ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΔΑΣ-ΟΑΣΑ

ΙΟΥΛΙΟΣ 2018

Οι συνολικές αναδιαρθρώσεις στις μεταφορές που είναι σε εξέλιξη και περιλάμβαναν και το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού έχουν προκαλέσει αναβρασμό μεταξύ των συναδέλφων γιατί ανατράπηκε βίαια η προσωπική, οικογενειακή και εργασιακή ζωή αυτών που μετατέθηκαν, αλλά ταυτόχρονα και αυτών που παραμένουν στα Α/Σ τους, γιατί καλούνται να ταλαιπωρηθούν ακόμη περισσότερο για να μάθουν δεκάδες άγνωστες γραμμές και να πιάσουν βάρδια σε σημεία που μπορεί να χρειάζονται ακόμα και πάνω από δυο ώρες για να φτάσουν εκεί. Αντίστοιχα σε ελιγμοδηγούς – τεχνικό προσωπικό (βάρδιες – ωράρια – ελλείψεις απαραίτητου εξοπλισμού).

Η ΔΑΣ – ΟΑΣΑ βρίσκεται στο πλευρό όλων των συναδέλφων και τους καλεί για οποιοδήποτε πρόβλημα τους απασχολεί, να απευθύνονται στις επιτροπές Αγώνα του ΠΑΜΕ στα Α/Σ.

Αυτά είναι τα πρώτα δυσμενή αποτελέσματα του κλεισίματος του Α/Σ του Ελληνικού. Αυτό που κυρίως σηματοδοτεί το κλείσιμο του Α/Σ είναι η παραπέρα συρρίκνωση του Συγκοινωνιακού Έργου που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Είναι ένας σχεδιασμός που ξεδιπλώνεται κατ΄ επιλογή της κυβέρνησης – Ε.Ε που λειτουργούν με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών του μεγάλου κεφαλαίου. Οι αναδιαρθρώσεις και οι ανατροπές θα συνεχιστούν στις αστικές συγκοινωνίες με αρνητικές συνέπειες σε εργαζόμενους και επιβατικό κοινό. Μεγάλο ατού στην υλοποίηση του σχεδιασμού τους είναι η στάση των πλειοψηφιών των σωματείων του χώρου. Έτσι το Α/Σ έκλεισε χωρίς να δοθεί καμία μάχη. Από τη μια έχουν ταχθεί υπέρ της επένδυσης και από την άλλη προσπαθούν να καλλιεργήσουν μέσα στις συνειδήσεις των εργαζομένων την αναποτελεσματικότητα των αγώνων.

Ποιων αγώνων όμως; Αυτών που δεν δόθηκαν ποτέ. Η κοροϊδία πήγε σύννεφο – 2 στάσεις κατόπιν εορτής – κυνηγούσαν τα λεωφορεία στο Α/Σ και τον Αμαξοστασιάρχη, μακριά από τους εργαζόμενους και χωρίς αυτούς, έρμαια της κοροϊδίας τους. Η όποια αντιπαράθεση κυρίως φραστική αρκέστηκε στα πρόσωπα διοίκησης και υπουργείου. Καμία ουσιαστική αντιπαράθεση με την κυβερνητική πολιτική, πράγμα απολύτως φυσιολογικό και επόμενο, αφού έχουν αποδειχθεί οι καλύτεροι συνεργάτες τους. Το ίδιο κάνουν και όσον αφορά την εφαρμογής της τρέχουσας αλλά και την υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε

Η Σ.Σ.Ε ήταν, είναι και θα είναι πάντα μια ταξική αναμέτρηση. Αφορά τους όρους πώλησης της εργατικής μας δύναμης. Τι είδους ΣΣΕ χρειαζόμαστε; Άλλη μια που θα συνεχίσει τη φτωχοποίηση και θα επιδεινώνει τις συνθήκες και τους όρους εργασίας μας, μια ΣΣΕ που θα είναι ΄΄περασμένα – ξεχασμένα΄΄ όσον αφορά κατακτήσεις των εργαζομένων ή Σ.Σ.Ε με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας;

Είμαστε οι μόνοι που δεν παραιτούμαστε από τον αγώνα για κάλυψη των απωλειών, για ανάκτηση όλων των κλεμμένων . Απαραίτητη προϋπόθεση η συμμετοχή όλων των εργαζομένων στη μάχη.

Η ΔΑΣ – ΟΑΣΑ μπαίνει μπροστά σ΄ αυτόν τον αγώνα με συγκεκριμένες προτάσεις που είναι προς όφελος των εργαζομένων που καλύπτουν τις ανάγκες και τα ΄΄θέλω΄΄ τους, για την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης με πραγματικές αυξήσεις και διεκδικήσεις.

• Κατάργηση Ενιαίου Μισθολογίου
• Κατάργηση Κατσαρής – Εφαρμογή 3ης Βάρδιας – Άμεσες προσλήψεις.
• 7ωρο – 5νθήμερο – 35ωρο.
• Διατήρηση και επέκταση όλων των θεσμικών.

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ Σ.Σ.Ε

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός