Στις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες εργασίας κάτω από τις οποίες εργάζονται οι διανομείς, αναφέρθηκε ο Γιώργος Στεφανάκης, πρόεδρος του Συνδικάτουdel Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού και Ξενοδοχείων Ν. Αττικής, μιλώντας σε εκπομπή του Real Fm και τον δημοσιογράφο Νίκο Μπογιόπουλο το απόγευμα της Δευτέρας, για τον 47χρονο διανομέα που έχασε την ζωή του στην Θεσσαλονίκη.
Όπως ανάφερε, και ο 47χρονος εργαζόμενος στην Θεσσαλονίκη δούλευε στην εταιρεία «Wolt» με το καθεστώς του «συνεργατικού μοντέλου», θεωρούνταν «συνεργάτης», ήταν αναγκασμένος να πληρώνει εισφορές στον ΕΦΚΑ ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ενώ, όπως τόνισε ο Γ. Στεφανάκης, γενικότερα σε περίπτωση ατυχήματος όταν κάποιος με τέτοια σχέση εργασίας τη γλιτώσει και ζήσει αλλά δεν μπορεί να εργαστεί, δεν έχει κανένα δικαίωμα, ούτε καν αυτό του πενιχρού επιδόματος ασθενείας που παίρνουν σήμερα οι μισθωτοί εργαζόμενοι.
Η προσπάθεια αυτών των μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών μαζί με την κυβέρνηση να μειωθεί το κόστος που αφορά τα εργατικά χέρια, δηλαδή να αυξήσουν το ποσοστό κέρδους τους στον ανταγωνισμό που έχουν για το ποιος θα κερδίσει περισσότερα, είναι η βασική αιτία που δημιουργεί το πρόβλημα, επεσήμανε ο Γ. Στεφανάκης. Και πρόσθεσε ότι, ο άτυχος συνάδελφος δούλευε με την παραγγελία, με το κομμάτι και με πάνω από δέκα ώρες γιατί πληρώνεται δύο ευρώ το κομμάτι, για να εξασφαλίσει ένα μεροκάματο για να ζήσει τα παιδιά του.
Την Πέμπτη, σημείωσε ο πρόεδρος του Κλαδικού Συνδικάτου, είναι προγραμματισμένη γενική συνέλευση των εργαζομένων στην «Wolt» και πρόσθεσε πως ελπίζουμε να οργανώσουμε αντίστοιχες κινητοποιήσεις και σε αυτή την εταιρεία, με όλους τους διανομείς και όλο τον κλάδο του Επισιτισμού αλληλέγγυους, έτσι ώστε και με αφορμή το θάνατο του συναδέλφου να τιμήσουμε με την αγωνιστική μας στάση τον συνάδελφο και την οικογένειά του, στην οποία εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας, αλλά και να διεκδικήσουμε να μπει ένα τέλος σ’ αυτή την άθλια κατάσταση. Διεκδικούμε, κατέληξε ο Γ. Στεφανάκης, Βαρέα Ανθυγιεινά Ένσημα, διασφάλιση των μέτρων προστασίας που να είναι ευθύνη των εταιρειών και όχι του αναβάτη, οριοθέτηση των χιλιομετρικών αποστάσεων.