Λέμε ΝΑΙ στις κινητοποιήσεις και παλεύουμε για ΣΣΕ με αυξήσεις !!



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    26-5-2022

Πλαίσιο πάλης :

. Όχι στην εφαρμογή του απεργοκτόνου νόμου Χατζηδάκη.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις και Στάσεις Εργασίας να γίνονται χωρίς το προσωπικό ασφαλείας-ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας που ορίζει ο νόμος Χατζηδάκη (δηλ. να κυκλοφορούν 138 λεωφορεία)
Εμείς ως συνδικάτο μπορούμε να ορίσουμε λεωφορεία που να εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες του λαού όπως είναι τα νοσοκομεία, οι συγκοινωνιακοί κόμβοι π.χ. Αεροδρόμιο-ΝΣΣ, ΚΤΕΛ Μακεδονίας / Χαλκιδικής, φοιτητικές σχολές εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, ΑΜΕΑ κλπ.

. Aυξήσεις στη ΣΣΕ τουλάχιστον στο ύψος του επίσημου πληθωρισμού ο οποίος για τον μήνα Απρίλιο έχει «σκαρφαλώσει» στο 10,2% !
. Άμεση έκδοση ΚΥΑ επιδομάτων «ανθυγιεινού» και «θέσης ευθύνης» που κόπηκαν μονομερώς από την εργοδοσία και αναδρομική επιστροφή των χρηματικών ποσών που παρακρατήθηκαν.
. Απαίτηση επιστροφής όλων των χρημάτων που οφείλει ο Οργανισμός στους εργαζόμενους που ανέρχονται περίπου στα 12 εκ. ευρώ.
. Άμεση έναρξη της παρακράτησης από τα εξοφλητήρια των εισφορών για όλα τα ταμεία.
. Κατάργηση του άρθρου 32 του ν. 4903 που ζητά το 10% «αχρεωστήτος καταβληθέντων» ποσών από το 2016.
. Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας με κατάργηση της μονής βάρδιας στα αμαξοστάσια και επιδιόρθωση ή αντικατάσταση όλων των καθισμάτων που δεν λειτουργεί η ανάρτηση, συντήρηση εγκαταστάσεων τόσο στα αμαξοστάσια όσο και στους τερματικούς σταθμούς και χώρους αναμονής των εργαζομένων με πλήρη ευθύνη και χρηματοδότηση από τον Οργανισμό, καθαριότητα στους σταθμούς μετεπιβίβασης.
. Κατάργηση των προγραμματισμένων υπερωριών των οδηγών με αλλαγή βάρδιας στα τέρματα.
. Επιστροφή των παράτυπα παρακρατηθέντων προστίμων από τον ΟΑΣΘ για τα rapid test
. Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για όλες τις απαραίτητες ειδικότητες (και όχι εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή «ενοικιαζόμενων») και ιδιαίτερα στις κρίσιμες ειδικότητες των οδηγών και τεχνιτών για την άμεση κάλυψη επειγουσών αναγκών του Οργανισμού.
. Μονιμοποίηση όλων των εργολαβικών εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες ανάγκες του Οργανισμού. Έξω οι εργολάβοι από τη συγκοινωνία.
. Επισκευή και ένταξη στην κυκλοφορία όσων παροπλισμένων ιδιόκτητων λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι επισκευάσιμα.

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός