Την παρέμβαση της ΟΣΜΕ απαιτεί η ΔΑΣ ΟΑΣΘ για το αίσχος της εξαήμερης <<εθελοντικής>> εργασίας



Προς
Πρόεδρο και Δ.Σ. Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας

Συνάδελφοι στις 4 Σεπτέμβρη 2023 η διοίκηση του ΟΑΣΘ εξέδωσε επιστολή προς τον Σύνδεσμο ιδιωτικών σχολείων. Σε αυτή την επιστολή αναφέρει ότι περιήλθε σε γνώση της διοίκησης του Οργανισμού ότι οδηγοί του σε ημέρες και ώρες ανάπαυσης εργάζονται ως οδηγοί σχολικών λεωφορείων. Στη συνέχεια ζητούσε την παρέμβαση του Συνδέσμου προκειμένου τα ιδιωτικά σχολεία να μην χρησιμοποιούν οδηγούς του ΟΑΣΘ λόγω του ότι αυτό απαγορεύεται από το νόμο και εγκυμονεί κινδύνους για τη δημόσια μεταφορά.Τη συγκεκριμένη επιστολή ο ΟΑΣΘ την κοινοποίησε στο ΣΕΠΕ, στην Τροχαία και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Προς τα τέλη του Σεπτέμβρη ψηφίστηκε ο νόμος-έκτρωμα 5053/2023 (νόμος Γεωργιάδη) που «χτυπάει» με το 13ωρο τον σταθερό ημερήσιο χρόνο δηλ. το 8ωρο και με την «εθελοντική» εξαήμερη εργασία την 5ημερη εβδομάδα.

Στο Δ.Σ. του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στις 10-10-2023 οι παρατάξεις της πλειοψηφίας «ΕΝΟΤΗΤΑ», «ΔΡΟΜΕΑΣ» και «ΔΑΚΕ» πήραν μια άθλια αντεργατική απόφαση για να εργάζονται «εθελοντικά» οι λιγοστοί οδηγοί του ΟΑΣΘ στις ημέρες των ρεπό και των κανονικών αδειών τους με προσαύξηση 40% δηλ. υλοποιούν ότι προβλέπει το αρθ.26 του νόμου Γεωργιάδη !

Μάλιστα συμφώνησαν με την κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να αλλάξει ο εσωτερικός Κανονισμός Προσωπικού που προβλέπει 5ημερη εργάσιμη εβδομάδα ενώ παράλληλα η κυβέρνηση θα αναλάβει νομοθετική πρωτοβουλία (τροπολογία) για να νομιμοποιήσει αυτό το έγκλημα. Τώρα η εργασία των οδηγών σε ημέρες και ώρες ανάπαυσης (6ημερο) δεν ενοχλεί τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και ούτε εγκυμονεί κινδύνους για τη δημόσια μεταφορά αφού πλέον είναι νόμος του κράτους !

Όλα τα προηγούμενα χρόνια στην αρχή το ΠΑΣΟΚ, μετά ο ΣΥΡΙΖΑ, και τώρα η ΝΔ απαξίωσαν σταδιακά τον ΟΑΣΘ τόσο από προσωπικό, όσο και από μεταφορικά μέσα.
Επέβαλαν μειώσεις μισθών στους εργαζόμενους του όπως και γενικά σε όλους τους εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Συνολικά αύξησαν τη φορολογία, άφησαν ανεξέλεγκτη την ακρίβεια να κατατρώει το εναπομείναν εισόδημα και ανάγκασαν πολλούς εργαζόμενους -ακόμα και συνταξιούχους- να εργάζονται σε δεύτερες και τρίτες δουλειές. Αλλά για όλα αυτά δεν βρήκαν να πουν λέξη οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ της πλειοψηφίας του Συνδικάτου (ΕΝΟΤΗΤΑ, ΔΡΟΜΕΑΣ, ΔΑΚΕ).

Απαιτούμε
Να παρθεί απόφαση καταδίκης από το ΔΣ της ΟΣΜΕ τόσο της εργοδοσίας του ΟΑΣΘ και της Κυβέρνησης για τις άθλιες μεθοδεύσεις τους για την κατάργηση του 5θημερου

• Να παρέμβει η ομοσπονδία επικοινωνώντας με τον πρόεδρο του Σ.Ε.Ο.Α.Σ.Θ. ζητώντας την άμεση ανάκληση της απαράδεκτης απόφασης του συνδικάτου!!

• Να καταδικάσει η Ομοσπονδία την στάση της πλειοψηφίας του ΣΕΟΑΣΘ που σαν έτοιμοι από καιρό ανοίγουν διάπλατα τον δρόμο για 6ημερη εργάσιμη εβδομάδα κόντρα στα συλλογικά δικαιώματα και συμφέροντα των εργαζομένων!

12/10/2023                                                   ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΣ ΟΣΜΕ
                                                                       ΗΛΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός