ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Πρόταση για ΣΣΕ 2022-2023



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    5-9-2022

Συνάδελφοι-σσες, η πλειοψηφία του Δ.Σ. ακολουθώντας παλιές δοκιμασμένες τακτικές «Τσερμενίδη» και χωρίς ουσιαστικά οι εργαζόμενοι να είναι ενημερωμένοι για τις αλλαγές του σχεδίου της ΣΣΕ καλεί άρον-άρον Γ. Συνέλευση. Προσπαθεί με τη λογική του «άντε να τελειώνουμε» να περάσει το σχέδιο της κυβέρνησης.

Το σχέδιο αυτό οι εργαζόμενοι το χάλασαν το προηγούμενο διάστημα με τις κινητοποιήσεις τους και ως αποτέλεσμα αυτών, είχε μεταξύ των άλλων και την αποπομπή του προηγούμενου προέδρου.
Ας ρίξουμε μια ματιά στον ηρωικό αγώνα που δίνουν οι 80 όλοι κι όλοι εργαζόμενοι στη «ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ» και το μεγάλο κύμα συμπαράστασης από εκατοντάδες άλλους αλληλέγγυους που έχει ξεσηκώσει ο αγώνας τους και θα καταλάβουμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς οι 1.400 συνάδελφοι στον ΟΑΣΘ ειδικά τώρα μπροστά στη ΔΕΘ !
Η πλειοψηφία στην ουσία υποκλίνεται στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση του που θέλουν την εβδομάδα των εγκαινίων της ΔΕΘ τη Θεσσαλονίκη «καθαρή».
Η ΔΑΣ κατέθεσε κείμενο προτάσεων προς το προεδρείο για να συμπεριληφθούν αυτές ή έστω κάποιες από αυτές -που δεν κοστίζουν- στην πρόταση της ΣΣΕ που θα κατατεθεί για ψήφιση.
-Οι δωροεπιταγές των 500 ευρώ το χρόνο (το κείμενο γράφει ΕΩΣ 500 ευρώ και άρα μπορεί να είναι μικρότερες) να δοθούν σύμφωνα με τα ρεπό που χρωστάει ο ΟΑΣΘ σε κάθε συνάδελφο και όχι όλοι να πάρουν το ίδιο ποσό.
-Τα Τροφεία πέρα από τους οδηγούς που είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες με τον Κωδ.52 να δοθούν κατά ένα μικρότερο ποσό και σε όσους εργάζονται σε μεταβαλλόμενο κύκλωμα (π.χ. 2-3 ευρώ)
-Να γίνει νομοθετική ρύθμιση και να καταργηθεί το άρθρο 32 του ν.4903 που είναι ενεργό και ορίζει ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ χρωστάνε -10% «αχρεωστήτος καταβληθέντων» ποσών από το 2016 που περιλαμβάνει Δώρα, Επιδόματα Αδείας και τον Κωδικό 52 (Δεύτερη Προσωπική Διαφορά). Κάποια στιγμή αυτά τα λεφτά θα αναζητηθούν από το Ελληνικό Δημόσιο.
-Να επιστρέψουμε σε ενιαίο ετήσιο κύκλωμα αναπαύσεων με 118 ρεπό και να σταματήσει η καθημερινή ταλαιπωρία με το κύκλωμα των 104+9 αναπαύσεων και τις 5 μέρες επιπλέον άδεια. Κάηκε η γούνα μας !
-Να υπάρξει πρόβλεψη με άρθρο στη ΣΣΕ για τον Ειδικό Μερισματικό Λογαριασμό Συνταξιοδότησης ώστε σταδιακά και κάθε μήνα ένας μικρός αριθμός συνταξιούχων να παίρνει τα χρήματα που του αναλογούν με βάση όσα έχει καταθέσει στο Λογαριασμό χωρίς το bonus. Ο ΟΑΣΘ χρωστάει για διάφορους λόγους 6,8 εκ. ευρώ στους εργαζόμενους (Πλεόνασμα Χρήσης 2010-2012 5,5 εκ. ευρώ, Κίνητρο Ασφαλούς Οδήγησης 1 εκ. ευρώ, Επίδομα Ασφαλούς Οδήγησης 300.000 ευρώ κλπ). Αυτά τα χρήματα δεν καταγράφονται στην έκθεση αποτίμησης της εταιρίας που έχει αναλάβει την εκκαθάριση του Οργανισμού και όταν δημοσιευτεί αυτή κάποια στιγμή στο μέλλον αυτά τα λεφτά θα χαθούν οριστικά για τους εργαζόμενους.
-Να καταργηθεί η προγραμματισμένη υπερωρία των οδηγών και οι αλλαγές βάρδιας να γίνονται στα τέρματα.
-Να καταργηθεί το Διακοπτόμενο Ωράριο (Διακοπή)
-Να επιστραφούν τα παράτυπα πρόστιμα για τα rapid test που επέβαλε «μπαμπέσικα» η προηγούμενη διοίκηση. Στη συνάντηση που έγινε με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ και τους εκπροσώπους των παρατάξεων ο νέος πρόεδρος ανέφερε ότι εάν δεν υπάρχει νομικό κόλλημα θα δει θετικά το θέμα αυτό.
-Να επιστραφεί η παροχή της φιάλης γάλακτος σε όσους εργάζονται στα ΒΑΕ. Μια παροχή που εκτός των άλλων είναι συνδεδεμένη με μεγάλους αγώνες που έγιναν στο παρελθόν εδώ στον ΟΑΣΘ.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους την Τρίτη 6/9 να γεμίσουν την αίθουσα του ΕΚΘ και να στηρίξουν τις προτάσεις της ΔΑΣ για να περιληφθούν στο σχέδιο της ΣΣΕ ώστε να βελτιωθεί και να κλείσουν οριστικά εκκρεμότητες του παρελθόντος όπως π.χ. ο Συνταξιοδοτικός Λογαριασμός.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός