ANAKOINΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΗΜΕΡΩΝ



ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ1 logo

Αθήνα, 12.09.2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζοντας την αντεργατική πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την απελευθέρωση των μεταφορών και σε ότι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες.
Η ιδιωτικοοικονομική λειτουργία των εταιρειών ΣΤΑΣΥ – ΟΣΥ, δηλαδή η λειτουργία βάση της σχέσης κόστους – κέρδους, συρρικνώνει το συγκοινωνιακό έργο μέσω της κατάργησης της κρατικής επιχορήγησης των λειτουργικών αναγκών.
Οι συνέπειες της αντιλαϊκής πολιτικής και στον τομέα των αστικών συγκοινωνών αφορούν εξίσου τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και τα εκατομμύρια των ανθρώπων από τα λαϊκά στρώματα που τα χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους.

Συνέπειες δραματικά χειροπιαστές:

  • Μείωση προσωπικού κατά 40% τα τελευταία χρόνια, μετατάξεις, απολύσεις.
  • Γερασμένος στόλος, ακινητοποιημένο σχεδόν το 50% σε λεωφορεία και τρόλεϊ
  • Εντατικοποίηση της δουλειάς για τους εργαζόμενους
  • Μείωση δρομολογίων και κατάργηση γραμμών για τους επιβάτες
  • Συνεχείς αυξήσεις της τιμής των εισιτηρίων
  • Μπάρες, εκφοβισμός στους μεροκαματιάρηδες, στους ανέργους

Την ώρα που αλωνίζουν οι εργολάβοι, οι κατασκευαστικές εταιρείες, τα ναυπηγεία είναι κλειστά γιατί έτσι επιβάλουν τα μονοπώλια η ευρωπαϊκή ένωση και οι αστικές κυβερνήσεις.
Η απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών από την κυβέρνηση προετοιμάζει παραπέρα αρνητικές εξελίξεις, όπως η άμεση η έμμεση εμπλοκή ιδιωτών στην λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ήδη η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αυτό ακριβώς σηματοδοτεί, έκδοση, διακίνηση, έλεγχος, είσπραξη με την μορφή σύμπραξης ιδιωτικών εταιρειών με τις εταιρίες της αστικής συγκοινωνίας.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει για την τηλεματική, για την καθαριότητα, την φύλαξη.
Τεράστιες ευθύνες έχουν οι συνδικαλιστικές παρατάξεις του συμβιβασμού, του κοινωνικού εταιρισμού, της υποταγής και της εργασιακής ειρήνης.
Είναι οι παρατάξεις της ΔΑΚΕ, της ΠΑΣΚΕ, του ΜΕΤΑ, και των διαφόρων «ανεξάρτητων» δορυφόρων τούς.
Είναι αυτές οι παρατάξεις που στηρίζουν με νύχια και δόντια διαχρονικά τις αντεργατικές πολιτικές που μας έχουν φέρει στη σημερινή κατάσταση.
Ακόμα και τώρα προσπαθούν να διασπάσουν τους εργαζόμενους, να τους κρατήσουν σε «ήρεμα νερά». Καλλιεργούν την απογοήτευση, τη μιζέρια προωθώντας τη λογική του λιγότερου κακού.
Θέλοντας να καλύψουν την συμφωνία τους με την κυβερνητική πολιτική και τα προβλήματα που δημιουργούνται από την τωρινή αλλά και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, δεν θέλουν να αναδείξουν τον πραγματικό υπεύθυνο και την πραγματική αιτία που γεννά τα προβλήματα και που δεν είναι άλλη από την στήριξη του κεφαλαίου και η κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων, δηλαδή συνολικά η πολιτική που ασκούν οι αστικές κυβερνήσεις.
Αυτό που απαιτείται σήμερα είναι η πάλη ενάντια στην πολιτική του κεφαλαίου που εφαρμόζουν διαχρονικά οι κυβερνήσεις και αφορούν το σύνολο της ζωής των εργαζομένων.
Να μη πέσουμε στην παγίδα της προπαγάνδας της κυβέρνησης ότι μπορεί να υπάρξει ¨δίκαιη ανάπτυξη¨ με υγιή επιχειρηματικότητα¨ και έτσι θα βγούμε ΟΛΟΙ από το τούνελ, γιατί όσο θα συνεχίζεται η καπιταλιστική ανάπτυξη οι εργαζόμενοι θα συνεχίζουν να βαδίζουν στο τούνελ της φτώχειας, της ανεργίας και της ανέχειας.
Καλούμε τους εργαζόμενους να δώσουν την μάχη για την επιτυχία των απεργιακών κινητοποιήσεων ώστε να αποτελέσουν εφαλτήριο της πάλης για τα προβλήματα του κλάδου.
Συνάδελφοι,
χρειάζεται να δημιουργηθούν εστίες αντίστασης σε κάθε χώρο δουλειάς και αγώνες με ταξικό προσανατολισμό που θα απαντάνε στα προβλήματα που δημιουργεί η κυβερνητική πολιτική μέχρι την πλήρη ανατροπή του κεφαλαίου και της εξουσίας του.
Βασική προϋπόθεση για να γίνει αυτό, είναι οι εργαζόμενοι να παραμερίσουν τις συνδικαλιστικές δυνάμεις που βάζουν πλάτη στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής, με αλλαγή του συσχετισμού των δυνάμεων, με ενίσχυση των ταξικών δυνάμεων, με συσπείρωση και πύκνωση των γραμμών του Π.Α.ΜΕ.
Οργανώνουμε την αντίσταση, δυναμώνουμε την πάλη για συγκοινωνίες στην υπηρεσία του λαού που θα λειτουργούν στα πλαίσια ενός ενιαίου κρατικού φορέα αστικών συγκοινωνιών και θα αποτελούν λαϊκή περιουσία για τις ανάγκες μετακίνησης του λαού και όχι για τα κέρδη του κεφαλαίου.

ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σ.Σ.Ε ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ – ΜΙΣΘΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΑ 50%

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός