Ατύχημα με λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη γραμμή 5 Νέα Κρήνη-Βενιζέλου



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 13-10-2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Ατύχημα με λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη γραμμή 5 Νέα Κρήνη-Βενιζέλου

Την Πέμπτη 13/10 νωρίς το βράδυ λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 5 «Νέα Κρήνη – Βενιζέλου» στην Καλαμαριά έμεινε από βλάβη στην οδό Αϊδινίου.
Ο οδηγός ασφάλισε το όχημα και κάλεσε το κινητό συνεργείο να επισκευάσει τη βλάβη. Ο τεχνίτης του κινητού συνεργείου έκρινε ότι το λεωφορείο έπρεπε να μεταφερθεί στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα και με τη σειρά του κάλεσε το γερανό του ΟΑΣΘ. 

Ενώ και οι δυο εργαζόμενοι ήταν κάτω από το λεωφορείο και περίμεναν το γερανό για άγνωστο λόγο το λεωφορείο «τσούλησε» προς τα πίσω με αποτέλεσμα να χτυπήσει παρκαρισμένα Ι.Χ. χωρίς ευτυχώς άλλες πιο σοβαρές συνέπειες. Σε επικοινωνία με τον οδηγό μάθαμε ότι το χειρόφρενο του λεωφορείου ήταν στη θέση του ενώ ούτε ο συνάδελφος τεχνίτης έκανε κάποια παρέμβαση που να αιτιολογεί την ξαφνική μετακίνηση του οχήματος.
Το λεωφορείο ήταν της εταιρίας leasing από την οποία η κυβέρνηση της ΝΔ νοίκιασε περίπου 260 λεωφορεία υποτίθεται για να λύσει το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης.

Αναδεικνύεται για ακόμα μια φορά :
-Η πλήρης αδιαφορία της κυβέρνησης για μέτρα ασφάλειας παρά τα επαναλαμβανόμενα «ατυχήματα» σε συγκοινωνιακούς φορείς (ΣΤΑ.ΣΥ, Ο.ΣΥ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ/αστικά δρομολόγια)
-Ότι οι ελλείψεις προσωπικού και ανταλλακτικών και γενικά η υποβάθμιση της συντήρησης των οχημάτων έχει τραγικές συνέπειες για επιβάτες, εργαζόμενους, διερχόμενους και εποχούμενους.
-Τα πολυδιαφημισμένα και ακριβοπληρωμένα ενοικιαζόμενα λεωφορεία είναι κατώτερα των περιστάσεων διαψεύδοντας όσους προσπάθησαν να τα παρουσιάσουν αρχικά ως «καινούργια» και ότι θα έλυναν το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.
-Η ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών δεν αναβαθμίζει αλλά υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και οι συχνές βλάβες των λεωφορείων τόσο των ιδιόκτητων του ΟΑΣΘ όσο και των ενοικιαζόμενων το αποδεικνύουν.
Η πρόσφατη απόφαση με νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση για προσλήψεις προσωπικού με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στους συγκοινωνιακούς φορείς δεν λύνει αλλά περιπλέκει το πρόβλημα.

Τώρα να παρθούν μέτρα για αναβάθμιση της συντήρησης και να γίνουν
προσλήψεις μόνιμων εργαζόμενων εκπαιδευμένων με κατάλληλα μέσα που να μπορούν να ανταποκριθούν στο δύσκολο έργο της εξασφάλισης συνθηκών ασφάλειας για επιβάτες και εργαζόμενους, για ποιοτικές και ασφαλείς αστικές συγκοινωνίες.

Τελευταία άρθρα

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός