29-7-2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΜΕ «χάντρες και καθρεφτάκια» κοροϊδεύουν τον κόσμο της Θεσσαλονίκης διοίκηση ΟΑΣΘ και κυβέρνηση
Αυτές τις μέρες εν όψη καύσωνα διαβάσαμε δηλώσεις του προέδρου του Οργανισμού ότι ελπίζει να αντέξουν τα μηχανήματα στις ακραίες θερμοκρασίες.
Μάλιστα η διοίκηση διένειμε με υπηρεσιακά «DATSUN» στα σταθμαρχεία του ΟΑΣΘ 6.000 μπουκαλάκια νερό για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες. Σκέτη κοροϊδία !
Πρόκειται για τη γνωστή πολιτική όλων των κυβερνήσεων που ρίχνουν το μπαλάκι στα «ακραία» καιρικά φαινόμενα είτε πρόκειται για καύσωνα, πυρκαγιά, πλημμύρα, σεισμό κλπ.
-Είναι η πολιτική των κυβερνήσεων που σχεδόν ποτέ δεν παίρνουν προληπτικά μέτρα για την προστασία του λαού «ελπίζοντας» σε εξωγενείς παράγοντες – να αντέξουν τα μηχανήματα – ή π.χ. κάποιο θαύμα !
-Είναι η πολιτική που αυτοί που την εφαρμόζουν δεν θα βρουν να πουν κουβέντα και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για το ότι η αντιμετώπιση του καύσωνα γίνεται με τη συντήρηση των κλιματιστικών των λεωφορείων που έπρεπε να είχε γίνει από το χειμώνα όπως συνέβαινε παλαιότερα και να υπάρχει επάρκεια σε βασικά αναλώσιμα και ανταλλακτικά.
-Είναι η πολιτική που άνοιξε και αρχικά εφάρμοσε ο ΣΥΡΙΖΑ και μετά ακολούθησε η ΝΔ και που το προηγούμενο διάστημα εκθείαζε τα σαπάκια της Λειψίας, τα leasing λεωφορεία και τη Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με την εκχώρηση του 1/3 των γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ.
Αυτή η πολιτική της ιδιωτικοποίησης που επιδοτήθηκε αδρά (και συνεχίζει να επιδοτείται) με κρατικό χρήμα (28-29 εκ. ευρώ το χρόνο) στην πράξη απέτυχε.
Αποδείχθηκε ότι δεν μπορεί να προσφέρει καμία ουσιαστική λύση στη συγκοινωνία όπως δεν πρόσφερε ούτε στην υγεία στην περίοδο της πανδημίας και ούτε και πουθενά γιατί προτεραιότητα της είναι το κέρδος και όχι η κάλυψη των λαϊκών αναγκών.
Στην Ελλάδα οι καύσωνες το καλοκαίρι είναι συνηθισμένο φαινόμενο.
Να αφήσει το παραμύθι η διοίκηση του ΟΑΣΘ περί «ακραίων καιρικών φαινομένων» και να σταματήσει η κοροϊδία με τα μπουκαλάκια του νερού στα σταθμαρχεία γιατί στέλνει λάθος μηνύματα που δημιουργούν αυταπάτες στο επιβατικό κοινό και μπορεί να προκληθούν προστριβές.
Στα σταθμαρχεία υπάρχουν υποδομές (ψύκτες-ψυγεία) για κρύο νερό που καλύπτουν ΜΟΝΟ τις ανάγκες των εργαζόμενων. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ώστε να αποθηκευθούν σε ψυγεία τα 6.000 μπουκαλάκια νερού ώστε να καλυφθούν και οι ανάγκες των επιβατών.
Ας μην κοροϊδεύει λοιπόν το λαό της πόλης η διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί με μπουκαλάκια με ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ δεν αντιμετωπίζεται ο καύσωνας !
Η διοίκηση και η κυβέρνηση φέρουν την ευθύνη και πρέπει να απολογηθούν στο λαό της πόλης που ταλαιπωρείται αφάνταστα αυτές τις μέρες για το ότι από το καλοκαίρι του 2019 που παρέλαβαν από το ΣΥΡΙΖΑ τη διοίκηση:
-Συνέχισαν την απαξίωση των υπηρεσιών του Οργανισμού
-Συνέχισαν τον “κανιβαλισμό” (αφαίρεση ανταλλακτικών) και τον παροπλισμό των λεωφορείων του ΟΑΣΘ που μπορούσαν και μπορούν να επισκευαστούν γιατί έχουν τις υποδομές (κλιματιστικά μηχανήματα) ώστε να προσφέρουν κατάλληλες συνθήκες ψύξης στους επιβάτες.
Η κυβέρνηση με έκτακτο κονδύλι να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα αναλώσιμα και ανταλλακτικά για την άμεση επισκευή και συντήρηση των κλιματιστικών μηχανημάτων ώστε να ενταχθούν στην κυκλοφορία όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία.