Κινητοποίηση στο υπουργείο Υποδομών στις 11 Φλεβάρη για την ασφαλή μεταφορά στα ΜΜΜ



Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών προχωρούν την Πέμπτη 11 Φλεβάρη στις 5 μ.μ. Σωματεία που δρουν στη Δυτική Αττική, απαιτώντας εδώ και τώρα μέτρα για την ασφαλή μεταφορά των εργαζομένων και του λαού.

Τα Σωματεία που διοργανώνουν την κινητοποίηση είναι: Συνδικάτο Εργ/λων Μετάλλου Αττικής και Εργ. Ναυπ/κής Βιομηχανίας Ελλάδας – Παράρτημα Θριασίου, Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας (ΣΕΕΝ ΑΒΕΚ), Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δυτικής Αττικής, Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Ασπροπύργου – Ελευσίνας – Μάνδρας, Συνδικάτο Γάλακτος – Τροφίμων – Ποτών Νόμου Αττικής και Νήσων, Πανελλήνια Ένωση Ελαιουργοσαπουνοποιών και Εργ. στη Χημική Βιομηχανία Αττικής, Συνδικάτο Φαρμάκου Καλλυντικών και Συναφών Επαγγελμάτων Αττικής- Πειραιά και Νήσων, Σωματείο Εργαζομένων στο Θριάσιο Νοσοκομείο, Εργατοϋπαλληλικό Σωματείο (HQF) KANAKHΣ, Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Αττικής, Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής.

Μεταξύ άλλων σημειώνουν πως «η τραγική εικόνα καθημερινού συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην περιοχή της Δυτικής Αττικής επιβεβαιώνει ότι η κυβερνητική πολιτική της ΝΔ, όπως και των προηγούμενων κυβερνήσεων, δεν έχει ως προτεραιότητα την ανάγκη ασφαλούς μετακίνησης των εργαζομένων από και προς τη δουλειά τους, αλλά την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων. Η πύκνωση των δρομολογίων στις αστικές συγκοινωνίες, η εξασφάλιση νέου σύγχρονου στόλου, η πρόσληψη και εκπαίδευση του αναγκαίου προσωπικού για τα ΜΜΜ, αντιμετωπίζονται ως κόστος για την κυβέρνηση. Η κυβέρνηση έχει ακέραια την ευθύνη για τη μετατροπή των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε υγειονομικές βόμβες μετάδοσης του ιού!» 

Απαιτούν:

Επαναλειτουργία της γραμμής Γ16. Λεωφορειακή σύνδεση Μάνδρας και Ελευσίνας με το κέντρο της Αθήνας, με διέλευση από το Θριάσιο Νοσοκομείο.

Επέκταση της λεωφορειακής γραμμής 876 μέχρι τη Μάνδρα, με διέλευση από το Θριάσιο Νοσοκομείο και συχνότερα δρομολόγια. Εξασφάλιση συγκοινωνιακής σύνδεσης του Κέντρου Υγείας Ελευσίνας και των μεγάλων εργασιακών χώρων της περιοχής.

Να αποκατασταθούν τα καταργημένα δρομολόγια του προαστιακού και να πυκνώσουν τα δρομολόγια στις ώρες μετακίνησης των εργαζομένων. Να υπάρχει ανταπόκριση με λεωφορεία προς το κέντρο της πόλης.

Να ανανεωθεί ο στόλος των λεωφορείων και να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την ασφαλή λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Να ανακληθούν οι ιδιωτικοποιήσεις, να σταματήσει κάθε επιχειρηματική δράση στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών και να μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου.

Διενέργεια τακτικών ελέγχων για παραβιάσεις της εργοδοσίας στην τήρηση των υγειονομικών κανόνων, στα πούλμαν των εταιρειών.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός