα ΣΣΕ επικεντρώνετε στο πόσα οι εργαζόμενοι θα χάσουν!!

Μάλιστα η πλειοψηφία έχει βάλει στόχο η μείωση αυτή να περιοριστεί στον 13ο και 14ο μισθό μαζί με το -6,5% της προηγούμενης ΣΣΕ!!

Είναι ντροπή για τους εργαζόμενους να αποδέχονται τετελεσμένα και με κατεβασμένα τα χέρια να δέχονται την ήττα χωρίς να δώσουν τη μάχη.

Με τέτοιες λογικές η ήττα θα είναι πολύ μεγαλύτερη και την ευθύνη θα φέρουν στο ακέραιο η πλειοψηφία και οι υπόλοιπες παρατάξεις που στηρίζουν την κυβερνητική πολιτική της φτωχοποίησης των εργαζομένων.

   Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ αντέτεινε ότι θα πρέπει να διεκδικήσουμε όλα όσα μας αφαιρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα από το 2014 και εδώ, και να απορρίψουμε το αίσχος του ενιαίου μισθολογίου που μας σερβίρουν η πλειοψηφία του συνδικάτου –και οι άλλες παρατάξεις- από κοινού με το υπουργείο.

Παράλληλα να οργανώσουμε κοινό  αγώνα με τους  συναδέλφους μας στην συγκοινωνία της Αθήνας στους οποίους έχει προταθεί το ίδιο σχέδιο για ΣΣΕ από το υπουργείο αλλά και με τον πολυτιμότερο σύμμαχο μας τον λαό των δύο πόλεων που στενάζει και ταλαιπωρείτε καθημερινά από την αναξιοπιστία των μεταφορικών φορέων και την κατάντια της συγκοινωνίας (με εξαίρεση το μετρό της Αθήνας).

   Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ το προηγούμενο διάστημα μέσα από ανακοινώσεις αλλά και στη Γ. Συνέλευση ξεσκέπασε τις αντεργατικές μεθοδεύσεις Υπουργείου-πλειοψηφίας Συνδικάτου (Εξαήμερη εργασία, μείωση ρεπό, 30’ επιπλέων εργασία για τους υπαλλήλους γραφείου, υπερωρία οδηγών).

Η Διοίκηση του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση φοβούνται τυχόν αναταραχές στις τάξεις των εργαζομένων και για αυτό προσπαθούν να κάνουν ελιγμούς για να τους εξαπατήσουν σε συνεργασία πάντα με τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό.Έτσι ο πρόεδρος του Οργανισμού –που εμφανίστηκε πιο «προοδευτικός» από τον πρόεδρο των εργαζομένων– διεμήνυσε στον εκπρόσωπο του Συνδικάτου ότι δεν έχει πρόβλημα να διατηρηθούν τα θεσμικά των προηγούμενων ΣΣΕ που σημαίνει:

  • Αφαιρέθηκε η αναφορά για εξαήμερη εργασία που υπήρχε στην προηγούμενη πρόταση (του συνδικάτου).
  • Αφαιρέθηκε η παράγραφος για μείωση των ρεπό από 119 σε 117 (που υπήρχε στην προηγούμενη πρόταση του συνδικάτου) και που σημαίνει ότι τα 119 ρεπό θα παραμείνουν για όσους τα έπαιρναν ενώ όσοι τα είχανε χάσει με τις «προτάσεις» της πλειοψηφίας το προηγούμενο διάστημα πρέπει να τα πάρουν και αυτοί.
  • Αφαιρέθηκαν τα επιπλέον 30’ εργασίας που «φόρτωνε» η πλειοψηφία με την προηγούμενη πρόταση της στους υπαλλήλους γραφείου.

Ωστόσο η πλειοψηφία  επιμένει με μανία και φανατισμό υπέρ της υπερωρίας που αφορά κυρίως τους οδηγούς ξεφτιλίζοντας τους συναδέλφους που θα εργάζονται για 4 και 5 ευρώ την ώρα!!

   Συνάδελφοι-σσες, όσοι απεργάζονται την ήττα μας θα πρέπει να πάρουν την απάντηση τους στους χώρους εργασίας αλλά και στη Γ. Συνέλευση.

Να καταδικαστεί η ηττοπάθεια και η παραίτηση από κάθε αγώνα που καλλιεργούν η πλειοψηφία και όλες οι άλλες παρατάξεις.

Κανένας αγώνας δεν πήγε χαμένος και η εμπειρία των προηγούμενων κινητοποιήσεων –που απασχόλησαν μέχρι και τον πρωθυπουργό– δείχνει ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ μπορούν και έχουν τη δυνατότητα να βγουν κερδισμένοι από μια μάχη αρκεί να ξεμπερδέψουν με τις συμβιβασμένες και προσκυνημένες πλειοψηφίες που τους υπονομεύουν και τους ξεπουλάνε.

 ΔΑΣ-ΟΑΣΘ

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός