ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Παράνομη περικοπή αναπαύσεων εργαζομένων



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    5-3-2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Παράνομη περικοπή αναπαύσεων εργαζομένων

Είδαμε και ακούσαμε τον πρόεδρο του Οργανισμού σε συνέντευξη του σε τηλεοπτικό κανάλι (https://www.youtube.com/watch?v=ZGuzATkNwWw&feature=emb_logoνα μιλάει για άδειες ονομαστικής εορτής και για διάφορα «αιτήματα» των συνδικαλιστών.
Ποια όμως είναι η πραγματικότητα και τι σχέση έχουν οι δυο χιλιάδες εργαζόμενοι με τα διάφορα «αιτήματα» -που ακόμα και αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν- δεν τους αφορούν;;
Πριν λίγες μέρες ως εργαζόμενοι λάβαμε τις υπηρεσίες του μηνός Μαρτίου στις οποίες διαπιστώσαμε με μεγάλη έκπληξη ότι περιλαμβάνονται μονοήμερα ρεπό !

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ που κόπτεται για την “νομιμότητα” των ενεργειών του “κατακεραυνώνοντας” τους εργαζόμενους του Οργανισμού για υποτιθέμενα προνόμια που δεν έχουν έρχεται τώρα να παρανομήσει ο ίδιος εκβιάζοντας με αυτό τον τρόπο τους εργαζόμενους για να αποδεχθούν τη μείωση των δικαιωμάτων τους!

Συγκεκριμένα ο Κανονισμός Δ’ του ΟΑΣΘ που αποτελεί Υπουργική Απόφαση στο άρθρο 3 ορίζει ρητά ότι:
Περίοδος Εργασίας : «Το μεταξύ δυο διαδοχικών αναπαύσεων υφιστάμενο χρονικό διάστημα, η οποία είναι μέχρι πενθήμερος»

Με ποιο δικαίωμα και με ποια λογική δόθηκε εντολή στο αρμόδια υπηρεσία του ΟΑΣΘ να εκδώσει μηνιαίες υπηρεσίες με μονοήμερα ρεπό ;;

• Να σταματήσει ΤΩΡΑ ο εκβιασμός των εργαζομένων από την διοίκηση και να αποκατασταθούν ΑΜΕΣΑ οι υπηρεσίες των εργαζομένων όχι με βάση τις ορέξεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά με όσα ορίζονται στον Κανονισμό Δ’.
• Νέα ΣΣΕ με ΑΥΞΗΣΕΙΣ στους μισθούς 119 ΡΕΠΟ για όλους τους εργαζόμενους
• 5ημερο – 7ωρο – 35ωρο για όσους εργάζονται στα ΒΑΕ
• Εφαρμογή ΟΛΩΝ των άρθρων μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους της ΣΣΕ
• Επιστροφή όλων των χρωστούμενων από τον ΟΑΣΘ στους εργαζόμενους (Ταμεία, επιδόματα ασφαλούς οδήγησης, πλεονάσματα χρήσης κλπ)
• Ένταξη των συναδέλφων (ΥΕ) από την ΕΛΒΟ στα κλιμάκια της (ΔΕ) της ΣΣΕ και επαναφορά των περικοπών των μισθών τους
• Κατάργηση της προγραμματισμένης υπερωρίας των οδηγών με ΑΛΛΑΓΕΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΡΜΑΤΑ.
• Κατάργηση του ωραρίου της διακοπής με εφαρμογή 3ης βάρδιας.
• Κατάργηση της ιδιωτικοποίησης της μεταφοράς (ΚΤΕΛ, leasing) – φθηνή και ποιοτική συγκοινωνία για τον λαό της πόλης με νέα σύγχρονα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ     ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ     ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ     ΟΑΣΘ

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός