Το υπουργείο Παιδείας έχει εξαγγείλει τη διεξαγωγή μιας Θεματικής Βδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας με τίτλο «Σώμα και ταυτότητα» και θεματικές ενότητες «Διατροφή και ποιότητα ζωής», «Εθισμός και εξαρτήσεις», «Έμφυλες ταυτότητες». Κατά τη βδομάδα αυτή (που κάθε σχολείο θα επιλέξει πότε ακριβώς θα την κάνει), εντός του σχολικού χρόνου, οι περίπου 300.000 μαθητές των Γυμνασίων θα αποτελέσουν το «κοινό» μιας μεγάλης σε έκταση και περιεχόμενο ιδεολογικής παρέμβασης της αστικής τάξης, του κράτους της και των διάφορων μηχανισμών της (ΜΚΟ) γύρω από σύγχρονα και επίκαιρα θέματα που προβληματίζουν, αγγίζουν τους νέους σε αυτές τις ηλικίες.
Το γεγονός, όμως, ότι το σχολείο αποτελεί όργανο της κυριαρχίας της αστικής τάξης είναι ένα το κρατούμενο. Το ζητούμενο για τους κομμουνιστές, τους προοδευτικούς ανθρώπους που «πονάνε» για την αγωνιστική διαπαιδαγώγηση της νεολαίας, για την αντιμετώπιση ανορθολογικών απόψεων, για τους όρους διαμόρφωσης συνείδησης της αυριανής βάρδιας της εργατικής τάξης, είναι να αξιοποιήσουν, με επεξεργασμένο, πολύμορφο και πολυθεματικό σχέδιο αυτή την υπόθεση.
Με αφορμή την εξαγγελία του υπουργείου Παιδείας για τη διεξαγωγή μιας Θεματικής Βδομάδας στα Γυμνάσια, ο «Ριζοσπάστης» έχει ξεκινήσει σειρά δημοσιευμάτων γύρω από τις παραπάνω θεματικές ενότητες.
Στο πλαίσιο αυτό, στο τετρασέλιδο «Νεολαία» του «Ριζοσπάστη» της Τετάρτης 8 Φλεβάρη, δημοσιεύεται άρθρο σχετικά με τα οφέλη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού για τους μαθητές. Παρουσιάζεται η κατάσταση όπως είναι σήμερα (τα αυξημένα ποσοστά της παιδικής παχυσαρκίας, η μείωση της φυσικής και κινητικής δραστηριότητας των παιδιών σχολικής ηλικίας κ.λπ.), σκιαγραφούνται οι αιτίες και τα αδιέξοδα που δημιουργεί η πολιτική που αντιμετωπίζει τη Φυσική Αγωγή ως εμπόρευμα και τονίζεται το τι πρέπει να γίνει ώστε να έχουμε υψηλού επιπέδου Φυσική Αγωγή και Αθλητισμό.
Διαβάστε αναλυτικά στον «Ριζοσπάστη» το άρθρο «Τα οφέλη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού για τους μαθητές».