ΑΝΑΦΟΡΑ
ΠΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Α/Σ ΑΝΘΟΥΣΑΣ κ.ΒΛΑΣΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ
ΚΟΙΝ: ΟΑΣΑ ΓΔΣΕ κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ oasa@oasa.gr
ΟΣΥ ΑΕ κ. ΜΑΡΙΑ ΠΙΑΝΑ osy@osy.gr
ΘΕΜΑ: Καταστρατήγηση του διαλλείματος των οδηγών
Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε βάρδια που το διάλλειμα του οδηγού είναι μικρότερο από 20 λεπτά.
Αυτό δεν έγινε τυχαία ή από λάθος, αλλά έγινε γιατί δεν βγαίνει ο χρόνος των δρομολογίων, και κάποιοι σκέφτηκαν να κλέψουν από το χρόνο του οδηγού.
Βάρδια Κυριακής – 85 Β’ 14:10 22:10 με διάλλειμα 19:10- 19:25 στη γραμμή 411 ( τις Κυριακές υπάρχει ένα λεωφορείο για να εξυπηρετεί ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Αττικής (Σισμανόγλειο),τα δρομολόγια γίνονται ανά 60 – 65 λεπτά, και ειδικά αυτή την περίοδο).
Στην πρωινή βάρδια κλέβουν από το χρόνο διαδρομής για να βγει το διάλλειμα.
Η βάρδια βγήκε από τον προγραμματισμό και είναι κουμπωμένη κανονικά στην υπηρεσία, όπως και στην τηλεματική.
Απαιτούμε την αποκατάσταση του διαλλείματος της συγκεκριμένης βάρδιας ή και τυχόν άλλων βαρδιών με το ίδιο πρόβλημα.
Έχει παρατηρηθεί πολλές φορές οι σταθμάρχες να μοχλεύουν τους χρόνους κατά το πως τους βολεύει και να κλέβουν από το διάλλειμα του οδηγού.
Όλο αυτό γίνεται λόγω της λογικής κόστος – όφελος με συνέπεια την υποστελέχωση σε προσωπικό και οχήματα και την εξοικονόμηση πόρων σε βάρος των λαϊκών αναγκών για να δίνονται στους διάφορους εργολάβους που λυμαίνονται την αστική συγκοινωνία.
Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να κάνει παιχνίδι σε βάρος των εργαζομένων.