ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ



                                              ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ        4/10/2020

                                                            ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι Συναδέλφισσες

Τα ΚΤΕΛ από την 1 Οκτώβρη, κάνουν δρομολόγια σε γραμμές του Ο.Α.Σ.Α.Η εμπλοκή των επιχειρηματικών συμφερόντων (ΣΔΙΤ) με την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ ή με την ενοικίαση οχημάτων (leasing) από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν γίνεται λόγω έκτακτων συνθηκών, όπως επικαλούνται οι κυβερνητικοί παράγοντες και οι μηχανισμοί της κυβερνητικής προπαγάνδας. Η εμπλοκή των ιδιωτών στις αστικές συγκοινωνίες εξελίσσεται εδώ και χρόνια και απ’ όλες τις κυβερνήσεις, με τους νόμους του ΠΑΣΟΚ (3920/2011), του ΣΥΡΙΖΑ (4568/2018) και της σημερινής κυβέρνησης ΝΔ (4663/2020). Με τον ίδιο νόμο η ΝΔ κατήργησε το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού στα ΚΤΕΛ, τον οποίο μέχρι τότε διαμόρφωνε σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Την αρμοδιότητα ανέθεσε στους μετόχους των ΚΤΕΛ, οι οποίοι θα φτιάχνουν εσωτερικούς κανονισμούς χωρίς κανέναν περιορισμό! Η ενίσχυση της ασυδοσίας των εργοδοτών των ΚΤΕΛ σε συνδυασμό με την άμεση εμπλοκή τους στις αστικές συγκοινωνίες οδηγούν στη χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας στις αστικές συγκοινωνίες συνολικά.

Με ανούσιες διαφοροποιήσεις η πολιτική τους ήταν και είναι στην ίδια κατεύθυνση, αυτή της στήριξης των ιδιωτικών ομίλων σε βάρος πάντα των λαϊκων συμφερόντων.

Σήμερα η κυβέρνηση προσπαθεί να αξιοποιήσει την “ευκαιρία” της πανδημίας, βάζοντας διλήμματα αν πρέπει ή όχι να ενισχυθούν οι συγκοινωνίες, χρησιμοποιώντας τη δικαιολογημένη αγωνία του λαού.

Η κυβέρνηση, μέσω της αναπληρώτριας κυβερνητικής εκπροσώπου Αρ. Πελώνη, ρίχνει τροχιοδεικτικές βολές με τον αστήρικτο ισχυρισμό ότι σήμερα με τις αστικές συγκοινωνίες το κόστος για το κράτος είναι περίπου 3 ευρώ το χιλιόμετρο, ενώ με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ το κόστος είναι 1,40 ευρώ. Ανοίγουν την επίθεση στις δημόσιες “κρατικές” αστικές συγκοινωνίες και τους εργαζόμενους, φτιάχνουν κλίμα κοινωνικού αυτοματισμού.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες, η  σημερινή κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες  χρειάστηκε συντονισμό και σχέδιο, χρειάστηκε όλοι οι μηχανισμοί των κυβερνήσεων να κάνουν “σωστά”  τη δουλειά τους. Κυρίως χρειάστηκε να διαμορφωθούν οι συνθήκες μέσα στις γραμμές των εργαζομένων που θα διευκολύνουν την παραχώρηση του συγκοινωνιακού έργου, αλλά και να αφομοιωθεί από τους εργαζόμενους κάθε αντεργατικό νομοσχέδιο. Αυτόν το ρόλο αναλαμβάνουν οι πλειοψηφίες των σωματείων του χώρου που καλλιεργούν αρχικά τον εφησυχασμό κι ακολούθως την απογοήτευση και την απομάκρυνση από τη συλλογική δράση, σε ένα μεγάλο τμήμα των εργαζομένων. Οι διάφορες παρατάξεις “ανεξάρτητοι” που εμφανίζονται ως διάττοντες αστέρες αναλαμβάνουν το ρόλο του αντιπερισπασμού στρέφοντας την προσοχή των εργαζομένων σε ακίνδυνα κανάλια για την κυβέρνηση. 

Συνάδελφοι συναδέλφισσες, στο χώρο των τρόλεϊ οι πλειοψηφίες των σωματείων σπέρνουν ξανά τον εφησυχασμό ότι η ιδιωτικοποίηση τάχα αφορά την πρώην ΕΘΕΛ. Ρίχνουν στάχτη στα μάτια των εργαζομένων!  

Τέσσερα σωματεία δεν βγάζουν άχνα για την είσοδο των ΚΤΕΛ στις γραμμές των Ο.ΣΥ. 

Στην ΕΝΩΣΗ, όπως αρνήθηκαν τη γενική συνέλευση όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έφερε τον νόμο 4568/2018 έτσι και τώρα, συνεχίζουν να αρνούνται με διάφορα προσχήματα να ανοίξει οποιαδήποτε συζήτηση ενάντια στην είσοδο των ΚΤΕΛ  και για τα μεγάλα προβλήματα με τα οποία είμαστε αντιμέτωποι, αλλά  και για εκείνα που έρχονται.

Η ΔΑΚΕ ως κυβερνητική παράταξη, πέρα από τα ρουσφέτια και το λιβανιστήρι στην κυβέρνηση, παραδίδει και μαθήματα προσαρμογής στις ορέξεις της κυβέρνησης και της εργοδοσίας. 

Η Πρωτοβουλία Οδηγών, μέσω ανακοινώσεων καταγγέλλει μόνο την Νέα Δημοκρατία  για την ιδιωτικοποίηση. Να τους θυμίσουμε, ότι και το ΠΑΣΟΚ με τον 3920 και ο ΣΥΡΙΖΑ με τον 4568 (τότε που ο πρόεδρος της ΟΣΜΕ έλεγε “υπάρχουν και καλοί ιδιώτες”) παρέδιδαν τη συγκοινωνία στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Η ΣΑΚ, προσηλωμένη στο δύσκολο έργο των βολεμάτων και της διευθέτησης ρουσφετιών, περιμένει να δει “πόσο θα μπει ο ιδιώτης” όπως απαντούσε ο πρόεδρος στη ΔΑΣ το 2018; 

Η ΕΝΑΝ ακολουθεί  ίδια γραμμή με τους υπόλοιπους  στην προσπάθειά της να  εξασφαλίσει έδρα.  Έτσι όλοι μαζί έχουν καταντήσει το σωματείο σφραγίδα και τους εργαζόμενους παραδωμένους στις επιθέσεις της κυβέρνησης.

Ολοι τους συμφωνούν στα Δ.Σ και καταψηφίζουν οποιαδήποτε πρόταση της ΔΑΣ-ΟΑΣΑ για συσπείρωση, οργάνωση και αγώνα. Ζήτησαν άδεια από τον ΕΟΔΥ, να μας  επιτραπεί η συζήτηση των προβλημάτων μας, να κάνουμε Γενική Συνέλευση. Να ρωτήσουμε την κυβέρνηση δηλαδή αν και πώς θα οργανωθούμε απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε, αν και πώς θα προστατεύσουμε την υγεία και τη ζωή μας. ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ!!!

 Τα ταξικά εργατικά σωματεία με αποφασιστικότητα, οργάνωση και υπευθυνότητα, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα προστασίας της υγείας των μελών τους, συζητούν, αποφασίζουν, οργανώνονται απέναντι στην εργοδοσία και την κυβέρνηση. Τα εργοδοτικά σωματεία από την άλλη αξιοποιούν την ευκαιρία και αναστέλλουν λειτουργίες τους για χάρη της κυβέρνησης. 

Με τις παρεμβάσεις της ΔΑΣ-ΟΑΣΑ και του Π.Α.ΜΕ για μέτρα προστασίας της υγείας εργαζομένων και επιβατών  από την αρχή της πανδημίας, αναδείχθηκε ο καθοριστικός ρόλος των αστικών συγκοινωνιών, έγινε  πρώτο θέμα συζήτησης και προβληματισμού στην κοινωνία. Εργατικά κέντρα, Ομοσπονδίες, Συνδικάτα, φοιτητικοί σύλλογοι απαίτησαν μαζί μας κρατική, φθηνή, συχνή αστική συγκοινωνία με μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες.

Συνάδελφε συναδέλφισσα, όλοι μας συμφωνούμε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, κάτι πρέπει να γίνει. 

Η συμβολή όλων μας είναι απαραίτητη, αν θέλουμε να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο.

Σε καλούμε να συμπορευτείς αγωνιστικά με τη ΔΑΣ-ΟΑΣΑ κόντρα στη λογική του συμβιβασμού, ενάντια στην πολιτική της εμπορευματοποίησης των αστικών συγκοινωνιών. Να δυναμώσει ο αγώνας για αστικές συγκοινωνίες με κριτήριο τις ανάγκες του λαού.

ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 13 ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΤΙΣ 6.30μμ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ 

  ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

ΕΝΙΑΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ  ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

100% ΚΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

 ΑΓΟΡΑ ΝΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ 

 ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΣΩΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ 

ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΕ 7ΩΡΟ, 5ΝΘΗΜΕΡΟ, 35ΩΡΟ

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΠΙΝΑ ΟΔΗΓΟΥ

 

                  ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ Α/Σ ΤΡΟΛΛΕΫ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός