ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Παράνομη περικοπή αναπαύσεων εργαζομένων



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    5-3-2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Παράνομη περικοπή αναπαύσεων εργαζομένων

Είδαμε και ακούσαμε τον πρόεδρο του Οργανισμού σε συνέντευξη του σε τηλεοπτικό κανάλι (https://www.youtube.com/watch?v=ZGuzATkNwWw&feature=emb_logoνα μιλάει για άδειες ονομαστικής εορτής και για διάφορα «αιτήματα» των συνδικαλιστών.
Ποια όμως είναι η πραγματικότητα και τι σχέση έχουν οι δυο χιλιάδες εργαζόμενοι με τα διάφορα «αιτήματα» -που ακόμα και αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν- δεν τους αφορούν;;
Πριν λίγες μέρες ως εργαζόμενοι λάβαμε τις υπηρεσίες του μηνός Μαρτίου στις οποίες διαπιστώσαμε με μεγάλη έκπληξη ότι περιλαμβάνονται μονοήμερα ρεπό !

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ που κόπτεται για την “νομιμότητα” των ενεργειών του “κατακεραυνώνοντας” τους εργαζόμενους του Οργανισμού για υποτιθέμενα προνόμια που δεν έχουν έρχεται τώρα να παρανομήσει ο ίδιος εκβιάζοντας με αυτό τον τρόπο τους εργαζόμενους για να αποδεχθούν τη μείωση των δικαιωμάτων τους!

Συγκεκριμένα ο Κανονισμός Δ’ του ΟΑΣΘ που αποτελεί Υπουργική Απόφαση στο άρθρο 3 ορίζει ρητά ότι:
Περίοδος Εργασίας : «Το μεταξύ δυο διαδοχικών αναπαύσεων υφιστάμενο χρονικό διάστημα, η οποία είναι μέχρι πενθήμερος»

Με ποιο δικαίωμα και με ποια λογική δόθηκε εντολή στο αρμόδια υπηρεσία του ΟΑΣΘ να εκδώσει μηνιαίες υπηρεσίες με μονοήμερα ρεπό ;;

• Να σταματήσει ΤΩΡΑ ο εκβιασμός των εργαζομένων από την διοίκηση και να αποκατασταθούν ΑΜΕΣΑ οι υπηρεσίες των εργαζομένων όχι με βάση τις ορέξεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά με όσα ορίζονται στον Κανονισμό Δ’.
• Νέα ΣΣΕ με ΑΥΞΗΣΕΙΣ στους μισθούς 119 ΡΕΠΟ για όλους τους εργαζόμενους
• 5ημερο – 7ωρο – 35ωρο για όσους εργάζονται στα ΒΑΕ
• Εφαρμογή ΟΛΩΝ των άρθρων μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους της ΣΣΕ
• Επιστροφή όλων των χρωστούμενων από τον ΟΑΣΘ στους εργαζόμενους (Ταμεία, επιδόματα ασφαλούς οδήγησης, πλεονάσματα χρήσης κλπ)
• Ένταξη των συναδέλφων (ΥΕ) από την ΕΛΒΟ στα κλιμάκια της (ΔΕ) της ΣΣΕ και επαναφορά των περικοπών των μισθών τους
• Κατάργηση της προγραμματισμένης υπερωρίας των οδηγών με ΑΛΛΑΓΕΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΡΜΑΤΑ.
• Κατάργηση του ωραρίου της διακοπής με εφαρμογή 3ης βάρδιας.
• Κατάργηση της ιδιωτικοποίησης της μεταφοράς (ΚΤΕΛ, leasing) – φθηνή και ποιοτική συγκοινωνία για τον λαό της πόλης με νέα σύγχρονα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ     ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ     ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ     ΟΑΣΘ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός